دستبند شناسایی بیمار

دستبند شناسایی بیمار

چرا استفاده از لیبل دستبند بزرگسال و نوزاد در بیمارستان ها مهم است ؟

شناسایی یک بیمار یا نوزاد با یک مچ بند یا دستبند بیمار دارای بارکد در هنگام پذیرش، اولین قدم برای بهبود پردازش دقیق بیمار است. هنگامی که مچ بند در جای خود قرار دارد، دستورالعمل های تست و دارو، نمونه ها، روش های پزشکی و حتی صدور صورت حساب، پتانسیل بسیار پایینی برای خطا دارند.

برای مثال، روند شناسایی بیمار می تواند به ترتیب (تشخیص بیمار- داروی صحیح- دوز صحیح- زمان صحیح  و از همه مهمتر روش صحیح اداره کردن ) را شامل شود و هر اقدام بر روی پرونده اداری الکترونیکی پزشکی ثبت شده ومستند شود و از بروز مشکل و خطاهای احتمالی جلوگیری شود.

مچ بندهای دارای بارکد همچنین می توانند این قابلیت را برای کارکنان ایجاد کنند که بتوانند کدها و اطلاعات مربوط به بیماران را اسکن و وارد سیستم کامپیوتری نمایند و به این ترتیب به جای داده های دستی که بعدا وارد سیستم می‎شوند، ضبط اطلاعات را بهینه نمایند.

دستبندهای بیمارستانی چند سالی است که در دنیا مطرح شده است. دستبندهای بیمارستانی توسط چاپگرهای مخصوص به خود اطلاعات را ثبت می کنند. در واقع چاپگر مچ بند بیمارستانی قادر است با گرفتن اطلاعات فرد از سیستم آنها را به روش لیزری و در قالب عکس، بارکد یا … بر روی مچ بند چاپ کند.

خرید دستبند بیمارستانی

با استفاده از دستبند یا مچ بند بیمارستانی مشخصات بیمارانی که در بیمارستان پذیرش شده اند به راحتی ثبت و قابل ریابی هستند که این اطلاعات تحت هیچ شرایطی قابل مخدوش کردن نبوده و با آب و مواد ضدعفونی کننده از بین نمی رود.

از مزایای مهم دستبندهای بیمارستانی این است که این مچ بندها ضد میکروب و در برابر شستشو مقاوم هستند. بیمارستان ها و مراکز درمانی با بهره گیری از این دستبندهای بیمارستانی به راحتی می توانند سرعت و کیفیت خدمات خود را در مراحل پذیرش و شناسایی بیماران افزایش دهند.

سیستم دستبندهای بیمارستانی در اکثر بیمارستان های ایران استفاده شده. این سیستم در خصوص نوزادان نیز قابل استفاده می باشد که به راحتی مشخصات نوزادان نیز بر روی مچ بند مخصوص نوزاد ثبت می شود و قابل ردیابی است.

همان طور که گفته شد مچ بند های بیمارستانی به چاپگرهای مخصوصی مجهز هستند که امکان تهیه مچ بندهای شناسایی را در کمتر از چند ثانیه موقع پذیرش بیماران فراهم می کند.

در ضمن این مچ بندها در سه سایز نوزاد، کودک و بزرگسال وجود دارد و قابل ارائه می باشد که بر کیفیت خدمات در مراحل پذیرش و شناسایی بیماران نقش به سزایی دارند. از نظر امنیتی نیز هنگامی که روی مچ بسته می شود امکان بازکردن و استفاده مجدد را ندارد.

حتما تا بحال شنیده اید که در گذشته، برخی از نوزادان در اتاق زایمان و در محل قرارگیری نوزادان در کنار هم، جابجا شده اند. این ضعف شناسایی مناسب نوزادان و درج صحیح نام والدین آن ها، باعث گردیده بود که حتی نوزادان جابجا شوند. مکانیزه کردن این بخش امریست که به نظر ضروری می آید و نیازی به هزینه هنگفت نیست! شناسایی بیمار امری بسیار مهم است که در هر بار مراجعه مراقب (پرستار و دکتر و…) به بیمار، دارای اهمیت است. اینکه اگر اشتباهی در امر شناسایی بیمار رخ دهد، ممکن است برای بیمار، وقایعی رخ دهد که قابل بازگشت نباشد.

مزایای دستبندهای بیمارستانی:

دستبند های بیمارستانی (مچ بند بیمارستانی) به مراکز بیمارستانی این امکان را می دهد که مشخصات بیمار را در هنگام پذیرش، ثبت نموده و قابل ردیابی باشد. از مزیت های دیگر این مچ بندهای بیمارستانی، تحت شرایط مختلف، مخدوش نمی شود و در شرایط مرطوب و حتی مواد ضدعفونی کننده، از بین نمی رود.

از دیگر مزیت های چشمگیر دستبندهای بیمارستانی، مقاومت در برابر شستشو و ضد میکروب بودن آن است. مراکز بیمارستانی و درمانی می توانند در سهولت کامل هنگام پذیرش، کیفیت و سرعت خدمات خود را افزایش دهند و رضایت کثیر مردم و بیماران را جلب نمایند.

در هنگام زایمان و تولد نوزادان نیز، دستبند شناسایی نوزاد بسیار کاربردی و ضروری است. دیگر در هنگام نسبت دادن هویت به نوزادان خطا به حداقل می رسد و مادران با خیال راحتتر و اطمینان بیشتر به ادامه روند زایمان می رسند.

انواع سایزهای دستبند شناسایی بیمار:

دستبند شناسایی بیمار نوزاد

برچسب شناسایی بیمار کودک

لیبل شناسایی بیمار بزرگسال

برای چاپ نمودن دستبند بیمارستانی با سایز مخصوص و کارایی لازم، نیاز به پرینتر دستبند بیمارستانی است. دستگاه مخصوص و ویژه که برای چنین کاری ایجاد شده است.

دستبند های شناسایی بیمار، همانطور که از نام پیداست برای شناسایی بیماران و یا نوزادان تازه متولد شده، مورد استفاده قرار می گیرند.

مچ بند یا دست بند های شناسایی بیمار در رنگ ها و سایزهای مختلف تولید می شوند. این مچ بند ها توسط دستگاه لیبل پرینتر مخصوص، عمل چاپ رو آنها انجام می شود.

در واقع عمل چاپ روی این مچ بند ها توسط روش حرارت مستقیم انجام می شود و نیازی به ریبون، تونر و جوهر ندارند.

از نظر بهداشتی بودن نیز این مچ بند ها مورد اعتماد هستند و در اماکن مخصوص خود مانند بیمارستان ها،

درمانگاه ها و آزمایشگاه ها که حالت ضد عفونی باید داشته باشند، جوابگو هستند. از دیگر ویژگی های این مچ بند ها می توان به ضد آب بودن، قابل شستشو بودن،

ضد تعریق بودن و مقاوم در برابر الکل را نام برد. پرستار ها و متصدی های ثبت نام بیمار می توانند اطالاعات جنسیتی و شناسایی بیمار یا نوزاد را بصورت نوشته یا بارکد چاپ نمایند.

• چاپ حرارت مستقیم و  انتقال حرارات بوسیله ریبون (هردو

• چاپ سریع و بستن آن روی مچ بیمار در چند ثانیه

• هزینه پایین در لیبل دستبند رولی نصبت به لیبل دستبند  کاتریجی

• نصب و تعویض آسان بصورت رول

بارکد ها می توانند اطلاعات بیشتری نسبت به متن‎های سنتی داشته باشند، در حالی که بارکد های دو بعدی حاوی داده های حتی بیشتر از نسخه های سنتی و

چندخطی هستند. آنها را می توان به صورت مستقیم بر روی مچ بند متصل کرد و یا برای اولین بار بر روی یک برچسب چاپ و سپس به صورت دستی روی یک باند منتقل نمود.

بررسی های جاری نشان می دهد که برای برخی از موسسات، مچ بندهای دارای بارکد، باعث ایجاد اختلاف آماری در کاهش اشتباهات،

بهبود ایمنی بیمار و بهینه سازی زمان و رضایت کارکنان شده اند.

همچنین دستبند های نوشته شده بصورت دستی ممکن است اشتباه خوانده شود، آسیب دیده یا از بین برود،

مچ‎بندهای دارای بارکد شده با نام بیمار، جنسیت، تاریخ تولد و شماره بیمارستان معرفی شدند. پس از یک محک موفق، این مرکز قصد دارد از مچ‎بندهای بارکد برای تمام بیماران بالغ استفاده کند.

دستبند شناسایی بیمار ایرانی

دستبند شناسایی بیمار ایرانی یا مچ بند بیمارستانی چیست و از کجا می توان تهیه کرد؟

حتما تا بحال شنیده اید که در گذشته، برخی از نوزادان در اتاق زایمان و در محل قرارگیری نوزادان در کنار هم جابجا شده اند.

این ضعف شناسایی مناسب نوزادان و درج صحیح نام والدین آن ها باعث گردیده بود که حتی نوزادان با یکدیگر جابجا شوند. مکانیزه کردن این بخش امریست

که به نظر بسیار مهم و حیاطی می آید و نیازی به هزینه زیاد نیست!سال هاست

که در مراکز درمانی و بیمارستانی برای شناسایی بیمار از روش های مختلف که در گذشته مطرح بوده استفاده می شد. شناسایی بیمار امری بسیار حیاتی است

که در هر بار مراجعه مراقب (پرستار و…) و دکتر به بیمار، دارای اهمیت است.

اینکه اگر اشتباهی درزمینه شناسایی بیمار رخ دهد، دستبند شناسایی بیمار ایرانی

ممکن است برای بیمار وقایعی رخ دهد که قابل بازگشت نباشد.

دستبند های بیمارستانی ویا(مچ بند بیمارستانی) به بیمارستان ها  این امکان را می دهد دستبند شناسایی بیمار ایرانی

که مشخصات بیمار را در هنگام پذیرش، ثبت نموده و قابل ردیابی باشد. ازمشخص های دیگر این مچ بندهای بیمارستانی، تحت شرایط مختلف، مخدوش نمی شود

و در شرایط مرطوب و حتی مواد ضدعفونی کننده  از بین نمی رود.

از دیگر مشخصه های دستبندهای بیمارستانی مقاومت در برابر شستشو و ضد میکروب بودن آن است.

مراکز بیمارستانی و درمانی می توانند در اسرع وقت پذیرش را انجام دهند،

کیفیت و سرعت خدمات خود را افزایش دهند و رضایت بیشتر مردم و بیماران را جلب نمایند.

در هنگام زایمان و تولد نوزادان نیز دستبند شناسایی نوزاد بسیار کاربردی و مهم و حیاتی است.

دیگر در هنگام نسبت دادن هویت به نوزادان مشکلات  به حداقل می رسد و مادران با خیال راحتتر و

اطمینان بیشتر به ادامه روند زایمان می رسد.

شامل چاپ کد های بیمارستانی:

FALL RISK,  ALLERGY,  LATEX ALLERGY,  LIMB, DNR

SU, TR, SE, SO, PX, NAME ALERT, RH NEGATIVE, DIABETIC,  HEPATIT

مزایای دستبندهای بیمارستانی:

جنس پلاستیکی با بهترین کیفیت و با چاپ علائم هشدار روی آن در پنج مدل و پنج رنگ

دارای جنس لطیف و سبک

ارائه شده در دو مدل دستبند بیمار با دکمه بازشو( قابل استفاده مجدد) و دستبند با دکمه LOCK

دارای دکمه وعدم امکان جداشدن بدون ابزار

قابل شستشو و ضد عفونی با هر نوع مواد و به دفعات

ضد حساسیت

آنتی باکتریال

بدون وجود هیچ گونه فلزی در دستبند

بدون لاتکس

با مچ بندهای راحت و اثبات شده از ایمنی بیمار اطمینان حاصل کنید

مچ بندهای ID که اسکن نمی شوند می توانند بر ایمنی بیمار و توانایی ارائه مراقبت به موقع از بیمار تأثیر بگذارند. به همین دلیل است

که اکثر بیمارستان‌ها مچ‌بند‌های بیمارستانی حرارتی یا لیزری را انتخاب می‌کنند – ثابت شده است که دقت ID بیمار و کارایی عملیاتی خدمات نقطه‌ای مراقبت را بهبود می‌بخشد.

بیش از 382.8 میلیون بیمار در سراسر جهان توسط مچ بندهای بیمار در سال 2018 شناسایی شدند. زبرا به عنوان پیشرو در مچ بندهای شناسه بیمار، مفتخر است

که گسترده ترین طیف وسیعی از بادوام ترین و ساده ترین مچ بندهای لیزری و حرارتی با چاپ مستقیم را به شما ارائه دهد.

راه حل های مچ بند حرارتی دوام ثابت شدهبه عنوان مخترع راه حل چاپ مچ بند ZD510-HC (که قبلا HC100 بود)، شناسه بیمار را جدی می گیرد.

مچ بندهای Z-Band که برای استفاده در چاپگرهای حرارتی پیشرو در بازار طراحی شده اند، یکی از بادوام ترین مچ بندهای حرارتی موجود هستند.

آزمایش‌های آزمایشگاهی خارجی تأیید کرده‌اند که مچ‌بند‌های زبرا در مقایسه با یک رقیب پیشرو در برابر طیف وسیع‌تری از ضدعفونی‌کننده‌های دست مقاومت می‌کنند،

و از قابلیت اسکن‌پذیری اطمینان می‌دهند و موارد راه‌حل‌های پرستار را کاهش می‌دهند. در طول بیش از 20 سالی که زبرا مچ بندهای حرارتی ارائه می‌کند،

بر اساس نظرات مشتریان و ضدعفونی‌کننده‌های جدید موجود در بازار، بهبودهای متعددی در دوام و راحتی مچ‌بندهای خود ایجاد کرده‌ایم.

راه حل های مچ بند لیزری لیزری آسان برای چاپ، مونتاژ و اسکنLaserBand Original که توسط شرکت توسعه داده شد، اولین مچ بند لیزری چاپ مستقیم در بازار بود

که دارای مهر و موم خود لمینیت برای محافظت از مچ بند در برابر رطوبت و ضدعفونی کننده های دست بود.

طی سال‌ها، تیم تحقیق و توسعه راه‌حل‌های جدیدی را برای افزایش تجربه پرستاری و بیمار ایجاد کرده است. راه‌حل‌های ما دارای شکل و طراحی پیشرفته‌تری هستندچاپ لیبل

که مونتاژ را آسان‌تر می‌کند و به مچ بند اجازه می‌دهد تا روی مچ دست قرار بگیرد تا اسکن سریع و در عین حال راحتی عالی فراهم شود.

تمام مچ بندهای از مواد صاف و ضد فتیله ساخته شده اند که در برابر تغییرات دما و رطوبت مقاوم هستند و مشکلات تغذیه و گیر کردن را کاهش می دهند.

مچ بندهای OMNIBANDمچ بند خود لمینت شونده برای برچسب های بارکدارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی که در حال حاضر برچسب های بارکد را چاپ می کنند،

می توانند به سرعت مچ بندهای بارکد را با قرار دادن یک برچسب بارکد در مچ بند OmniBand خود لمینیت شونده پیاده سازی کنند.

آنها برچسب هایی تا 3.25 اینچ x 1 اینچ/82.55 میلی متر x 25.4 میلی متر در اندازه می پذیرند و در هر دو نسخه بزرگسالان و کودکان موجود هستند.

امکانات عبارتند از:طراحی خود لمینیت که از متن چاپ شده و بارکد محافظت می کندبسته شدن با چسب، بدون دستکاری گسترش دهنده مچ بند برای قرار دادن

طیف گسترده ای از اندازه های مچ دستبدون لاتکس

245 دیدگاه دربارهٔ «دستبند شناسایی بیمار»

  1. بازتاب: دستبند شناسایی بیماران - chaplable.ir

  2. بازتاب:  خرید دستبند بیمارستانی - chaplable.ir

  3. بازتاب: ریبون های وکس رزین - chaplable.ir

  4. بازتاب: دستبند شناسایی بیماران کودک - chaplable.ir

  5. بازتاب: دستبند شناسایی بیمار نونهال - chaplable.ir

  6. بازتاب: دستبند شناسایی بیماران خردسال - chaplable.ir

  7. بازتاب: دستبند شناسایی بیمار پر خطر - chaplable.ir

  8. بازتاب: دستبند شناسایی بیماران سرطانی - chaplable.ir

  9. بازتاب: خرید ریبون رزین - chaplable.ir

  10. بازتاب: چاپگر ریبون - chaplable.ir

  11. بازتاب: مچ بند شناسایی بیمار - chaplable.ir

  12. بازتاب: لیبل آزمایشگاهی - chaplable.ir

  13. بازتاب: چاپ انواع استیکر - chaplable.ir

  14. بازتاب: برچسب پزشکی - آشنا برچسب

  15. بازتاب: دستبند شناسایی بیمار نوجوان - chaplable.ir

  16. بازتاب: دستبند بیمارستانی نونهال - chaplable.ir

  17. بازتاب: دستبند شناسایی خردسال - chaplable.ir

  18. بازتاب: دستبند شناسایی بیمار ایرانی - chaplable.ir

  19. بازتاب: دستبند شناسایی بیمارستانی - chaplable.ir

  20. بازتاب: خرید دستبند شناسایی نوزادان - chaplable.ir

  21. بازتاب: دستبند شناسایی نوزادان - chaplable.ir

  22. بازتاب: خرید دستبند شناسایی بیمار کودک - chaplable.ir

  23. بازتاب: دستبند شناسایی بیمار روانی - chaplable.ir

  24. بازتاب: مچبند شناسایی بیماران - chaplable.ir

  25. بازتاب: دستبند شناسایی بیمار کرونایی - chaplable.ir

  26. بازتاب: برچسب اصالت وزارت بهداشت -

  27. بازتاب: مشخصات لیبل اصالت -

  28. بازتاب: چاپ لیبل صدفی -

  29. بازتاب: چاپ برچسب کاغذی -

  30. بازتاب: چاپ لیبل شبرنگ -

  31. بازتاب: برچسب یا لیبل امنیتی -

  32. بازتاب: لیبل لایه شونده  -

  33. بازتاب: لیبل میوه  -

  34. بازتاب: لیبل خرد شونده -

  35. بازتاب: چاپ لیبل متالایز  -

  36. بازتاب: ویژگی‌های برچسب‌ لایه شونده -

  37. بازتاب: برچسب لایه شونده وید -

  38. بازتاب: برچسب لایه شونده امنیتی -

  39. بازتاب: طراحی لیبل بطری -

  40. بازتاب: برچسب‌گذاری مواد غذایی -

  41. بازتاب: لیبل پی وی سی -

  42. بازتاب: چاپ انواع لیبل پی وی سی -

  43. بازتاب: لیبل میوه و سبزیجات -

  44. بازتاب: لیبل میوه با مواد شیمیایی -

  45. بازتاب:  مچ بند بیمارستانی نوزاد -

  46. بازتاب: مشخصات دستبندهای پزشکی جراح -

  47. بازتاب:  مچبند بیمار نوزاد -

  48. بازتاب: دستبند بیمارستانی -

  49. بازتاب: دستبند بیمار  -

  50. بازتاب: مزایای مچ بند بیمارستانی -

  51. بازتاب: خرید مچبند بیمارستانی -

  52. بازتاب: ویژگی‌های دستبند بیمارستانی -

  53. بازتاب: دستبند بیمارستانی بیمار -

  54. بازتاب: چاپ لیبل طلا کوب  -

  55. بازتاب: لیبل کاغذی سلفون براق طلاکوب -

  56. بازتاب: تفاوت لیبل طلا چاپ گرم و سرد -

  57. بازتاب:  طراحی لیبل طلا کوب -

  58. بازتاب: برچسب لوازم خانگی -

  59. بازتاب: چاپخانه چاپ لیبل لوازم خانگی -

  60. بازتاب: چاپ برچسب انرژی -

  61. بازتاب: چاپ لیبل های انرژی -

  62. بازتاب: کاربرد برچسب انرژی -

  63. بازتاب: برچسب انرژی -

  64. بازتاب: برچسب اسباب بازی -

  65. بازتاب: برچسب مواد غذایی منجمد -

  66. بازتاب:  لیبل عسل و مربا -

  67. بازتاب: ناظر چاپ قبل چاپ نهایی -

  68. بازتاب: لیبل عسل  -

  69. بازتاب: انواع مختلف لیبل -

  70. بازتاب: چاپ لیبل دو رو شیشه ای -

  71. بازتاب: چاپ برچسب افست -

  72. بازتاب: لیبل خشکبار -

  73. بازتاب:  لیبل اصالت محصولات آرایشی -

  74. بازتاب: طراحی و چاپ لیبل -

  75. بازتاب:  چاپ لیبل پی وی سی -

  76. بازتاب: لیبل اجناس -

  77. بازتاب: لیبل و برچسب خیار شور -

  78. بازتاب: لیبل کابل (برچسب کابل)  -

  79. بازتاب: برچسب ضد آب  -

  80. بازتاب: لیبل پی وی سی سفید  -

  81. بازتاب: لیبل  ضد آب  -

  82. بازتاب: برچسب میوه سوپر لوکس -

  83. بازتاب:  لیبل اصالت در تجهیزات پزشکی -

  84. بازتاب: برچسب مواد شیمیایی پزشکی -

  85. بازتاب: لمینت برچسب شبرنگ -

  86. بازتاب: چاپ لیبل متالایز کاغذ -

  87. بازتاب:  چاپ شبرنگ -

  88. بازتاب: لیبل متال فلزی -

  89. بازتاب:  برچسب متالایز فلزی -

  90. بازتاب:  لیبل متالایز براق -

  91. بازتاب: انواع برچسب متالایز -

  92. بازتاب: چاپ لیبل کاغذی سلفون دار -

  93. بازتاب: لیبل پشت چسب دار  -

  94. بازتاب: معایب لیبل های کاغذی  -

  95. بازتاب: تولید و چاپ لیبل پشت چسب دار -

  96. بازتاب: چاپ لیبل ترانسپارت Transparent  -

  97. بازتاب: چاپ لیبل پشت چسبدار صدفی -

  98. بازتاب:  چاپ لیبل پشت چسبدار  -

  99. بازتاب: طراحی لیبل جذاب -

  100. بازتاب: طراحی لیبل کاغذی -

  101. بازتاب: لیبل مواد افزودنی -

  102. بازتاب: انواع لیبل بسته بندی -

  103. بازتاب: چاپ انواع لیبل در صنایع غذایی  -

  104. بازتاب:  لیبل‌ها پشت چسب دار -

  105. بازتاب: لیبل رولی صدفی -

  106. بازتاب: چاپ لیبل کاغذی -

  107. بازتاب: چاپ لیبل چیست -

  108. بازتاب: چاپ انواع لیبل شیشه ای -

  109. بازتاب: لیبل اصالت روی محصولات -

  110. بازتاب: طراحی لیبل محصولات آرایشی  -

  111. بازتاب: انواع لیبل -

  112. بازتاب: چاپ لیبل محصولات آرایشی  -

  113. بازتاب:  لیبل های مندرج شده برروی محصول -

  114. بازتاب: چاپ لیبل کاغذی پرچسب -

  115. بازتاب:  لیبل های کاغذی کم چسب -

  116. بازتاب: چاپ لیبل صدفی پشت چسب دار -

  117. بازتاب: لیبل‌های پشت چسب دار شیت شده -

  118. بازتاب: انواع لیبل پشت چسبدار -

  119. بازتاب: لیبل متالایز چاپی -

  120. بازتاب: مزایای استفاده از لیبل ترانسپارنت -

  121. بازتاب: لیبل پشت چسب دار کاغذی -

  122. بازتاب: لیبل صدفی چیست -

  123. بازتاب: چاپ لیبل صدفی uv -

  124. بازتاب: لیبل صدفی شیت شده -

  125. بازتاب: قیمت چاپ لیبل -

  126. بازتاب: لیبل متال چیست -

  127. بازتاب: سفارش چاپ لیبل در تهران -

  128. بازتاب: چاپ لیبل در تهران -

  129. بازتاب: چاپ لیبل شیشه ای -

  130. بازتاب: چاپ لیبل سلفون براق -

  131. بازتاب: متالایز های پی وی سی -

  132. بازتاب: لیبل میوه بسته بندی -

  133. بازتاب: لیبل شیشه ای و جذابیت بصری -

  134. بازتاب: دستبند بیمارستانی نوزاد ایرانی -

  135. بازتاب: مشخصات دستبند شناسایی نوزاد -

  136. بازتاب: انواع دستبند شناسایی بیمار رنگی -

  137. بازتاب: لیبل دستبند بیمارستانی -

  138. بازتاب: چاپگر دستبند بیمارستانی -

  139. بازتاب: دستبند شناسایی کودک -

  140. بازتاب: دستبند شناسایی بیماران قلبی -

  141. بازتاب: مچ بند بیمارستانی حراتی -

  142. بازتاب: دستبند شناسایی حرارتی خردسال -

  143. بازتاب:  ویژگیهای لیبل شیشه ای -

  144. بازتاب: طراحی لیبل های مواد غذایی -

  145. بازتاب: مچ بند برای بیمار -

  146. بازتاب: مچ بند بیمارستانی زبرا خردسال  -

  147. بازتاب: لیبل ادویه نمک پاش -

  148. بازتاب: لیبل پودر فلفل -

  149. بازتاب: مشخصات دستبند بیمار زبرا نوزاد -

  150. بازتاب: لیبل شناسایی بیمار -

  151. بازتاب: لیبل حرارتی کیسه خون -

  152. بازتاب: انواع برچسب بیمارستانی -

  153. بازتاب: لیبل کاغذی دایکات شده -

  154. بازتاب:  لیبل در صنایع مختلف -

  155. بازتاب: -

  156. بازتاب: انواع لیبل پشت چسب دار کاغذی -

  157. بازتاب: چاپ لیبل کاغذی هاتملت -

  158. بازتاب:  لیبل پشت چسبدار متالایز -

  159. بازتاب: -

  160. بازتاب: لیبل بسته بندی طلا کوب و لیبل نقره کوب -

  161. بازتاب: چاپ لیبل خوراکی  -

  162. بازتاب: -

  163. بازتاب: لیبل حرارتی پشت چسب دار -

  164. بازتاب: لیبل نقره کوب -

  165. بازتاب: لیبل های حرارتی معمولی -

  166. بازتاب: کاربرد برچسب های حرارتی pvc -

  167. بازتاب: لیبل های حرارتی آزمایشگاهی  -

  168. بازتاب: مشخصات لیبل حرارتی -

  169. بازتاب: رول دستبند بیمار -

  170. بازتاب: موارد کاربرد دستبند بیمارستانی -

  171. بازتاب: چسب دستبند شناسایی بیمار -

  172. بازتاب: چاپ حرارتی مستقیم -

  173. بازتاب: خرید دستبند بیمارستانی حرارتی -

  174. بازتاب: دستبند های حرارتی شناسایی بیمار -

  175. بازتاب: لیبل دستبند بزرگسال و نوزاد  -

  176. بازتاب: برچسب حرارتی شناسایی بیمار -

  177. بازتاب: اصول عمومی برچسب گذاری -

  178. بازتاب: لیبل پزشکی و آزمایشگاهی چیست -

  179. بازتاب: چاپ لیبل پشت چسب دار pvc -

  180. بازتاب: برچسب متالایز آرایشی بهداشتی -

  181. بازتاب: برچسب اصالت محصولات آرایشی -

  182. بازتاب: لیبل لوازم آرایشی -

  183. بازتاب: برچسب شیشه لوازم آرایشی -

  184. بازتاب: چاپ لیبل آرایشی بهداشتی -

  185. بازتاب: لیبل محصولات غذایی سرد -

  186. بازتاب: اهمیت طراحی لیبل های مواد غذایی -

  187. بازتاب: چاپ لیبل مواد غذایی منجمد -

  188. بازتاب: طراحی لیبل یا برچسب -

  189. بازتاب: چاپ لیبل جعبه مواد غذایی -

  190. بازتاب: لیبل های شیشه ای یا شفاف برای بسته بندی -

  191. بازتاب: لیبل و برچسب حرارتی -

  192. بازتاب: لیبل و برچسب مواد غذایی -

  193. بازتاب: برچسب های حرارتی آزمایشگاهی  -

  194. بازتاب: خصوصیات برچسب آزمایشگاهی  -

  195. بازتاب: چاپ لیبل آزمایشگاهی حرارتی -

  196. بازتاب: لیبل زن آزمایشگاهی -

  197. بازتاب: کاربرد برچسب های حرارتی صدفی -

  198. بازتاب: برچسب های آزمایشگاهی -

  199. بازتاب: لیبل حرارتی پشت چسب دار پی وی سی -

  200. بازتاب: لیبل اسباب بازی -

  201. بازتاب: لیبل خودرویی -

  202. بازتاب: چاپ افست لیبل بطری  -

  203. بازتاب: لیبل‌های پشت چسب‌دار بطری -

  204. بازتاب: شیرینگ درب بطری -

  205. بازتاب: شیرینگ حرارتی بسته بندی -

  206. بازتاب: سلفون شیرینگ -

  207. بازتاب: انواع لیبل پشت چسب دار هاتملت -

  208. بازتاب: مشخصات لیبل شیرینگ با کیفیت -

  209. بازتاب: چاپ لیبل ارزان -

  210. بازتاب: چاپ برچسب شیشه ای تعداد کم  -

  211. بازتاب: چسباندن لیبل -

  212. بازتاب: چاپ لیبل طلاکوب -

  213. بازتاب: طراحی انواع لیبل با چاپ  -

  214. بازتاب: لیبل پلمپ سایز 5.5cm*3.5cm -

  215. بازتاب: چاپ برچسب پلمپ  -

  216. بازتاب: چاپ لیبل پلمپ  -

  217. بازتاب: قیمت لیبل آزمایشگاهی -

  218. بازتاب: چاپ برچسب اموال -

  219. بازتاب: لیبل بسته بندی کارتن  -

  220. بازتاب: چاپ لیبل بسته بندی -

  221. بازتاب:  چاپ برچسب پلمپ void -

  222. بازتاب: لیبل پلمپ با اثر جزئی -

  223. بازتاب: چاپ لیبل وایتکس و شوینده -

  224. بازتاب: لیبل مواد شوینده و بهداشتی -

  225. بازتاب: نایلون حرارتی -

  226. بازتاب: -

  227. بازتاب: نایلون حرارتی یا شیرینگ -

  228. بازتاب: دستگاه شیرینگ -

  229. بازتاب: کاربرد های برچسب شبرنگ -

  230. بازتاب: خرید دستبند بیمارستانی کودکان -

  231. بازتاب: دستبند شناسایی نوزاد و بیمار بیمارستانی -

  232. بازتاب: ویژگی های برچسب اموال  -

  233. بازتاب: مزایای استفاده از مچ بند بیمارستان -

  234. بازتاب: چاپ لیبل کاغذی قوطی کنسرو -

  235. بازتاب: دستگاه لیبل چسبان چیست   -

  236. بازتاب: لیبل بسته بندی -

  237. بازتاب: چاپ لیبل ترانسپارنت گرد -

  238. بازتاب:  چاپ لیبل کاغذی با برش -

  239. بازتاب: چاپ لیبل شناسایی بیمارستانی -

  240. بازتاب: دستبند شناسایی نوزاد قابل پرینت -

  241. بازتاب: دستبند شناسایی بیماران خاص -

  242. بازتاب: جنس دستبند شناسایی بیمار کودک -

  243. بازتاب: مفهوم رنگ های دستبند شناسایی بیمار -

  244. بازتاب: مچ بندهای هشدار بیمارستانی بیماران -

  245. بازتاب: چاپ دستبند شناسایی نوزاد لمینت -

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا