لیبل ژله ای

لیبل ژله ای

لیبل ژله ای چیست؟  برچسب ژله ای، برچسب های پشت چسبداری است که یک لایه پلی اورتان شفاف روی چاپ می آید. با این وجود یک برچسب معمولی را سه بعدی و خاص میکند. این لایه سه بعدی نمایی جذاب و ماندگار برای نشان دادن لوگوی شرکت شما می باشد چراکه از نظر دوام و ماندگاری مقاوم ترین گزینه می باشد! فرقی نمیکند که در دمای بسیار پایین در زمستان باشد یا در معرض دمای شدید زیر کاپوت ماشین یا روی دیواره بخاری قرار گیرد. این برچسب ها را میتوان حتی با با شرایط سایشی روی تجهیزات سنگین یا برای تجهیزات ازمایشگاهی استفاده نمود. به طور کلی درتولید این نوع لیبل شما این امکان را دارید که ابعاد و طرح مد نظر خود به همراه لوگوی تخصصی تان را بصورت لیبل برچسته بر روی کالا و یا خدمات خود ارائه دهید.

بنابراین اگر برچسبی نیاز دارید که بایستی شرایط جوی مختلف همچون سرما و گرما، فشار و کشش، نور مستقیم خورشید و یا حتی در تماس با  حلال هایی همچون تینر و بنزین و … مقاوم باشد. بدون شک بهترین گزینه برای انتخاب شما لیبل ژله ای میباشد. این نوع لیبل به دلیل خاصیت مواد اولیه پلی اورتان (دیماک ایتالیا) بسیار منعطف بوده و به هیچ وجه نمیشکند. همچنین به دلیل برجستگی و خاصیت سه بعدی بودن نمای بسیار شکیلی به کالای شما داده و توجه بازار مصرف کالا یا خدمات شما را به خوبی جلب میکند.

چاپ لیبل ژله ای، بهترین گزینه تبلیغاتی

بهترین گزینه تبلیغاتی برای کسانی است که میخواهند نام ماندگار و بادوام روی محصولاتشان داشته باشند تا همیشه در دسترس و دید مشتری باشد. در فرایند تولید این نوع برچسب ها، روکش رزین ضد خش لایه محافظ از طرح شرکت شما میباشد. بهترین زمینه سازی ایده آل برای برند سازی  روی محصولات شما میباشد! لیبلهای ژله ای پس از طراحی، چاپ، برش، موادریزی و همچنین چک و پر جهت خارج کردن خرابی ها به صورت برش خورده عرضه میشوند.

با این اوصاف میتوان گفت برچسب‌های ژله ای (که توسط برخی به‌عنوان برچسب‌های ژلاتینی، برچسب‌ های سه‌بعدی، برچسب‌ های رزینی ویابرجسته شناخته میشوند.) بهترین شکل برای معرفی محصول و هویت برند هستند که توسط تعدادزیادی از صنایع و مشاغل وحتی خدمات   استفاده میشود.

موارد استفاده از برچسب ژله ای

برچسب‌های ژله ای برای همه صنایع مناسب است. چرا که این لیبل ها جدا از زیبایی، برای خاصیت دوام بالای آن ساخته شده‌اند. محصول شما چه در داخل خانه یا خارج از منزل باشد ما این اطمینان را بشما میدهیم که محصول ما برای سال‌های سال بر روی سطح مورد نظرشما بدون تغییر رنگ مواد  باقی میمانند.

لیبل های ژله ای را برای علائم تجاری میتوان در هر صنعتی استفاده کرد. تعدادی را در اینجا برای شما ذکر میکنیم:

  • محصولات سخت افزاری
  • سیسمونی و سرویس چوب
  • وسایل نقلیه از جمله ماشین و موتور، تراکتور، تریلی و سایر تجهیزات حمل و نقل
  • تجهیزات سرمایشی وگرمایشی
  • هود
  • یخچال های خانگی و صنعتی
  • آینه وتجهیزات سرویس بهداشتی وحمام
  • مبلمان اداری، خانگی
  • ساعت، کیف،کفش، پوشاک(لیبل ژله ای حرارتی)
  • تجهیزات کامپیوتر والکترونیک
  • لوگوهای سازمانی ، ارگانی
  • تجهیزات صنعتی، ورزشی ، صنایع غذایی
  • محصولات فرهنگی، هنری، اجتماعی شامل لیبل های مذهبی

تولید کنندگان لیبل ژله ای

تولید کنندگان انگشت شماری در زمینه تولید لیبل ژله ای به صورت حرفه ای و با تجهیزات مناسب فعالیت میکنند. لذا هنگام خرید اطمینان حاصل کنید که از واسطه خریداری نمیکنید. در حال حاضر اغلب بستر های فعال در بازار، شخص سومی هستند .

در خصوص فرایند تولید شرایط بصورت خاص می باشد چرا که محیط کار تولید لیبل ژله ای بسیار خاص است! دمای اتاق کار باید ۲۵ درجه سانتیگراد با رطوبت کمتر از ۳۵٪ باشد. همچنین این محیط بایستی  صددرصد  عاری از گرد و غبار و ذرات الیافی باشد. زیرا ممکن است بر نما، نرمی و شکل پایانی لیبل تأثیر بگذارد.

برندیس تولید کننده لیبل ژله ای

برندیس بیش از ۱۵ سال  است که به مشتریان عزیزی مانند شما در دستیابی به اهدافشان خدمت کرده و از این رهگذر با شرکت های متعددی برای معرفی برند وماندگاری نام تجاری برروی کالا وخدماتشان همکاری نموده است. تیم حرفه ای برندیس برای زمان و کالا و خدمات ارائه شده شما ارزش فوق العاده ای قائل است. به همین دلیل کارشناسان  ما بر تکیه بر سوابق و دانش فنی این حرفه، تخصص کافی دارند تا به شما کمک کنند بهترین و مناسبترین انتخاب در ابعاد و نوع طراحی باتوجه به نیاز شما را در کمترین زمان ممکن پیشنهاد دهند.

همچنین با تکیه برتجهیزات حرفه ای  وبا امکان تغییر تا ۳۰ نازله شدن دستگاه موادریزی،تقریبا جزو بی رقیب ترین ها دراین عرصه میباشیم که همین فرایند امکان تولید سریعتر حتی درابعاد خیلی کوچک را به ما میدهد . در برندیس از آخرین فناوری دیجیتال چاپ استفاده میشود. ما در تولید سریع، خدمات به موقع و محصولات با کیفیت بالا تخصص داریم که میتوانید انتخاب مناسبی برای سفارش لیبل خود داشته باشید .

لیبل های ژلاتینی تولید شده در مجموعه ما بدلیل  استفاده ازمواد ایتالیایی با مارک دیماک وساختار شیمیایی این مواد به هیچ عنوان در مواجه با نور خورشید یا تغییرات  جوی تغییر رنگ نمیدهد ، زرد نمیشود و برای استفاده در فضای باز کاملا تأیید شده است. همین طوربرچسب کاغذاستفاده شده در تولیدات ما با چسبندگی فوق العاده بالا ضمانتی جهت کیفیت مواد اولیه ما میباشد و تقریبا به تمامی سطوح مسطح و بدون شیب زیاد چسبیده و با گذر زمان از محصول شما کنده وجدانمیشود.

نام های دیگر لیبل ژله ای

لیبل ژله ای (Dome Label) یا همان لیبل پلی اورتان (polyurethane label) برچسبی است با یک لایه رزین بر روی آن

همانطور که گفته شد جلوه خاص و جذابی که این نوع برچسبها با رنگهای دلخواه شما به محصولتان میدهد به طور قطع برکیفیت ظاهری محصول شما تاثیر بسزایی خواهد داشت. این نوع لیبل آرم یا لوگو، اسم شرکت یا برند شما میتواند باشد. تا به حال در بازار کار با اسامی مختلفی همچون لیبل پلی اورتان، کریستالی، ژلاتینی، برجسته، پلی استر نرم، سه بعدی و ۳D LC در آمده است. از ویژگی های بارز این نوع لیبل ها، بازار کار گسترده ی آن ها بوده، به طوری که در اکثر صنایع تولیدی و حتی خدماتی کاربرد داشته و تاثیر بسزایی در شکیل سازی برند، لوگو تولید کنندگان صنایع مختلف داشته است. صنعت تولید این نوع لیبل جزء صنایع نوپا درکشورمان میباشد.

لیبل ژله ای با توجه به خصوصیات منحصر به فرد خود که مانند ندارد، اعتماد و توجه مشتریان را جلب کرده است. لیبل ژلاتینی در این چند سال اخیر رشد قابل توجهی در بازار داشته است. به همین منظور هر آنچه باید در سال ۱۴۰۰ بدانید را در این مقاله برای شما خوبان عرضه کرده ایم. لذا شما چه خریدار باشید چه تولید کننده، بعد از خواندن این مطلب دیگر ابهامی دراین خصوص ذهنتان نخواهدماند.

یکی دیگر از لیبلهایی که ویژگی و کاربرد آن نزدیک به لیبل ژله ای است؛ لیبل پلی کربنات میباشد. لیبل پلی کربنات از دسته لیبل های صنعتی محسوب میشود. لذا اگر اطلاعاتی درباره این نوع لیبل ندارید، اطلاعات صفحه ای که برای شما لینک کردیم، کمک بزرگی به شما خواهد کرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا