ریبون چیست

ریبون چیست

ریبون چیست که هر یک از محصولات شما که از مرکز تولید شما خارج می شوند با چاپ های خوانا و با کیفیت بالا که بالاترین استانداردها را برآورده می کنند علامت گذاری می شوند.

بسترهای چاپی توصیه شده

ولوم (کاغذ خشن)

کاغذ مات یا براق

پلاستیک

منسوجات

فیلم های بسته بندی

مناطق خدمات ما

ما مفتخریم که نوار مومی درجه یک را در سراسر ایران عرضه می کنیم. محصولات و راه حل های نوآورانه ما در سراسر

، هوبارت و همه جا در دسترس هستند. همین امروز با تیم ما تماس بگیرید تا ببینید کسب و کار شما چگونه می تواند سودمند باشد

روبان های مومی برای چاپگرهای انتقال حرارتی

بدانید که روبان های مومی چیست، هنگام خرید به چه نکاتی توجه کنید و مزایای استفاده از آنها را بدانید. برای کسب اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.

اول: نوارهای جوهر حرارتی برای ذوب کردن یک تصویر بر روی کاغذ یا برچسب پلاستیکی که چاپگر حرارتی روی آن چاپ می کند استفاده می شود.

بسته به ماده ای که برچسب یا برچسب از آن ساخته شده است، باید از مواد جوهر حرارتی مختلفی استفاده کنید. روبان های حرارتی از مخلوط موم و رزین ساخته می شوند.

موم ارزان ترین ماده است، بنابراین روبان های ساخته شده از موم کمترین هزینه را دارند. ما طیف وسیعی از روبان های حرارتی را با نسبت های مختلف موم و رزین عرضه می کنیم.

روبان های حرارتی روی هسته ها می آیند ریبون چیست

روبان حرارتی با قرقره جمع آوری

تمام نوارهای حرارتی بر روی هسته های مقوایی (یا پلاستیکی) متناسب با چاپگر شما قرار می گیرند. از نظر قطر و عرض متفاوت است.

برخی از آنها یک بریدگی برش دارند. برخی، در تصویر سمت چپ، همراه با یک قرقره برای پیچیدن مواد چاپ شده روی آن هستند.

نوارها از نظر عرض و طول متفاوت هستند، باز هم بسته به مدل چاپگری که برای آن ساخته شده اند. چاپگرهای رومیزی معمولاً دارای نوارهایی با طول کمتر از 110 متر هستند،

بنابراین آنها کوچکتر هستند و در داخل چاپگرهای کوچکتر قرار می گیرند. عرض روبان با توجه به عرض برچسب یا برچسبی که چاپ می شود تعیین می شود.

چاپگرهای صنعتی Toshiba-TEC از روبان هایی به طول 600 متر استفاده می کنند. جعبه نوارهای انتقال حرارتی

مقادیر جعبه روبان ها به ندرت به صورت جداگانه فروخته می شوند. بسته به طول یا عرض روبان، آنها در مقادیر جعبه از 6 تا 24 رول هستند. مقدار جعبه مورد نظر خود را از ما بخواهید.

در اینجا چیزی است که باید در مورد روبان های مومی بدانیدچاپ لیبل

ریبون های مومی کم هزینه ترین و محبوب ترین روبان انتقال حرارتی برای چاپگرهای انتقال حرارتی هستند.

مناسب برای چاپ روی کاغذ یا کارت موم به خوبی به برچسب ها و برچسب های کاغذی مات یا نیمه براق می چسبد.

از آن برای براق یا پلاستیک و سایر مواد مصنوعی استفاده نکنید. خیلی بادوام نیست موم نرم ترین روبان است که آن را در برابر لک و خراش آسیب پذیرتر می کند.

طیف گسترده ای از رنگ های موجود. از آنجایی که روبان‌های مومی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند، تولیدکنندگان روبان مایلند برای تولید طیف وسیع‌تری

از روبان‌های مومی رنگی سرمایه‌گذاری کنند. اگر نیاز به رنگ خاصی دارید، به احتمال زیاد آن را به عنوان یک روبان مومی پیدا خواهید کرد.

روبان های مومی رنگی

در دماهای پایین چاپ می‌کند تا تنظیمات تاریکی یا حرارتی چاپگر حرارتی شما پایین بماند – که منجر به عمر طولانی‌تر هد چاپ می‌شود  و در هزینه شما صرفه‌جویی می‌کند!

طیف گسترده ای از اندازه ها. مانند قبل، با بازار بزرگی از کاربران، تولیدکنندگان روبان قادرند طیف وسیع تری از طول و عرض روبان را در دسترس قرار دهند.

وقتی تعداد زیادی پهنای روبان برای انتخاب دارید، می‌توانید روبانی را پیدا کنید که متناسب با عرض برچسب یا برچسبی باشد که چاپ می‌کنید. با پرداخت متری روبان، ضایعات کمتر به معنای پس انداز است.

در چاپگرهای Near Edge کار نمی کند. Toshiba TEC و Avery تعدادی چاپگر لبه نزدیک در محدوده خود دارند. چاپگرهای لبه نزدیک چندان رایج نیستند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چاپگرهای لبه نزدیک، پست ما را در اینجا ببینید.در خرید روبان مومی کمک کنید

اکسپرت لیبل بیش از 20 سال است که ریبون چاپگرهای حرارتی خود را به مردم عرضه می کند. در این مدت ما دیدیم که چه روبان هایی با چه مواد برچسبی کار می کنند.

بدون تماس با ما روبان خود را نخرید. به ما کمک کنید تا چاپ لیبل شما موفق شود. نمونه های روبان را از ما بخواهید یا نمونه ای از برچسب های خود را برای ما ارسال کنید تا آزمایش کنیم

چاپ لیبل

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا