دستبند شناسایی بیمار سرطانی

دستبند شناسایی بیمار سرطانی

همچنین هر زمان که امکان مکالمه وجود نداشته باشد، می توان صدای مجازی را نیز ارائه کرد. حذف خطای انسانی

از طریق روش دیجیتالی مچ بندهای بارکد شناسه بیمار، نگهداری سوابق بدون خطر خطاهای انسانی به دلیل ورودی های دستی بسیار آسان است.

به نگرانی کلاسیک قابل اعتماد بودن انسان به دلیل داده های از دست رفته، دوزهای تفسیر نشده و غیره که معمولاً جان بیماران را به خطر می اندازد، رسیدگی می کند.

کاهش هزینه ها

روش دیجیتال ردیابی و مدیریت داده های بیمار هزینه ها را به شدت کاهش داده است. همچنین بخوانید: مدیریت دارایی چگونه به بیمارستان و صنعت داروسازی کمک می کند.

اجرای مچ بندهای بارکد، روند مستندسازی و شناسایی را در مراکز درمانی به شدت بهبود بخشیده است. هدف دیجیتالی شدن برای اطمینان از حداکثر ایمنی،

مراقبت از بیمار با کیفیت و سوابق پزشکی بدون خطا ادامه دارد.

مچ بندهای بارکد با رفع تمام موانع عملی، تمام اهداف مهم مانند ایمنی بیمار، حذف خطاهای انسانی، جراحی های ساده، دوزهای صحیح دارو و غیره را به خوبی پشت سر گذاشته اند.

تا کنون، روش مچ بند شناسه بیمار بهترین گزینه برای مدیریت دارایی بیمارستان برای حفظ و مدیریت امنیت بیمار است.

بارکدها داده های دقیقی را برای دارایی ها و موجودی نیز ارائه می دهند. نرم افزار مدیریت دارایی نیز برای نگهداری و ردیابی

ماشین آلات و تجهیزات بیمارستان در بیمارستان ها پیاده سازی می شود.

استیکر  چاپ افست رول    لیبل کاغذی     متال     حرارتی    برچسب اموال    صدفی    برچسب شیشه ای

مچ بندهای شناسایی بیمار

از دست رفته باعث ایجاد مشکلاتی برای تیم فلبوتومی در بیمارستان اولستر شده و خطر ایمنی قابل توجهی برای بیمار ایجاد می کند.

با تغییر تامین‌کننده مچ‌بند بیمارستان و آموزش متخصصان بهداشت در مورد این موضوع، تیم فلبوتومی تعداد بیماران بدون مچ‌بند را از ۲۰ بیمار در روز به ۲ نفر در هفته کاهش داد.

این اثر در فیلم «پایین به بالا» ما نمایش داده شد. در اینجا با جزئیات بیشتری به دستاوردهای تیم و نحوه انجام آن می پردازیم.

مچ بندهای شناسایی بخش مهمی برای اطمینان از اینکه بیمار مناسب مراقبت های لازم را دریافت می کند، است، اما تیم فلبوتومی که تقریباً نیمی از بیماران

را هر روز در بیمارستان اولستر ویزیت می کنند – مکرراً با بیمارانی برخورد کردند که یا بدون مچ بند شناسایی یا مچ بند در آن نوشته شده بود. ناخوانا بود

هدر جورج، فلبوتومیست، توضیح می‌دهد: «بیمار نمی‌تواند بدون مچ بند یا نوعی شناسنامه کاری با آنها انجام دهد. به عنوان یک تیم، ما از آن بسیار ناامید بودیم،

زیرا همیشه این اتفاق می افتاد. شما باید کسی را پیدا می‌کردید که به بیمار مچ بند ببندد، زیرا بیماران باید در تمام مدت، 24 ساعت، زمانی که در بیمارستان هستند، مچ بند داشته باشند.

رفع مشکلات کیفیت مچ بند chaplable

ممیزی توسط تیم نشان داد که حدود 18 تا 20 بیمار در روز مچ بند گم شده یا ناخوانا داشتند. سه عامل اصلی وجود داشت: کیفیت مچ بند. بیمارانی که می توانند

خود مچ بند خود را با شکستن یا کشش آن جدا کنند. و متخصصان بهداشت مچ بندها را برای انجام اقداماتی مانند قرار دادن کانولا و سپس تعویض نکردن آن ها برمی دارند.

این تیم مچ بند های مختلفی را آزمایش کردند تا دریابند که کدام یک از مچ بند ها برای ضد آب بودن و عدم برداشتن آسان توسط بیماران مطابقت دارند.

با شناسایی یک برنده واضح، آنها روند پایان دادن به قرارداد عرضه فعلی بیمارستان را آغاز کردند. این خیلی ساده نبود،

اما با پشتکار، قرارداد جدیدی را برای مچ بندهایی که در تست ها بهترین عملکرد را داشتند، منعقد کردند.

شبرنگی  ریبون  رزین  ریبون   متالایز

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا