لیبل آزمایشگاهی پرچسب

لیبل آزمایشگاهی پرچسب

لیبل آزمایشگاهی پرچسب  برچسب ها اشکال مختلفی دارند و هر کدام به بهترین وجه برای کاربرد خاصی مناسب هستند. اطمینان حاصل کنید که برچسب مناسب برای برنامه خود را خریداری می کنید.

ترکیب رنگ شما به کنتراست کافی نیاز دارد تا قابل خواندن باشد و چسب باید به خوبی به سطوحی که برچسب گذاری می کنید بچسبد. اطمینان حاصل کنید

که محلول لیبلینگ آزمایشگاهی شما برای عملیات شما نیز صحیح است.

اگر مطمئن نیستید که کدام راه حل برچسب زدن برای شما مناسب است، امروز با یک متخصص صنعت در Informs صحبت کنید! Informs, Inc. طیف گسترده ای از برچسب ها

و راه حل های برچسب گذاری را تقریباً برای هر صنعتی ارائه می دهد. تیم کارشناسان ما به خوبی در مورد ریزه کاری های برچسب زدن آشنا هستند و می توانند بهترین راه حل را برای شما شناسایی کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد راه حل هایی که ما ارائه می دهیم و اینکه چگونه می توانید کارایی و دقت را در فرآیندهای برچسب گذاری آزمایشگاهی خود افزایش دهید، امروز با Informs تماس بگیرید.

این برچسب معرف آزمایشگاهی برای مستندسازی اطلاعات معرف و بافر عالی است. فضایی را برای نشانه گذاری دمای ذخیره سازی فراهم می کند. آنها را دور ویال ها بپیچید. لاتکس آغشته به چسب اکریلیک دائمی.

هر برچسب شامل فضایی برای اطلاعات زیر است: محلول، غلظت. روش، تاریخ آماده سازی، تاریخ انقضا، تهیه شده توسط، و ذخیره سازی (اتاق یا یخچال)

ویژگی های کلیدی

عالی برای مستندات معرف و بافرchaplable

دمای ذخیره سازی را می توان روی برچسب ها ذکر کرد

دور ویال ها بپیچید

یده آل برای اسلاید میکروسکوپ

ایده آل برای رنگ آمیزی بافت شناسی

برچسب مقاوم در برابر زایلن و مواد شیمیایی

مقاوم در برابر لکه و سایش

برچسب های StainTUFF™ برای پروتکل های رنگ آمیزی بافت شناسی ایده آل هستند.  برچسب ها را می توان روی اسلایدهای میکروسکوپ، ظروف و حتی مستقیماً روی بلوک های موم پارافین اعمال کرد.

این برچسب ها به دلیل ترکیب خاص خود در برابر لکه ها مقاوم هستند و از معرف هایی مانند هماتوکسیلین یا ائوزین رنگ نمی گیرند. این برچسب های مقاوم در برابر زایلن دارای مقاومت

بالایی در برابر حمل و نقل خشن، لکه دار شدن، سایش و خراش هستند.

سازگار با تمام برندهای اصلی چاپگرهای انتقال حرارتی، از جمله CAB، Datamax-O’neil، Zebra، Citient و غیره.

از روبان های رزین کلاس XAR (Xylene Resistant) استفاده کنید.

برچسب های مقاوم به فرمالین و الکل

برای نگهداری طولانی مدت نمونه

این برچسب های انتقال حرارتی غیر چسبنده امکان شناسایی دائمی و طولانی مدت نمونه ها و نمونه های نگهداری شده در محلول فرمالین 100-100٪ و الکل ها را فراهم می کند.

بادوام و قابل اعتماد هستند، آنها برای موزه ها، آزمایشگاه های آناتومی و آسیب شناسی، و هر گونه امکانات دیگری که در تهیه، نگهداری و حفاظت طولانی مدت از نمونه های بیولوژیکی مانند بندپایان

(حشرات، عنکبوتیان)، سخت پوستان، نرم تنان، هرپتیل ها (دوزیستان، خزندگان) دخیل هستند، عالی هستند. سایر مهره داران و بی مهرگان، بافت ها، اندام ها و بسیاری دیگر.

مقاوم در برابر فرمالدئید و الکل ها، قرار است مستقیماً با نمونه های نگهداری شده در محلول قرار داده شوند. آنها از پلاستیک بی اثر شیمیایی ساخته شده اند و از

اطلاعات نمونه محافظت می کنند بدون اینکه بر یکپارچگی نمونه تأثیر بگذارند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا