لیبل مچ بند بیمار

لیبل مچ بند بیمار

این مچبندها اکنون به یک روش ایمنی استاندارد در بیمارستان ها تبدیل شده اند تا از عدم سردرگمی یا اختلاط با سایر نوزادان اطمینان حاصل کنند و نوزاد را در طول مدت اقامت در بیمارستان همراه والدینش نگه دارند.

بنابراین، پاسخ به سوال “آیا نوزادان دستبند بیمارستانی می گیرند؟” بله قطعا ! این دستبندها باعث آرامش خاطر می شوند و به اطمینان از نوزاد در طول مدت اقامت در بیمارستان کمک می کنند .

چرا دستبندهای بیمارستانی نوزادان مهم هستند؟

دلیل اصلی اهمیت دستبندهای بیمارستانی نوزادان این است که به اطمینان از مراقبت صحیح نوزاد کمک می کند. این امر به ویژه در بیمارستان های بزرگتر که نوزادان زیادی در آ نها وجود دارد و میتوان

به راحتی آنها را با هم اشتباه کرد، اهمیت دارد.

دستبند ID به شناسایی سریع و آسان هر نوزاد کمک می کند تا مراقبت مناسب از نوزاد انجام شود .چاپ لیبل

دلیل دیگری که چرا دستبندهای بیمارستانی نوزادان اهمیت دارند این است که می توانند به کارکنان پزشکی در مورد هر گونه آلرژی یا شرایط پزشکی که ممکن است کودک داشته باشد هشدار دهند.

این اطلاعات معمولاً در پشت دستبند شناسایی نوزاد چاپ می شود تا برای افرادی که از نوزاد مراقبت می کنند به راحتی قابل مشاهده باشد

توصیه می شود جهت نمایش علائم و کد ریسک بیمار از استفاده شود.

 دستبند های رنگی دارای کد هشدار

در صورت نیازبه صرفه جویی اقتصادی و یا نیاز به نصب کد هشدار بیمار بر روی مدارک بیمار ،داروهای بیمار، دستبند بیمار و . . . ؛ می توانید از لیبل و یا گیره های ارائه شده با رنگ استاندارد و کد چاپ شده

بر روی آن به شرح زیر استفاده نمایید.

جهت نمایش مواردی چون ریسک سقوط بیمار ،آلرژی بیمار ،مشخصه ناتوانی فیزیکی بیمار ،عدم احیاء بیمار و موادی از این قبیل، با انتخاب علائم مناسب و نصب این نوع لیبل و یا گیره ، می توان مشخصه ریسک

را به وضوح نمایش داده و طبقه بندی مدارک بیمار را انجام داد.

رنگها و نیز چاپ کلمات هشدار روی لیبل ها و گیره ها به گونه ای انتخاب گردیده تا از فاصله زیاد قابل رویت باشند. لیبل

لازم به ذکر است در صورت نیاز شما می توانید گیره و یا لیبل رنگی را بدون چاپ دریافت نموده و کد آن را در هنگام استفاده روی آن درج نمایید.

لیبل کد بیمار علائم ریسک:

.لیبل کد بیمار ( لیبل بیمارستانی ) در دو جنس PVC و Metal بصورت پشت چسب دار ارائه می گردند. کلیه لیبلهای ارائه شده قابل شستشو و ضد عفونی بوده و چاپ روی لیبلها به هیچ عنوان در شستشو حتی با الکل پاک نمی شوند.

در صورتی که لیبل بر روی وسیله ای قرار می گیرد که می بایست استریل از نوع اتوکلائو روی آن انجام شود، پیشنهاد ما به شما استفاده از لیبلهای متال است.

از این نوع لیبل ها جهت نصب روی دستبند بیمار و نیز بر روی مدارک، لوازم بیمار و . . . استفاده می شود، بطوریکه کد هشدار بیمار را هم با رنگ مشخصه آن و نیز با کاراکتر استاندارد چاپ شده روی آن به وضوح نمایش می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا