انواع لیبل های حرارتی

 انواع لیبل های حرارتی

انواع لیبل های حرارتی در بین انواع گوناگون لیبل ها، لیبل های حرارتی جزء مورد هایی هستند که از میزان تقاضای بالایی برخوردار هستند.لیبل حرارتی و یا به عبارتی دیگر ترمال دارای جنسی

از نوعی کاغذ است که سطحش شامل پوششی حساس به حرارت می باشد.
شایان ذکر است که لیبل های حرارتی برای چاپ بر خلاف دیگر انواع لیبل ها به دستگاه ریبون هیچ نیازی ندارند.در واقع با پرینتر های حرارتی و به وسیله ی حرارت و دمای بالا چاپ می شوند.
البته لازم به گفتن است که کیفیت متن های چاپ شده روی لیبل های ترمال در مقایسه با لیبل های دیگر کمتر است.
بیشترین استفاده ای که از لیبل های حرارتی می شود، در انواع آزمایشگاه ها است.از آن جهت که لیبل های حرارتی اکثراً برای استفاده در زمینه های آزمایشگاهی تقاضا می شود، به لیبل های آزمایشگاهی نیز بسیار معروف شده اند.

پیشنهاد می شود تا مطالعه ای از بابت برچسب حرارتی داشته باشید. چاپ

همانطور که پیشتر در بالا اشاره نمودیم، این برچسب ها تقریباً قابلیت تولید در انواع سایز ها را دارند که از رایج ترین ابعاد آن ها باید به لیبل آزمایشگاهی 25×35، برچسب آزمایشگاهی

40×50 و لیبل آزمایشگاهی 40×60 اشاره نمود.

توجه* برچسب های آزمایشگاهی سفارشی سازی در ابعاد، شکل و طرح های مختلف اند

اطلاعات مهم بیمار

بیماران بستری شده از مچ بندهای حاوی اطلاعات شناسایی، آلرژی و خطر استفاده می کنند.

برچسب های پزشکی برای اسناد همچنین به پرستاران، پزشکان و سایر متخصصان بیمارستان کمک می کند.

اطلاعات بیمار یکی از حیاتی ترین جنبه های مراقبت از آنها است. مواردی مانند سابقه پزشکی، آلرژی ها، بیماری ها یا جراحات فعلی و موارد دیگر می توانند بر نوع مراقبتی که باید دریافت کنند تأثیر بگذارند.

ارتباطات بین بخشی مناسب

دستبند رولی بیمارستانی نوزاد لیبل صدفی

بیماران به احتمال زیاد در طول مدت اقامت در بیمارستان باید توسط بخش های مختلف ویزیت شوند.چاپ لیبل

حوزه هایی مانند رادیولوژی، آزمایشگاه و سایر موارد نیاز به ارتباط موثر با یکدیگر دارند. برچسب‌ها اجازه می‌دهند تا اطلاعات مهم در کل بیمارستان در دسترس افراد قرار گیرد.

اطلاعات مواد حیاتی

داروها، محصولات پاک کننده، مواد بیولوژیکی و موارد دیگر همگی در بیمارستان یافت می شوند. برچسب های مواد به کارگران کمک می کند تا بدانند محصول چیست،

چگونه با آن کار کنند و سایر اطلاعات مربوطه. ذخیره سازی مناسب یک محصول، خطرات مرتبط با آن و نحوه استفاده از آن همگی نمونه هایی از اطلاعات موجود در برچسب مواد هستند.

برچسب های سفارشی و از پیش چاپ شده و نوار بیمارستانی انواع برچسب های بیمارستانی

Nev’s Ink گزینه های متعددی برای برچسب های بیمارستانی دارد. ما می توانیم ارائه دهیم:

برچسب های سفارشی: ما این برچسب ها را برای رفع نیازهای شما سفارشی می کنیم. می توانید رنگ ها را انتخاب کنید، لوگوی خود را اضافه کنید و موارد دیگر.

برچسب‌های از پیش چاپ شده: می‌توانید از هر چیزی که در وب‌سایت ما می‌بینید و با اطلاعات از قبل پر شده است، انتخاب کنید.

در بیمارستان ها و بخش مراقبت های بهداشتی چرا صنعت مراقبت های بهداشتی نیاز به استفاده از کدهای QR پویا دارد؟دو نوع کد QR وجود دارد که می توانید

با استفاده از بهترین تولید کننده کد QR ایجاد کنید: کدهای QR استاتیک و پویا. نوع اول یک کد QR یکباره است. شما نمی توانید محتوایی را که در کد قرار داده اید ویرایش کنید.

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top