لیبل شبرنگی

 لیبل شبرنگ

آیا به دنبال چاپ لیبل شبرنگ هستید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟

قرار است در این اینجا اطلاعات کامل درباره چاپ لیبل شبرنگ در اختیار شما قرار بگیرید، اگر با این حوزه آشنا نیستید، حتما پیشنهاد می کنم

این مقاله را بخوانید، زیرا ما قرار است به بررسی نحوه چاپ و موارد استفاده از شبرنگ ها بپردازیم و همچنین شما را با معتبرترین مکان برای چاپ شبرنگ روی شیشه مغازه آشنا کنیم.

چاپ لیبل شبرنگ معمولاً در قالب ورق یا به صورت رول انجام شده و در اختیار کاربران قرار می گیرد. شبرنگ ها که به آنها برچسب های وینیل بازتابنده و برچسب‌های بازتابنده نیز گفته می شود

یک راه حل بسیار مناسب و ارزان قیمت برای تبلیغات برند شما محسوب می شود. شما می توانید به راحتی با چسباندن آن ها بر روی محصولات خود اقدام به تبلیغات و ارائه ویژگی های محصول خود کنید.

چرا لیبل شبرنگ؟

این نوع از لیبل ها بسیار مقاوم و ضد آب هستند و به صورت سفارشی چاپ می‌شوند. معمولاً لیبل های شبرنگ با یک پس زمینه بازتابنده یا معکوس، چاپ می‌شوند،

بنابراین متن و تصاویر شما در یک پس زمینه سیاه یا تیره منعکس کننده خواهد بود.

لیبل شبرنگ از دسته لیبل‌‌های امنیتی است که در صنایع مختلف کاربرد فراوانی دارد. چاپ لیبل شبرنگ، از جمله خدمات شبکه چاپ‌ می‌باشد.

این لیبل دارای مقاومت بالایی است و در انواع محصولات برای کاربردهای مختلف از آن استفاده می‌شود.
چاپ لیبل شبرنگ در شبکه چاپ دارای ویژگی‌‌ها و مزایای زیر می‌باشد:
• امکان سلفون‌کشی روی این محصول برای بیشتر شدن مقاومت آن و غیر قابل پاک شدن .
• امکان چاپ در 5 رنگ همزمان بر روی آن.
• چاپ لیبل شبرنگ در رنگ‌‌های قرمز، سفید، زرد و آبی
• امکان چسباندن آن به انواع سطوح مثل پلاستیک، شیشه، فلز و …
• امکان سفارش و تولید این محصول در ابعاد مختلف و با برش‌‌ها و قالب‌‌های گوناگون

لیبل شبرنگ چیست و چه ویژگی هایی دارد؟

ظاهر لیبل شبرنگ شبیه به لیبل‌‌های کاغذی سلفونی است. اما دارای ویژگی‌هایی است که آن را از لیبل‌‌های دیگر متمایز می‌کند. همان طور که از اسم این لیبل پیداست،

ویژگی اصلی آن شبرنگ بودن و قابلیت دیده‌شدن و درخشندگی در تاریکی و نور کم است. لیبل شبرنگ از انواع لیبل‌‌های امنیتی است که در صورتی که سعی در کندن آن شود،

خرد می‌شود. برچسب شبرنگ دارای ویژگی‌‌های زیر می‌باشد که این ویژگی‌‌ها از جمله دلایل پرکاربرد بودن چاپ لیبل شبرنگ هستند:
• قابلیت چسبندگی بالا
• میکرون بالاتر نسبت به سایز لیبل های امنیتی
• مقاوم در برابر حرارت
• مقاومت بالا در برابر انواع حلال ها
• مقاوم در برابر پاک شدن
• خرد شدن لیبل بعد از کندن آن.
با توجه به ویژگی‌های گفته شده در مواردی که لازم است لیبل دارای مقاومت بالا باشد، لیبل شبرنگ انتخاب مناسبی است .

انواع لیبل شبرنگی برای چه مصارفی صورت می‌گیرد؟

لیبل شبرنگ از دسته لیبل‌‌های امنیتی یا سکوریتی است که برای کارهای امنیتی و گارانتی اصالت کالا کاربرد دارند. به دلیل مقاومت بالای این لیبل در مواردی که محصولات

در فضای باز قرار دارند، چاپ لیبل شبرنگ ریسک آسیب لیبل در برابر عوامل محیطی را کاهش می‌دهد. برای استفاده از لیبل شبرنگ در فضای باز می‌توان روی آن سلفون کشی انجام داد.

اما با این کار قابلیت خردشوندگی آن از بین می‌رود. همچنین در مواردی که نیاز است تا در تاریکی و نور کم، لیبل و پیغام اضطراری دیده شود، از این لیبل استفاده می‌شود.

چاپ لیبل خرد شونده برای استفاده در اموال گردانی ادارات و سازمان‌‌های بزرگ نیز کاربرد فراوانی دارد.

لیبل شبرنگ شامل چه اطلاعاتی است؟

امکان چاپ انواع اطلاعات و طرح‌‌های مختلف و انواع لوگو با توجه به کاربرد آن، روی لیبل شبرنگ وجود دارد. اگر چاپ لیبل شبرنگ به منظور استفاده در اموال گردانی صورت بگیرد،

اطلاعاتی مانند کد محصول، بارکد و نام سازمان بر روی آن چاپ می‌شود یا اگر شامل اطلاعات محصول یا بطری باشد می توان تا 4 رنگ همزمان تولید شود .

 لیبل شبرنگ دارای دو مدل متفاوت می باشد که به شرح زیر می باشد:

شبرنگ خرد شونده

یکی از انواع لیبل شبرنگ، چاپ شبرنگ خرد شونده می باشد. این نوع برای برچسب اموال به کار برده می شود. که دوست ندارد لیبل به آسانی از روی آن برداشته شود.

یا اینکه در صورت برداشته شدن به صورت کامل خرد شود و از بین برود.

شبرنگ معمولی (غیر خرد شونده)

از دیگر انواع لیبل شبرنگ، شبرنگ معمولی می باشد. این مدل در فرم ظاهری کاملا مشابه مدل قبلی است و از لحاظ ظاهری هیچ تفاوتی با آن ندارد.

تنها تفاوت آن این است که در زمان کنده شدن به شکل یک تکه برداشته می شود؛ اما چسب و برچسب بادوام تر و مستحکم تری در قیاس با مدل قبلی دارد.

این گونه شبرنگ برخلاف شبرنگ خردشونده قابل کنده شدن است. از آن بیشتر در کارخانجات، انبار ها، نشانه هایی که روی آمبولانس ها، ماشین ها و … اجرا می شود.

در حقیقت در نواحی کم نور بکاربرد دارد. کاربرد عمده این مصالح و مواد اولیه هم در چاپ لیبل شبرنگ نشانه های ایمنی آن می باشد

شبکه چاپ متخصص چاپ لیبل و برچسب شبرنگ رنگی

حضور گسترده  چاپ لیبل  در صنعت طراحی و چاپ و تولید انواع محصولات چاپی پشت چسبدار با بیش از20 سال تجربه و تخصص کافی در این زمینه است.

چاپ لیبل در این سالها با برندهای معتبر همکاری داشته و تولید انواع محصولات و سفارشات چاپی آنها را بر عهده داشته است.

انواع چاپ لیبل شبرنگ

۱ – چاپ شبرنگ خرد شونده :

چاپ یرچسب خرد شونده معمولاً برای لیبل اموال کاربرد و مصرف دارد . ضمنا چاپ برچسب خرد شونده  در زمانی کاربرد دارد که نمیخواهند برچسب شبرنگ و لیبل به راحتی کنده شود

و یا در صورت کنده شدن کاملاً خرد شود و از بین برود.

۲ -چاپ شبرنگ معمولی :

شبرنگ معمولی در ظاهر دقیقاً همانند شبرنگ خرد شونده است  و از نظر ظاهری هیچ فرقی با آن ندارد. تنها فرق آن این است که هنگام کنده شدن به صورت یک تکه کنده میشود .

ولی چسب و لیبل قوی و محکم تری نسبت به شبرنگ خرد شونده دارد.

این نوع شبرنگ که برعکس مدل قبلی قابل کنده شدن است. کاربرد آن در کارخانجات، انبارها، علائمی که بر روی آمبولانس‌ها،کامیون‌ها و ماشین‌‌ها نصب می شود،

و در  اصل مکان‌‌های کم‌نور، استفاده می‌گردد. کاربرد بارز این متریال و مواد نیز در چاپ لیبل علائم ایمنی دیده می‌شود.

نکته: برای افزایش ماندگاری و مقاومت شبرنگ‌ها سفارشی خود که در محیط باز استفاده می‌کنید، می‌توانید آن را لمینت‌کشی (چاپ لمینت سرد) نمایید. چنانچه شبرنگ خرد شونده را لمینیت کنید، ویژگی های امنیتی‌ لیبل از بین می‌رود.

فرم ظاهری  همانند برچسب کاغذی سلفونی می باشد. ولی دارای خصوصیاتی است که آن را از برچسب کاغذی متفاوت تر می کند. همان گونه که از نام این برچسب مشخص است خصوصیت عمده آن شبرنگ بودن است. همچنین در آن امکان دیده شدن، براقی و درخشندگی در نواحی تاریک و کم نور وجود دارد. این مدل برچسب یکی از انواع برچسب های امنیتی می باشد. اگر سعی در برداشتن آن شود به صورت کامل خرد می شود. برچسب شبرنگ از خصوصیات عمده ای برخوردار است که این خصوصیات من جمله علل پر کاربرد بودن چاپ این لیبل می باشند:

  • قابلیت چسبندگی عالی
  • میکرون بیشتر در قیاس با اندازه برچسب های امنیتی
  • از ویژگی های لیبل شبرنگ می توان استقامت در برابر رطوبت را نام برد.
  • استقامت در برابر گرما
  • مقاومت زیاد در مقابل انواع حلال ها
  • استقامت در مقابل پاک شدن
  • خرد شدن برچسب پس از کندن

با ملاحظه به ویژگی های نامبرده شده در مواردی ضروری است. که برچسب از استقامت زیادی برخوردار باشد. این برچسب گزینه خیلی مناسبی به حساب می آید.

با استفاده از چاپ برچسب و لیبل  شفاف، براق و اجرای آن روی بخش های تمیز می توانید سبب پیشرفت کسب و کار خود شوید. نکات مثبت و عمده امور خود را بدین صورت به کاربران منتقل نمایید. نرخ مناسب مراکز معتبر به شما این فرصت را می دهد برچسب های شبرنگ با سطح کیفی بالا که تمیز و متبحرانه به چشم می آیند را با حداقل هزینه ممکن دریافت نمایید.

 

کاربرد های چاپ شبرنگ

چاپ لیبل کاربردهای مختلف و بسیاری در کسب و کار و حرفه ها دارد. در مجموع برچسب شبرنگ گونه ای برچسب امنیتی به حساب می آید که رنگ بندی متنوع و قابلیت چسبندگی زیادی دارد. در ساخت آنها ماده سلیس بکار می رود. خصوصیت شبرنگ بودن و مشاهده شدن این برچسب ها در شب، استقامت در مقابل مواد شیمیایی است. همچنین قدرت چسبندگی بر روی بخش های روغنی و استقامت در مقابل رطوبت از عمده ترین خصوصیاتی است که این لیبل را متفاوت نموده است.

این نوع برچسب ها در انواع رنگ، سفید، قرمز، نارنجی، سبز، نقره ای، زرد و آبی ایجاد و به بازار عرضه می شوند. به نمایش گذاشتن مسیر و علائم هشدار در نواحی عمومی و بیمارستان ها یکی از مرسوم ترین کاربرد های برچسب شبرنگ می باشد. همچنین از این برچسب ها جهت شماره گذاری محصولات دولتی استفاده می شود. و پس از چسبیدن به هیچ عنوان نمی توان کند.

 

24 دیدگاه دربارهٔ «لیبل شبرنگی»

  1. بازتاب: برچسب متالایز -

  2. بازتاب: طراحی لیبل  -

  3. بازتاب: چاپ لیبل لوازم یدکی  -

  4. بازتاب: چاپ لیبل لوازم یدکی خودرو -

  5. بازتاب: لیبل شامپو -

  6. بازتاب: چاپ برچسب شامپو -

  7. بازتاب: چاپ و طراحی برچسب شامپو -

  8. بازتاب: لیبل یا برچسب آبمبوه -

  9. بازتاب: چاپ لیبل شیشه مربا -

  10. بازتاب: قیمت چاپ لیبل پشت چسب دار -

  11. بازتاب:  لیبل خیارشور و ترشی  -

  12. بازتاب: لیبل اجناس -

  13. بازتاب: طراحی و چاپ لیبل میوه -

  14. بازتاب: قیمت لیبل های پی وی سی -

  15. بازتاب: قیمت چاپ برچسب PVC -

  16. بازتاب: چسب لیبل -

  17. بازتاب: چاپ لیبل شیشه پاک کن -

  18. بازتاب: چاپ لیبل میوه هندوانه -

  19. بازتاب:  چاپ لیبل میوه سیب -

  20. بازتاب: چاپ انواع لیبل عطر -

  21. بازتاب:  لیبل روی میوه ها -

  22. بازتاب: جنس لیبل میوه ها -

  23. بازتاب: لیبل‌های PVC -

  24. بازتاب: برچسب یا لیبل کاغذی -

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا