چاپ لیبل کاغذی مات

چاپ لیبل کاغذی مات

مواد و چسب ها نیز به دماهای بسیار پایین و بسیار بالا حساس هستند. دو نوع دما وجود دارد که باید در نظر بگیرید، دمای کاربرد و دمای سرویس:

دمای کاربرد دمایی است که برچسب در آن اعمال می شود. به عنوان مثال، یک لوله آزمایش جدید از جعبه در دمای اتاق خارج می شود و

یک برچسب روی آن اعمال می شود، دمای کاربرد 70 درجه فارنهایت (21 درجه سانتیگراد) است. چاپ لیبل کاغذی مات

دمای سرویس محدوده دمایی است که برچسب در آن استفاده خواهد شد. به عنوان مثال، همان لوله آزمایش با یک نمونه پر شده و به صورت برودتی ذخیره می شود.

مدتی بعد، آن را ذوب و با بخار استریل می کنند. محدوده دمای سرویس: -112 درجه فارنهایت (80- درجه سانتیگراد) تا 212 درجه فارنهایت (100 درجه سانتیگراد)

مواد استاندارد معمولاً زمانی که دمای کاربرد حداقل 25 درجه فارنهایت (4- درجه سانتیگراد) و در دماهای سرویس بین -65 درجه فارنهایت (54- درجه سانتیگراد) تا 200 درجه

فارنهایت (93 درجه سانتیگراد) باشد، عملکرد خوبی دارند. برچسب زدن در شرایط خارج از این محدوده نیاز به استفاده از محلول انتقال حرارتی دارد و

معمولاً به یک چسب مخصوص برای اطمینان از محکم ماندن برچسب نیاز دارد. چاپ لیبل کاغذی مات

چسب هایی برای محدوده دمایی خاص وجود دارد. چسب‌های با دمای بالا و پایین می‌توانند چسبندگی قوی را در دماهای بالا و پایین حفظ کنند،

اما باید در دماهای متوسط روی سطح اعمال شوند. از طرف دیگر، چسب تمام درجه حرارت از این نظر خاص است که برچسب را می توان روی سطحی در دماهای زیر صفر اعمال کرد.

استیکر

چاپ افست رول

لیبل کاغذی

حرارتی

برچسب اموال

صدفی

چاپ لیبل کاغذی

دو نوع چسب با چسبندگی بالا وجود دارد: اکریلیک با چسبندگی بالا و لاستیک با چسبندگی بالا.

اکریلیک با چسبندگی بالا روی سطوحی که به سختی برچسب گذاری می شوند به خوبی کار می کند و

مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی و قرار گرفتن در معرض اشعه ماوراء بنفش ایجاد می کند. چاپ لیبل کاغذی مات

لاستیک با چسبندگی بالا روی سطوحی که به سختی برچسب گذاری می شوند به خوبی کار می کند و چسبندگی اولیه بهتری را ایجاد می کند.

علاوه بر چسب های دائمی، چند نوع چسب قابل جابجایی وجود دارد: قابل جابجایی، چند جداشدنی، فوق العاده قابل جابجایی و امنیتی.

کاربرد کلیدی چسب قابل جابجایی این است که هنگام برچسب گذاری اولیه، چسبندگی خوبی روی محصول ایجاد کند و در عین حال به شخص اجازه می دهد

بدون آسیب رساندن به برچسب و سطح محصول، برچسب را جدا کند. همچنین زمانی که دیگر به برچسب نیازی ندارید، می توانید برچسب را به طور تمیز بردارید.

چسب چند جداشدنی از این نظر منحصر به فرد است که به آن اجازه می دهد تا برچسب روی سطح اعمال شود، برداشته شود و مجدداً اعمال شود.

این امکان جابه‌جایی برچسب روی سطح را در صورت نیاز فراهم می‌کند. چاپ لیبل کاغذی مات

چسب فوق العاده

قابل جابجایی اجازه می دهد تا تقریباً از تمام سطوح بدون آسیب رساندن به برچسب یا سطح (از جمله سطوح فلزی و شیشه ای) تمیز شود.

چسب های ضد دستکاری به شما این امکان را می دهد که به صورت بصری ببینید که چه زمانی یک برچسب برداشته می شود

زیرا یک الگوی چسب روی سطح باقی می ماند. این نوع چسب می تواند از ادعاهای یکپارچگی گارانتی در هنگام برداشتن برچسب پشتیبانی کند.

چاپ لیبل

ریبون رزین

دستبند شناسایی بیمار

شبرنگی

برچسب شیشه ای

1 دیدگاه دربارهٔ «چاپ لیبل کاغذی مات»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا