برچسب لوله آزمایشگاهی کم چسب

برچسب لوله آزمایشگاهی کم چسب

برچسب لوله آزمایشگاهی کم چسب اگر برای ایجاد برچسب های لوله آزمایش مناسب برای نیازهای خود به کمک نیاز دارید، از اینجا با Flexo-Graphics تماس بگیرید!

Flexo-Graphics و تیم متخصصان لیبل آن با شما همکاری خواهند کرد

تا نیازهای شما را درک کرده و بهترین راه حل برچسب زدن را برای کار شما ایجاد کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر امروز با ما تماس بگیرید یا ایمیل بزنید!

برچسب‌های بادوام قابل چاپ لیزری در مقابل برچسب‌های آدرس لیزری استاندارد… دیگر خبری از Sellotape® نیست

همه برچسب‌ها یکسان نیستند و اغلب اوقات تا زمانی که یک برچسب در آزمایشگاه از کار بیفتد، این موضوع کاملا مورد توجه قرار می‌گیرد.

در طول بازدید مشتریان، ما مرتباً برچسب‌های آدرس لیزری استانداردی را می‌بینیم که روی ویال‌ها و لوله‌های پلاستیکی استفاده می‌شوند که اغلب در یخچال‌ها و فریزرها نگهداری می‌شوند.

این برچسب‌ها معمولاً با Sellotape® و غیره پوشانده می‌شوند تا به چسباندن برچسب‌ها کمک کنند و از شکستن یا لکه شدن چاپ جلوگیری کنند.

راه بهتری وجود دارد!

هنگامی که از برچسب صحیح استفاده می شود، نیازی نیست که لوله را در نوار چسب بپیچید، به این معنی که می توانید سریع، آسان و با اطمینان به لوله ها و ویال های خود برچسب بزنید.

فقط امروز استعلامی از یک شرکت تحقیقات زیستی در توسان، آریزونا دریافت کردیم که متخصص در سنتز سفارشی ترکیبات جدید است که می‌گفتند

برچسب‌های آن‌ها خوب نمی‌ماند و چاپ با دستکاری پوسته پوسته می‌شود.

خرید لیبل  آزمایشگاهیچاپ لیبل

این شرکت نمی تواند از برچسب های چاپ انبوه استفاده کند زیرا آنها محصولات را به صورت سفارشی تولید می کنند و هر دسته متفاوت است. آنها به برچسب‌های قابل چاپ کامپیوتری نیاز داشتند

و فکر می‌کردند که همه برچسب‌ها یکسان هستند… تا زمانی که شکست خوردند.

آنها از برچسب‌های آدرس کاغذی با ابعاد 1 اینچ در 2.625 اینچ استفاده می‌کردند و نام شرکت، آرم، نام محصول و مقدار را با استفاده از یک چاپگر لیزری تک رنگ چاپ می‌کردند.

اگرچه آنها لیبل های خود را چاپ می کردند، اما چاپ انتقال حرارتی را نیز در نظر داشتند، مشروط بر اینکه بتوانند با وضوح خوب و دوام بیشتر چاپ کنند.

در این مورد، گزینه لیزر برای آنها به خوبی کار می کند، بنابراین فقط یک مورد تهیه برچسب های آزمایشگاهی و مقاوم در برابر دما با چسبی بود که روی لوله ها و ویال های پلی پروپیلن آنها کار می کرد

چرا برچسب های پاکت کاغذی استاندارد در آزمایشگاه کار نمی کنند؟

کاغذ در مقابل پلی استر برای دوام

برچسب‌های پاکت کاغذی بسیار منطبق هستند و به خوبی دور یک ویال یا لوله می‌پیچند، اما فقط به اندازه کاغذ بادوام هستند. آنها معمولاً از کاغذ مات با درجه پایین ساخته می شوند و

در برابر رطوبت مقاومت نمی کنند و ممکن است متلاشی شوند، به خصوص اگر در زیر آب قرار گیرند. آب نیز به لایه چسب نفوذ می کند و بر عملکرد چسب تأثیر می گذارد.

پلی استر ضد آب است بنابراین در برابر سرما و یخ زدگی و غوطه ور شدن در آب مقاومت می کند. همچنین انتخاب بسیار گسترده تری از چسب ها وجود دارد.

پوشش گیرنده چاپ قابل چاپ لیزری ویژه

چاپ لیزری بر روی برچسب کاغذی با چاپ روی کاغذ معمولی تفاوتی ندارد و بنابراین شما فقط می توانید انتظار دوام یکسانی داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا