چاپ لیبل غذایی

چاپ لیبل غذایی

چاپ لیبل غذایی برچسب ها بدون لایه هستند، بنابراین می توان آنها را بازیافت کرد که روی یک محصول مقوایی یا کاغذی اعمال شوند.

برچسب های پلی پروپیلن (PP) ما را می توان بازیافت کرد مشروط بر اینکه روی یک محصول پلی پروپیلن یا پلی اتیلن چسبانده شوند. هر دو پلاستیک را می توان با هم بازیافت کرد.

نکته اصلی برای انتخاب برچسب ها بر اساس بازیافت آنها:

برای بازیافت آسان، مواد برچسبی را انتخاب کنید که آرایش مشابهی با محصول یا بسته بندی که روی آن چسبانده شده است داشته باشد. به عنوان مثال:

یک برچسب کاغذی برای بسته بندی کاغذ یا مقوا انتخاب کنید. یا برچسب پلی پروپیلن برای بسته بندی یا محصول پلی پروپیلن یا پلی اتیلن.

شایان ذکر است که برچسب های چند لایه قابل بازیافت نیستند. ورق های پشتی برچسب نیز به امکانات بازیافت تخصصی نیاز دارند

و متعاقباً به طور گسترده بازیافت نمی شوند.

برچسب مواد غذایی روی میز

برچسب‌های روی بسته‌بندی مواد غذایی می‌توانند بسیار بیشتر از راهی برای شناسایی آنچه در داخل بسته‌بندی است ارائه دهند. این فرصتی است

برای ابراز وجود و فروش محصول خود قبل از اینکه کسی بسته را تحویل بگیرد.

با افزودن آرم ها، شعارها و اطلاعات رژیم غذایی خود از فضای بسته بندی خود عاقلانه استفاده کنید و مطمئن شوید که محصول شما محصولی است که از بقیه متمایز است!

از بین 14 ماده بادوام انتخاب کنید و آنها را به شکل دلخواه خود برش دهید، سپس آنها را با بسته بندی انتخابی خود جفت کنید، و خبر خوب این است که ما آن را نیز پیشنهاد می کنیم!

اینجا را بررسی کنید بسته بندی چاپ شده

نکته بالا – ما به شدت بستر روغنی طبیعی خود را برای بسته بندی غذاهایی که ممکن است غذاهای چرب تری در نظر گرفته شوند توصیه می کنیم.

ما می توانیم هر اندازه برچسب از 10 × 10 میلی متر تا 300 × 300 میلی متر را روی استوک های زیر لمینیت کنیم:

چاپ لیبل

پلی پروپیلن سفید براق

پلی پروپیلن نقره فلزی

کاغذ سفید استاندارد

قبل از خرید امتحان کنید  بسته نمونه برچسب ها و برچسب های ما پر از نمونه ها و اطلاعات در مورد مواد و موارد استفاده است. همچنین کاملاً برچسب سفید است.

ایده آل کردن آن برای فروش مجدد ما حتی در صورت ثبت سفارش برچسب ها و برچسب های واجد شرایط با ما، هزینه بسته را نیز تخفیف می دهیم.

چیزی را که به دنبالش هستید پیدا نمی کنید؟ محدوده کامل ما را مرور کنید

برچسب های سفارشی محصولات غذایی به اطمینان از موفقیت محصولات غذایی تخصصی شما کمک می کند

به دنبال چاپ لیبل مواد غذایی با کیفیت بالا و سفارشی هستید؟

رنگ پر جنب و جوش و شفافی که دستگاه چاپ لیبل دیجیتال ما تولید می کند، برچسب محصولات غذایی کاملی را برای هر نوع غذای خاص از جمله اقلام محبوب مانند برچسب درب شیشه مزون و برچسب

شیشه ادویه ایجاد می کند. هنگامی که محصول غذایی خود را در یک فروشگاه خرده فروشی می فروشید، باید برچسب های غذایی سفارشی داشته باشید که توجه مصرف کننده را به خود جلب کند.

دستبند شناسایی بیمار

لیبل آزمایشگاهی 

لیبل کیسه خون

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا