لیبل اموال

لیبل اموال “Asset Label”

لیبل اموال یکی از ضخیم‌ ترین انواع لیبل می‌ باشد و نوعی ساخته می شوند که بعد از نصب به بصورت سالم از روی جسم کنده نمی شود وقتی خیلی برای کندن آن تلاش شود تکه تکه می شود و

عمر طولانی دارند اما نباید زیاد زیر نور مستقیم خورشید باشند، این نوع لیبل برای سطح روغنی و چرب مناسب نیست. همانطور که از اسمش معلوم است در ادارات و شرکت ها بر روی اموال منقول و اسباب نصب می گردد.

تگ لیبل – لیبل امنیتی (Tag Label)

در حقیقت نوعی لیبل دزدگیر است! که مرتبط به نوعی سیستم مغناطیسی در محل مورد استفاده بوده و باعث شبرنگی   جلوگیری از خروج غیر مجاز کالا یا اشیاء از محل مورد نظر می‌ شود.

جنس کاغذ پشت چسب دار

باید بدانید که جنس کاغذ پشت چسبدار در دو نوع می باشد:کاغذ کوتد و کاغذ گلاسه کاغذ کوتد نوعی از کاغذ می باشد که به علت جذب
بالای جوهر و دوام بسیار زیاد و همچنین قابلیت بازیاف بالایی که دارد در انواع چاپ خانه ها برای امور مختلف استفاده می شود.از بهترین
نوع کاغذ کوتد می توان به کوتد لمینت اشاره کرد.کاغذ گلاسه نیز که نوع دیگر جنس کاغذ مورد استفاده در تولید کاغذ پشت چسب دار می
باشد دارای کیفیت بالا و بهتر نمایش دادن رنگ می باشد.جنس زیر کاغذ پشت جسب دار نیز که چسب روی آن قرار می گیرد از سیلیکون
نازک به همراه یک نوع پلیمر خاص می باشد.

لیبل پشت چسب دار شیشه ای

بیشتر در صنایع خودرو سازی و روی شیشه انواع خوردو نصب می‌شود. در شرکت‌های تولید شیشه و در کارت‌های ضمانت محصولاتچاپ لیبل
الکترونیکی از این لیبل استفاده می‌شود.

لیبل پشت چسب دار کاغذی

این لیبل بیشتر در صنایعی چون نساجی، پوشاک، صنایع غذایی، شوینده‌ها و صنایع آرایشی و بهداشتی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لیبل پشت چسب دار گچی

این لیبل‌ها برای استفاده روی اموال مناسب است و از نوع لیبل‌های امنیتی محسوب می‌شود.

لیبل پشت چسب دار پی وی سی pvc

از این لیبل در صنایع خودرو، لوازم خانگی، صنایع شیمیایی، دارو سازی، آزمایشگاهی و … لیبل‌ سرعت  استفاده می‌شود.

لیبل پشت چسب دار متالایز

در صنایع خودرویی، شیمیایی، فولاد، لوازم خانگی قطعات الکتریکی، الکترو موتورها و غیره از این نوع لیبل استفاده می‌کنند.

لیبل پشت چسب دار هولوگرام دو بعدی کاغذی

شرکت‌هایی که نیاز به حفظ اصالت و امنیت کالاهای خود دارند از هولوگرام‌ها استفاده می‌کنند.

لیبل پشت چسب دار برچسب اموال

روی لیبل‌ پشت چسب دار اموال مشخصات و بارکد اموال سازمان‌ها چاپ می‌شود.

لیبل شیرینگ دستی

به علت ماهیت کاغذی بودن لیبل پشت چسب دار کاغذی می‌توان ادعا کرد که در برابر هیچکدام از عوامل مقاومت ندارد و به سادگی خراب
قیمت کاغذ لیبل پشت چسب دار می‌شود.همانطور گه قبلا گفته شد لیبل پشت چسب دار کاغذی از کاغذ مات، گلاسه و یا نیمه گلاسه ساخته
شده است.اما لیبل پشت چسب دار شیشه‌ای از پلاستیک ساخته شد و به علت شفاف بودن به آن لیبل پشت چسب دار شیشه‌ای گفته می‌شود.

لیبل پشت چسب دار

لیبل های پشت چسب دار کاغذی دارای امکان چاپ بصورت برگه ای و رولی میباشند و دارای مصارف گوناگون روی محصولات دارویی،
غذایی و … میباشند. ویژگی لیبل های پشت چسب دار کاغذی سیناپکینگ علاوه بر کیفیت بسیار بالا قیمت کاغذ لیبل پشت چسب دار
و قابل مقایسه با رقبا، امکان درج اطلاعات مانند بارکد روی لیبل هاست.

انواع چاپ لیبل اموال کدامند ؟

برای چاپ اتیکت اموال میتوان از دو روش رنگی و مشکی استفاده کرد .

کیفیت برچسب در این دو مورد دارای هیچ تفاوتی نبوده و تنها پای سلیقه مشتری و لوگو در میان است ، به این معنا که اگر بخواهید لوگوی مجموعه به صورت رنگی چاپ شود میتوانید لیبل اموال چاپ رنگی

سفارش بدهید و اگر نیازی به این موضوع ندارید و میخواهید هزینه های خود را کاهش دهید میتوانید لیبل اموال چاپ مشکی سفارش بدهید .

جنس برچسب اموال از چیست ؟

جنس برچسب مورد استفاده برای تولید پلاک اموال از جنس لیبل شبرنگی است اما این محدودیتی در انتخاب جنس ایجاد نمیکند .

لیبل شبرنگی به دلیل حالت خرد شونده و چسبندگی بالایی که دارد برای چاپ اتیکت اموال مورد استفاده قرار میگیرد . این لیبل در رنگهای مختلفی مانند نقرهای، زرد، آبی، قرمز، سبز و نارنجی موجود است .

همانطور که گفته شد برای چاپ پلاک اموال میتوان از دیگر جنس های موجود برای چاپ لیبل استفاده کرد .

به طور مثال اگر دنبال خردشوندگی بیشتر در این زمینه هستید میتوانید از لیبل گچی استفاده کنید و یا اگر دنبال استفاده از لیبل لایه شونده برای شماره گذاری اموال هستید میتوانید از لیبل وید استفاده کنید .

حتی اگر دنبال کمتر کردن هزینه ها هستید و نمیخواهید لیبل قابلیت خردشوندگی و یا چسبندگی خیلی بالایی داشته باشد میتوانید از لیبل های ارزانتری مانند لیبل pvc استفاده کنید .

چاپ برچسب اموال فوری – طراحی و مشاوره رایگان

هر مجموعه ای نیاز به این مسئله دارد که بداند چه مقدار اموال در مجموعه و یا شرکت هست و هرکدام از این دارایی ها در کدام بخش مورد استفاده قرار میگیرند و چه وضعیتی دارند . برای پیگیری این موضوع یکی از راه های ارائه شده استفاده از اتیکت اموال است تا مشخصات بر روی آن درج شود و با یک کد یونیک از سایر اموال جداسازی شود .مجموعه هجرت دیزاین اقدام به ارائه چاپ لیبل اموال یکروزه کرده است که شما مشتریان عزیز در کمترین زمان شروع به کدگذاری اموال شرکت خود بکنید. همچنین طراحی لیبل اموال در مجموعه ما به صورت کاملا رایگان انجام میپذیرد.لیبل اموال یکی از پرمصرف ترین انواع لیبل در ایران می‌باشند و در دسته لیبل های امنیتی و پلمپ به حساب می‌آیند، این لیبل ها همانگونه که گفته شد دارای قابلیت خورد شوندگی هستند و در صورت تلاش برای کندن و یا جا به جا کردن لیبل منجر به تخریب آن میشود.البته در نظر داشته باشید که روکش محافظ چاپ از قابلیت خوردشوندگی لیبل اموال میکاهد و اگر قابلیت خوردشوندگی لیبل اموال از دقایق ابتدایی چسباندن لیبل برای شما حائز اهمیت است باید سفارش خود را بدون روکش محافظ چاپ ثبت کنید .

توجه داشته باشید که چسبندگی لیبل اموال به مرور زمان بیشتر شده و این امر موجب میشود که پس از گذشت یک الی دو ماه بعد از چسباندن لیبل ، برچسب جای خودش را پیدا کرده و محکم می‌شود لذا هرگونه تلاش برای بلند کردن و جا به جا کردن لیبل منجر به کنده شدن روکش رویی آن میشود و لیبل سر جای خودش باقی میماند و حالت تخریبی خود را حفظ میکند .

اگر شما هم تولید کننده و یا فروشنده ای هستید که کالای خود را در فروشگاه دیجی کالا به فروش میرسانید حتما میدانید که یکی از خصوصیات ویژه ای که بسته بندی محصولات دیجی کالا را از دیگر بسته بندی ها متمایز میکند برچسب نارنجی رنگ روی آن ها میباشد. لیبل دیجی کالا 51 × 34 از جنس PVC ساخته شده است. تولید کنندگان و فروشندگان درهنگام بسته بندی ملزم هستند تا اطلاعاتی نظیر بارکد کالا، نام کالا، و مشخصات مختصری از کالا را برای مشخص شدن ماهیت محصول برروی برچسب نارنجی دیجی کالا چاپ کنند و در سطحی صاف از محصول خود بجسبانند تا اسکن آن به راحتی انجام شود.

مشخصات لیبل نارنجی دیجی کالا 51 × 34چاپ لیبل

  • این برچسب از جنس pvc میباشد و در مقابل کشیدگی، رطوبت، حرارت، نور خورشید و یا حتی سرما مقاومت بالایی دارد و در دراز مدت کیفیت خود را حفظ میکند.
  • لیبل دیجیکالا با طول 5.1 سانتیمتر و عرض 3.4 سانتیمتر طراحی شده است. همچنین رول این لیبل شامل 3.000 عدد برچسب میباشد که در دو ردیف در چیدمان منظم با گپ استاندارد کنار هم قرار گرفته اند.
  • چاپ برروی برچسب دیجیکالا با روش حرارت غیر مستقیم توسط پرینتر لیبل زن انجام میشود. ریبون سازگار برای برچسب 51 × 34 دیجی کالا ریبون رزین و وکس رزین میباشد.

    لیبل دیجی کالا

    لیبل دیجی کالا درواقع برچسبی نارنجی رنگ است که افراد برای فروش محصولات خود در سایت دیجی کالا الزامی می باشد، بدین صورت که تولیدکنندگان برای فروش محصولات خود در دیجی کالا باید کالای خود را به وسیله برچسب مخصوص و مورد تایید لیبل دار کنند. این مدل لیبل طبق استانداردهای دیجی کالا طراحی و تولید می شود، همچنین نارنجی بودن رنگ این برچسب یک وجه تمایز میان محصولات دیجی کالا از دیگر کالاهاست. کیفیت برچسب فوق به گونه ای است که طی فرآیند از ارسال سفارش از سوی فروشنده و نگه داری آن در انبار و در نهایت ارسال آن برای مشتری و حتی مرجوع شدن هیچ کدام از متون چاپ شده از بین نمی رود. درواقع این مدل لیبل مقاومت زیادی در مقابل پارگی دارند به همین علت دوام و ماندگاری بالایی را به همراه دارد.

    برچسب های فوق درواقع حکم شناسنامه محصولات را دارند و نداشتن برچسب نارنجی دیجی کالا نشانگر جعلی بودن محصول می باشد. لازم به ذکر است برای فروش محصولات خود در دیجی کالا باید دستگاه لیبل زن، برچسب نارنجی و همچنین ریبون سازگار با آنها را داشته باشید، شرکت پارس نو برای سهولت در این امر این سه محصول را با قیمت های مناسب و مقرون به صرفه در اختیار مشتریان قرار می دهد، پس فقط با یک تماس می توانید یک خرید کامل و جامع داشته باشید.

    نکاتی که موقع درج برچسب نارنجی باید رعایت شوند :
    • هر کالا فقط باید یک برچسب داشته باشد
    • این مدل لیبل فقط باید روی جعبه بسته بندی درج شود ( بر روی کالا لیبلی نزنید)
    • کالا را قبل از ارسال به انبار لیبل دار کنید.

    به طور کلی این مدل لیبل به صورت یک رول پیچیده شده به دور یک بوبین است که شامل 3000 عدد برچسب نارنجی رنگ در ابعاد 51× 34 میلی متری می باشد.

16 دیدگاه برای “لیبل اموال”

  1. بازتاب:  لیبل عسل و مربا -

  2. بازتاب: برچسب عسل و مربا -

  3. بازتاب: طراحی لیبل مواد غذایی -

  4. بازتاب: لیبل کابل (برچسب کابل)  -

  5. بازتاب: برچسب ضد آب  -

  6. بازتاب: برچسب میوه سوپر لوکس -

  7. بازتاب: لیبل صدفی یا برچسب صدفی -

  8. بازتاب: برچسب صدفی پی وی سی -

  9. بازتاب: لیبل و برچسب گچی -

  10. بازتاب: چاپ لیبل پشت چسب دار اموال -

  11. بازتاب: لیبل سلفون مات طلاکوب -

  12. بازتاب: لیبل پلمپ سایز 5.5cm*3.5cm -

  13. بازتاب: لیبل مواد شوینده -

  14. بازتاب: چاپ لیبل بطری -

  15. بازتاب: انواع شیرینگ بسته بندی -

  16. بازتاب:  طراحی لیبل حرفه‌ای کنسرو -

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top