خصوصیات لیبل کاغذی 

خصوصیات لیبل کاغذی 

خصوصیات لیبل کاغذی  استفاده از لیبل کاغذی می‌تواند برای برند‌سازی محصول شما اهمیت زیادی داشته باشد. شما می‌توانید این محصولات را بنا به نوع نیاز خود در تیراژ‌های لازم چاپ کنید. هر تعداد ازلیبل‌های کاغذی روش چاپ مخصوص خود را دارد. استفاده از لیبل کاغذی دارای مزایا و معایب زیادی است. باید در نظر داشته باشید مکان استفاده از لیبل‌های کاغذی اهمیت دارد و نباید در معرض رطوبت و یا محلول‌های شیمیایی قرار بگیرد. شما می‌توانید از طریق مجموعه چاپ الیبل این لیبل‌ها را با کیفیت بالا و با قیمت مناسب در اختیار داشته باشید.

انواع چاپ لیبل در خانه چاپ لیبل

لیبل در انواع متفاوت زیر تولید می‌شود

چاپ لیبل سلفون براق

روی این نوع لیبل پس از چاپ روکشی از سلفون براق کشیده می‌شود. این نوع لیبل در سایزهای مختلف و گرماژ مختلف از 90 گرم تا 130 گرم قابل چاپ است. کیفیت چاپ برروی این نوع لیبل بسیار زیاد است و رنگ ها زیبا و براق هستند. استفاده از روکش سلفون باعث افزایش ماندگاری، دوام و مقاومت بیشتر لیبل در برابر رطوبت، خش و … می شود و همچنین ظاهری زیبا، روشن و براق به آن می‌دهد. آزمایشگاهی

ابعاد لیبل‌های‌ چاپی در خانه طراحان سام:

  • لیبل A3 با ابعاد 10.5*14.8 سانتی متر
  • لیبل A4 با ابعاد 21*29.7 سانتی متر
  • لیبل A5 با ابعاد 14.8*21 سانتی متر

با سلفون و لمینت کردن لیبل می‌توان مقاومت و ماندگاری آن را در برابر خش، عوامل محیطی، رطوبت، حرارت و پارگی افزایش داد.چاپ لیبل

لیبل در سایزهای مختلف قابل چاپ می‌باشد. طرح مورد نظر در سایزهای A3, A4 چیدمان می‌گردد و بزرگتر از آن با استفاده از دستگاه‌های عرض بالا (Large Format) صورت می‌گیرد.

مراحل تولید لیبل کاغذی

چاپ دیجیتال لیبل با دستگاه‌های دیجیتال به این صورت انجام می‌گیرد که ابتدا فایل روی لیبل چاپ شده و پس از آن از ‏روکش های سلفون یا لمینت بر روی لیبل استفاده می شود. سپس لیبل‌ها در اشکال مختلف و سایزهای متفاوت با دستگاه برش لیزری برش میخورند.

نحوه سفارش چاپ لیبل

برای سفارش چاپ برچسب یا لیبل لازم است فایلی که مشتری ارسال می کند به صورت لایه بسته با فرمت هایTiff و PSD باشد.

پس از ارسال فایل توسط مشتری و بررسی توسط اپراتور، سفارش ثبت شده و زمان انجام کار و تحویل محصول پس از بررسی مقدار کار چاپ (محاسبه بر اساس متراژ)، ابعاد، حجم، اندازه و تعداد کار به مشتری اعلام می‌گردد (این زمان از یک ساعت تا یک روز متفاوت است)

نحوه ارسال لیبل

ارسال لیبل یا برچسب به تمام نقاط تهران با استفاده از آژانس، خدمات حمل و نقل اینترنتی و پیک موتوری انجام می گیرد و همچنین ارسال به کلیه شهرهای جهان و ایران از طریق زمینی، دریایی و هوایی امکان پذیر است.

در کنار این، چاپی با وضوح بالا نیز دریافت می‌کنید تا واقعاً آثار هنری خود را با جزئیات تیز و رنگ‌های خیره‌کننده برجسته کنید. اگر طرح خود را ندارید، حتی می‌توانیم با سفارش‌های بیش از 50 پوند، یک طرح سفارشی اولیه رایگان برای شما ایجاد کنیم! این بدان معنی است که شما همیشه می توانید برچسب های کاملاً سفارشی خود چسب داشته باشید که متناسب با نیازها و بودجه شما باشد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا