برچسب حمل و نقل

برچسب حمل و نقل

برچسب حمل و نقل به این فکر کنید که هر جعبه یا پاکت نامه ای که از طریق پست یا حمل و نقل ارسال می شود ، چه چیزی دارد؟ برچسب.

این برچسب حرارتی می تواند حمل کننده ، گیرنده ، بارکد یا سایر اطلاعات حمل و نقل را نشان دهد. برچسب های حمل و نقل همچنین می توانند حاوی اطلاعات مهمی در مورد محتویات بسته باشند ،

مانند نحوه مدیریت آن ، نحوه ذخیره سازی آن و سایر اطلاعاتی که می خواهید تحویل دهید. لیبل حرارتی آزمایشگاهی

تعداد رول‌ها: خرید بیشتر از یک رول لیبل حرارتی معمولاً به تخفیف‌های ویژه منجر می‌شود. تعداد چاپ: اگر نیاز به چاپ دقیق و بزرگتری دارید، افزودن ویژگی‌های چاپی ممکن است هزینه را افزایش دهد.

برند و تامین‌کننده: محصولات از برندهای معتبر و معروف ممکن است گران‌تر باشند، اما معمولاً کیفیت بالاتری دارند.

لیبل صدفی

نوع کاربری: مصارف مختلف نیاز به انواع مختلف رول لیبل حرارتی دارند. برای هر نوع کاربری، نیاز به مشخصات و ویژگی‌های خاصی وجود دارد که ممکن است قیمت را تحت تاثیر قرار دهد.

لیبل های حرارتی

زاویه برش و شکل هندسی تیغ با توجه به سختی و فشار ماده باید تنظیم و انتخاب شوند. طبیعتا زاویه تیغ برای پلی استر با برش کاغذ کاملا متفاوت است. برخی از مواد زبر و ساینده هستند و به

سرعت تیغ را کند و ضعیف می کنند. در این موارد باید تیغ را با یک لایه مخصوص Coat کرد و یا توسط لیزر آن را سخت کرد. برای چسب هات ملت (Hot-melt) تیغ را پوشش ضد چسب می زنند تا به متریال نچسبد و مشکل ایجاد نکند.

انواع برش لیبل هولوگرام

ایجاد برش لیبل هولوگرام انواع مختلفی دارد که به شرح زیر می باشد:

شرایط محیطی.
سطح مورد نظر.
تشخیص لیبل حرارتی از کاغذی:
کافیست یا جسم نوک تیز یا ناخن روی آن بکشیم اگر تیره شد لیبا حرارتی است. ترانسپارنت

همچنین اگر قسمتی از لیبل را در معرض لحظه ای شعله ی کوچک مثل فندک قرار دهیم تیره میشود.
کاربرد:
لیبل حرارتی در فروشگاه ها ، ترازوهای فروشگاهی ، بسته بندی مواد پروتئینی ، گوشتی ، مرغی ، میوه ، لوله های آزمایشگاه و…
در آخر لیبل حرارتی یکی از لیبل های محبوب و عالی می باشد که برای کسانی که میخواهند تعداد زیادی لیبل در طول روز استفاده کنند مناسب است و همچنین از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه است.

تولید و چاپ لیبل

را بر روی صفحه ای فلزی که به آن زینک می گویند درج خواهد شد و در مرحله بعد همان صفحه فلزی را به گونه ای حساس می کنند که مرکب چاپ تنها نوشته ها و تصاویر آن را به خود گیرد.

لازم به ذکر است که نتیجه چاپ با استفاده از این روش و دستگاه های مخصوصی که برای چاپ افست از آن ها استفاده می شود، برچسب هایی هستند که با چاپ لیبل حرارتی نهایت دقت و چاپ لیبل

سرعت به چاپ رسانده شده اند. لیبل شبرنگی

چاپ فلکسو:

این نوع چاپ نیز همانند چاپ افست برای مواقعی است که سفارش شما داری تیراژ بالایی می باشد و به طور کلی این شیوه، روشی ساده به شمار می آید که اغلب دستگاه هایی

که در آن مورد استفاده قرار می گیرند، دارای سیستم مرکب دان ساده به همراه سیستم تغذیه ای می باشند که به صورت رول تغذیه می کند.

لیبل اثر گذار

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا