چاپ لیبل سلفون مات

چاپ لیبل سلفون مات

چاپ لیبل سلفون مات  لیبل‌ها از نظر خاصیت چسبندگی در دو نوع هاتملت و آکریلیک وجود دارند.
لیبل کاغذی در صورتی که در مقابل عوامل محیطی شدید مثل باران و یا آفتاب قرار نگیرند برای انواع محصولات می‌توانید از آن استفاده کنید. در لیبل کاغذی می‌توانید اطلاعاتی نظیر شماره تلفن، نام فروشگاه مورد نظر، آدرس، قیمت، بارکد و سایر اطلاعات مربوط به محصول را روی برچسب ذکر کنید.

چاپ لیبل متالایز

چاپ برچسبدار متالایز نیز از دیگر انواع مختلف چاپ لیبل است که شکل ظاهری آن شبیه فویل‌های آلومینیومی بوده و رنگ آن نقره‌ای براق است. این نوع چاپ عموما در مشاغل صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و از ویژگی‌های بارز آن می‌توانیم به خاصیت ضد خش، مقاومت در برابر رطوبت و حرارت، استحکام بالا، قدرت چسبندگی بالا و قابلیت نصب بر روی انواع سطوح اشاره کنیم. قیمت چاپ لیبل متالایز نسبت به سایر روش‌های چاپ برچسبی کمی بالاتر است، اما جنس آن بسیار مرغوب بوده و چندین سال دوام دارد. شما می‌توانید با مطالعه مقاله “چاپ متالایز” با این نوع چاپ بیشتر آشنا شوید.

 ویژگی لیبل کاغذی

به دلیل بافت طبیعی کاغذ ، کیفیت و وضوح تصویر می‌تواند در برچسب‌های کاغذی بسیار خوب باشد. لیبل کاغذی به علت جنسی که دارد شرایط چاپ آسان‌تری داشته و امکان چاپ آن‌ها با سیستم‌‌های چاپ مختلف وجود دارد. لیبل کاغذی به طور معمول سفید بوده و اما در طیف گسترده‌ای از رنگ‌های سرگرم کننده و زنده ارائه می‌شوند. نوشتن با خودکار روی انواع لیبل‌های کاغذی امکان‌پذیر است.چاپ لیبل

 انواع کاغذ برای چاپ لیبل

لیبل‌ها عامل مهمی برای محصولات‌ بوده و قادر هستند توجه مشتری را به خود جلب کنند. به همین دلیل امروزه کارخانه‌های تولیدی برای محصولات خود سراغ این برچسب کاغذی می‌روند. از  لیبل کاغذی در صنایع خودرو سازی، بسته بندی مواد غذایی، خشک بار و آجیل، محصولات دارویی و… استفاده می‌کنند. لیبل کاغذی در مقایسه با انواع مختلف لیبل‌های پلیمری یا فلزی ارزان‌تر بوده و همین باعث شده تا بیشتر مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه مطلب انواع کاغذ و جوهرهای چاپ لیبل به بررسی انواع کاغذ خواهیم پرداخت:

چاپ لیبل سلفون مات

لیبل سلفون مات نیز کارکرد و قابلیت‌های سلفون براق را دارد اما با این تفاوت که روکش آن به حالت مات بوده و شفافیت و برافی روکش براق را ندارد. این نوع چاپ لیبلی نیز در انواع سایزها و رنگ‌ها قابل تولید بوده و امکان اعمال خدمات اضافه همچون چاپ طلاکوب بر روی آن وجود دارد.

قیمت چاپ لیبل چقدر است؟

قیمت چاپ لیبل با توجه به نوع چاپ و تیراژ آن برآورد می‌شود زیرا هر یک از انواع چاپ پشت برچسبداری که در بخش قبلی معرفی کردیم، متریال خاص خود را برای تولید دارند. به همین دلیل قیمت آنها با توجه به تعداد، نوع طرح، مدت زمان تحویل، اعمال خدمات تکمیلی، سایز و فاکتورهایی از این قبیل مشخص می‌شود. شما می‌توانید برای آگاهی از قیمت انواع چاپ لیبل به صفحه قیمت چاپ عمومی اندیشه برتر مراجعه کنید.

بنابراین اگر می‌خواهید برای محصولات و خدمات خود از لیبل استفاده کنید حتما با واحد پشتیبانی ما در ارتباط باشید تا بهترین لیبل‌ها را با بکارگیری مرغوب‌ترین متریال برای شما طراحی و چاپ کنیم.

لیبل آزمایشگاهی  لیبل آزمایشگاهی حرارتی   لیبل شبرنگ  لیبل اسباب بازی  چاپ لیبل صدفی  چاپ لیبل شبرنگ  لیبل آزمایشگاهی   لیبل صدفی  دستبند شناسایی بیمار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا