لیبل میوه بسته بندی

لیبل میوه بسته بندی

لیبل میوه بسته بندی یکی از عوامل مهم در فروش میوه و سبزیجات تازه لیبل میوه بسته بندی است. این لیبل‌ها، اطلاعاتی مثل نام محصول، نام تجاری تولید کننده، کشور مبدا و… را نمایش می‌دهند. لیبل میوه بسته بندی می‌تواند به صورت خودکار و یا دستی روی بسته بندی میوه‌ها زده شود. برخی از لیبل‌های میوه بسته بندی، علاوه بر ارائه اطلاعات فنی، برای تبلیغات و بازاریابی محصولات نیز استفاده می‌شوند. طراحی زیبا و جذاب لیبل، می‌تواند توجه مصرف کنندگان را جلب و به فروش آنها کمک کند. با توجه به اهمیت این لیبل، توصیه می‌شود که شرکت‌های تولیدی، اطلاعات دقیق و کاملی را در لیبل‌های خود نمایش دهند. به طور کلی، استفاده از لیبل میوه بسته بندی برای شرکت‌های تولیدی و بسته بندی میوه، به عنوان یک ابزار مهم در تضمین کیفیت محصول، جذب مشتریان و وفادارسازی آن اهمیت زیادی دارد.

بر روی برخی از این لیبل ها حروف مخفف شده وجود دارد که کدهایی برای نشان کیفیت این محصولات است.

لیبل انگشتی میوه چیست؟

برچسب میوه که به علت سایزهای ریز به لیبل انگشتی شناخته می‌شوند. لیبل‌های انگشتی روی بسته‌های میوه و مرکبات قابل استفاده هستند. از لیبل ها و برچسب های انگشتی معمولا روی میوه‌ها و محصولاتی که قرار به صادر هستند، استفاده می‌شود. می‌توان برای برچسب زنی روی میوه‌ها و مرکبات داخلی هم از این لیبل‌ها استفاده کرد. یکی از پر مصرف‌ترین برچسب‌ها لیبل انگشتی میوه می‌باشد. چراکه تنوع چاپ زیاد و در رنگ های مختلفی تولید می‌شود. مجموعه صبح آگهی در طراحی و چاپ لیبل انتخاب بیشتری به مشتری می‌دهد و مشتری با توجه به محصول و سلیقه خود می‌تواند لیبل دلخواه را سفارش دهد.

طراحی و چاپ لیبل اختصاصی میوهچاپ لیبل

لیبل روی میوه به دو صورت رولی و شیتی به چاپ می‌رسد. هزینه چاپ رولی نسبت به چاپ شیت کمی بالاتر می‌باشد. ولیکن دارای مزیت هایی مثل استفاده از دستگاه لییل زن می‌باشد. معمولا برای سفارش به مشتری چاپ رول پیشنهاد می‌شود. چراکه این نوع چاپ با دستگاه و صرف زمان کمتری انجام می‌شود. لازم به ذکر است اگر با نیروی انسانی در یک ساعت 1000 عدد لیبل چسبانده شود، با دستگاه در همان یک ساعت 20000 لیبل چسبانده می‌شود.

برای مشتری معمولا جنس لیبل و ضد رطوبت بودن آن اهمیت دارد. یکی از ملاک‌هایی که برای مشتری اهمیت دارد نوع چسب لیبل است. که معمولا برای لیبل ها از 2 نوع چسب استفاده می‌شود. اولین نوع چسب به نام هات ملت و نوع چسب بعدی آکریلیک نام دارد. همچنین برای چاپ لیبل اختصاصی شما طبق سلیقه خودتان، نام برند و لوگوی مورد نظر چاپ می‌شود.

در طراحی لیبل میوه چه نکاتی را رعایت کنیم؟

زیبایی و جذابیت طراحی لیبل میوه برای مشتریان جلب توجه زیاد می‌کند. در طراحی لیبل میوه استفاده کمتر از خطوط تیز و شکسته و رنگ‌های کمتر می‌تواند چشم گیرتر به نظر بیاید. همین‌طور سادگی طراحی بسیار نقش مهمی را در جذب مخاطب دارد. لازم به ذکر است شکل لیبل و نحوه چسباندن و ماندگاری آن بر روی سطح میوه نقش بسیار مهمی دارد. ضمنا رعایت کردن همه‌ی نکات ذکر شده باعث می‌شود که کار بدون نقصی ارائه دهید. رعایت نکات بهداشتی در تولید لیبل میوه بسیار الزامی می‌باشد. گفتنی است به دلیل این که نوع چسب استفاده شده برای مردم قابل تشخیص نیست باید توسط اداره استاندارد و مسئولین و… مورد بررسی قرار بگیرد.

لیبل آزمایشگاهی  لیبل آزمایشگاهی حرارتی   لیبل شبرنگ  لیبل اسباب بازی  چاپ لیبل صدفی  چاپ لیبل شبرنگ  لیبل آزمایشگاهی   لیبل صدفی  دستبند شناسایی بیمار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا