چاپ لیبل شیشه ای ترنسپرنت

چاپ لیبل شیشه ای ترنسپرنت

چاپ لیبل در روش دیجیتال و افست چندان فرق زیادی ندارد اما با توجه به نیاز و خواسته مشتری مزایا و معایب چاپ دیجیتال و افست نسبت به هم را در برای شما فراهم کرده ایم.

مزایا و معایب چاپ دیجیتال نسبت به چاپ اُفست؟

  • در چاپ دیجیتال، تحویل فوری بوده و در کوتاهترین زمان نسبت به چاپ افست انجام می گردد. (مناسب برای افرادی که در کوتاهترین زمان به دلیل نمایشگاه، همایش و یا جلسه خاصی نیاز به یک محصول چاپی دارند.)
  • در چاپ دیجیتال، چاپلیبل شیشه ای در هر تعداد حتی تعداد کم نیز امکان پذیر است اما در چاپ اُفست حداقل تعداد برای چاپ 500 یا 1000 عدد می باشد. (مناسب برای اشخاصی که مایل به چاپ در تعداد کم می باشند.)
  • تنوع جنس در چاپ دیجیتال نسبت به چاپ افست کمتر می باشد.
  • هزینه چاپ دیجیتال بیشتر از چاپ افست می باشد.چاپ لیبل
  • کیفیت چاپ دیجیتال نیز کمی کمتر از چاپ افست است.

لیبل شیشه‌ای در ایران

لیبل ترنسپرنت قابل شست و شو است و از نظر ماندگاری و مقاومت بسیار با کیفیت‌تر از لیبل‌های کاغذی می‌باشد. این لیبل‌ها کاربردهای متفاوتی دارند اما با توجه به چسبندگی بالا و مقاومت در برابر پارگی،

برای چاپ لیبل‌ محصولاتی که نیاز به مقاومت در برابر رطوبت دارند، مناسب‌تر است.

  • چسبندگی که برای لیبل شیشه ای در نظر گرفته شده، بالا بوده و شما می توانید در کمترین زمان ممکن لیبل خود را به محل مورد نظر بچسبانید.
  • امکان چاپ لیبل شیشه ای در رنگ ها و سایزهای متفاوت وجود دارد. بنابراین هر کارفرمایی با توجه به نوع محصول، برند، نیاز کسب و کار، سلیقه و نظر شخصی لیبل شیشه ای را به شکل منحصر به فردی خصوصی سازی می کند.
  • جنس لیبل شیشه ای از پی وی سی می باشد. پی وی سی ها یکی از متریال مقاوم در برابر کشش، پارگی، فشار، مواد شیمیایی، حلال ها، اسیدها، آب، رطوبت و غیره هستند. ضمن اینکه ماندگاری قابل توجهی دارند و
  • قابلیت شست و شو نیز دارند. تمام این ویژگی ها نشان می دهد کهچاپ لیبل شیشه ای نسبت به لیبل های کاغذی ماندگار تر است و کیفیت بیشتری نیز دارد.
  • چاپ لیبل شیشه ایدر برابر خش نیز مقاومت قابل توجهی دارد.
  • برچسب شیشه ای را می توان در پنج رنگ متفاوت و جذاب چاپ کرد. شما می‌ توانید رنگ این چاپ را با توجه به نوع برند انتخاب کنید. در این صورت جذابیت برند نیز بیشتر خواهد شد.

اهمیت استفاده از لیبل های شیشه ای در صنعت مواد غذایی و بهداشت

یکی از بهترین موارد استفاده از برچسب گذاری شفاف برای جذابیت بصری محصولات غذایی و بهداشتی است. فایده به نمایش گذاشتن یک محصول اشتها آور با بسته بندی مناسب این است که می تواند مردم را گرسنه کند و

باعث شود تا مردم هوس کنند که از محصول شما استفاده کنند. وقتی مردم محصولات غذایی را که به نظر اشتها آور می آیند می بینند احتمال خرید آنها بسیار افزایش می یابد.

ثابت شده است که شفافیت باعث افزایش اعتماد می شود زیرا هیچ چیز پنهان نیست. وقتی مصرف کنندگان می توانند هر آنچه را در داخل بسته بندی ببینند دیگر جای تعجب ندارند ، امکان مشاهده محصول برای آنها وجود دارد و

حتی اگر متوجه نشوند احساس اعتماد در ضمیر ناخودآگاه ایجاد می شود.

لیبل آزمایشگاهی  لیبل آزمایشگاهی حرارتی   لیبل شبرنگ  لیبل اسباب بازی  چاپ لیبل صدفی  چاپ لیبل شبرنگ  لیبل آزمایشگاهی   لیبل صدفی  دستبند شناسایی بیمار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا