لیبل پشت چسبدار متالایز

 لیبل پشت چسبدار متالایز

لیبل متالایز از جنس آلیاژهای آلومینیوم ساخته شده و دوام بسیار بالا، مقاومت زیاد و ظاهر بسیار زیبا و شیکی دارد. رنگ این نوع از لیبل طلایی و یا نقره‌ای است و در دو حالت مات و یا براق تولید می‌شود.

این نوع از لیبل، کاربرد گسترده‌ای در صنایع گوناگون دارد و برای برچسب زدن بر روی لوازم خانگی، مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی، قطعات صنعتی و لوازم الکترونیکی به کار می‌روند.

قیمت لیبل پشت چسب دار | نوع دیگر لیبل‌ها، لیبل‌های کاغذی هستند که ترکیبی از لیبل‌های کاغذی و لیبل‌های متالایز محسوب می‌شوند. در اینگونه از لیبل‌ها، لیبل اصلی از جنس کاغذ بوده و روکشی متالایز

بر روی آن کشیده می‌شود. برای آگاهی از مدل‌ها و قیمت برچسب متالایز می‌توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

پشت چسبدار شیشه ای

به این مدل از لیبل پشت چسبدار، لیبل شفاف نیز گفته می‌شود. این لیبل‌ها در واقع مشابه لیبل‌هایی هستند که پشت شیشه خودرو چسبانده می‌شود. این مدل از برچسب‌ها، مقاومت بالایی حتی در مقابل رطوبت دارند.

چاپ لیبل

این مدل از لیبل‌ها بر روی انواع بسته‌بندی مانند لوازم آرایشی و بهداشتی، ظروف و بطری‌های گوناگون کاربرد دارند. از لیبل، گاهی کاغذ پشت چسب دار شیشه ای نیز نامیده می‌شود.

انواع لیبل پشت چسب دار

  • لیبل کاغذی: لیبل کاغذی پشت چسب دار از کاغذ معمولی ساخته میشود و در برابر شرایط نامساعد مانند رطوبت و حرارت حساس است.
  • لیبل پی وی سی: این نوع لیبل از پی وی سی ساخته میشود و در برابر رطوبت و حرارت مقاوم است.
  • لیبل متالایز: این نوع لیبل با استفاده از روش های خاصی ساخته میشود تا به ان ظاهری متالیک بدهد. لیبل متالایز برای محصولاتی که به دنبال جذابیت بیشتر هستند مانند محصولات لوکس و شیک استفاده میشود.
  • لیبل رنگی: این نوع لیبل با استفاده از رنگ های مختلف ساخته میشود و به همین دلیل قابلیت طراحی چندرنگ دارد.
  • لیبل پشت چسبدار با تیراژ پایین: این نوع لیبل برای سفارش هایی با تیراژ کم تولید میشود.
  • برچسب: این نوع لیبل برای علامت گذاری و برچسب گذاری محصولات استفاده میشود.

چاپ لیبل پشت چسبدار

روش چاپی که برای لیبل های پشت چسبدار مورد استفاده قرار می گیرد چاپ افست است. نکاتی که در طراحی و چاپ لیبل و برچسب بسایر مهم است، تعیین ابعاد و قالب لیبل بر اساس سایز و ابعاد محصول،

تست کاغذ مصرفی بر روی محصول، نوع روکش ،چاپ لیبل و کیفیت آن، ساخت قالب لیزری جهت کیفیت و سهلوت در برداشتن و چسباندن، و طراحی بر اساس اصول چاپ و بدون اشتباهات نوشتاری می باشد.

گروه تولیدی وزین پلاست با توجه به تخصص در زمینه چاپ لیبل، آمادگی خود را برای ارائه محصولات پشت چسبدار سازمان ها و شرکتهای مختلف به صورت کاملا اختصاصی و با کیفیت بالا و طبق نظر مشتری اعلام می دارد.

اجزای کاغذهای چسب دار یا PP

برای چاپ روی کاغذ p-p یا پشت چسب دار، بهتر است با اجزای این کاغذها آشنا بوده تا بتوانید بهترین انتخاب را برای چاپ روی این کاغذها داشته باشید. این کاغذها از سه اجزای رویه، چسب و زیره تشکیل شده است.

هر یک از این اجزا از مواد مختلفی ساخته شده که هر یک ویژگی‌های منحصر به فرد خاص خود را دارند.

لیبل آزمایشگاهی  لیبل آزمایشگاهی حرارتی   لیبل شبرنگ  لیبل اسباب بازی  چاپ لیبل صدفی  چاپ لیبل شبرنگ  لیبل آزمایشگاهی   لیبل صدفی  دستبند شناسایی بیمار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا