لیبل صدفی سلفون براق طلاکوب

لیبل صدفی سلفون براق طلاکوب

این لیبل بر روی یک کاغذ پشت چسب‌دار گلاسه چاپ شده و سپس با روکش پلاستیکی نازک به نام سلفون براق پوشش داده می‌شود. پس از مرحله سلفون‌کشی قسمت‌های مورد نظر به رنگ طلایی، بر روی روکش سلفون طلاکوب شده و جلوه‌ای طلایی و براق به آن می‌دهد. سلفون براق به‌دلیل اینکه نور را منعکس می‌کند اغلب باعث جذابیت، درخشندگی رنگ‌ها حتی در زمینه سفید می‌شود.

یکی از مزیت‌های مهم این روکش طول عمر، ماندگاری و مقاومت برچسب‌ها در برابر عوامل و آسیب‌های محیطی مثل رطوبت، خش و تماس دست می‌باشد. همچنین این لیبل استحکام زیادی در برابر پاره شدن و کشیدگی از خود نشان می‌دهد. گوشه‌های این لیبل، به‌صورت دورصاف است و در ابعاد مختلف به سلیقه مشتری تولید و چاپ می‌شود.لازم به ذکر است که تنها وسیله ای که می‌توان با آن برچسب کاغذی سلفون براق نوشت ماژیک سی دی می‌باشد و نوشتن با خودکار امکان پذیر نیست.

لیبل بدون روکش طلاکوب

این محصول بر روی کاغذ پشت چسبدار گلاسه چاپ و سپس قسمت‌های مورد نظر شما بر روی آن طلاکوب می‌شود.هنگامی که نیاز به نوشتن دستی با ماژیک و… روی لیبل دارید می‌توانید از لیبل بدون روکش طلاکوب استفاده کنید. گوشه‌های این برچسب، بصورت دورصاف است و در ابعاد گوناگون چاپ می‌شود. این محصول به دلیل نداشتن روکش، مقاومتی در برابر پاره شدن، رطوبت، تماس دست و خط و خش ندارد. لازم به ذکر است که چسب این محصول مناسب شرایط نرمال و سطوح تمیز، تخت و خشک می‌باشد. تغییرات رطوبتی محیط، باعث موج‌دار شدن لبه‌های لیبل و خرابی آن می‌شود.این لیبل بیشتر در مشاغلی از جمله طلا فروشی‌ها، صرافی‌ها و… کاربردی می‌باشد.چاپ لیبل

ویژگی‌ها و مزیت‌های لیبل طلاکوب

این برچسب مانند برچسب‌های متالایز دارای ویژگی‌های بسیار زیادی می‌باشد. یکی از ویژگی‌های مهم آن در درجه حرارت های بسیار بالا یا پایین کارایی خود را از دست نمی‌دهد. لیبل طلاکوب دارای مقاومت بسیار بالا و استحکام زیادی در برابر هر آسیب احتمالی می‌باشد. لازم به ذکر است یکی دیگر از مشخصات بارز این محصول ضدخش بودن و مقاوم در برابر رطوبت، آب و همچنین قدرت چسبندگی بالای آن است ک این لیبل را بین لیبل‌های دیگر محبوب‌تر کرده است.

انواع چاپ لیبل طلاکوب

ما در چاپ لیبل‌های طلاکوب دو نوع پوشش داریم. این پوشش‌ها با روش‌های گوناگونی انجام می‌شود که آن‌ها‌ را نسبت به هم متمایز کرده است. در دامه با روش‌ها و توضیحاتی درباره‌ی آن‌ها آشنا می‌شویم.

چاپ لیبل طلاکوب سرد

از چاپ لیبل طلاکوب سرد نمیتوانیم روی سطح بدون پوشش مانند لباس استفاده کنیم، چراکه چسب فویل توسط بستر مورد نظر جذب می‌شود. برای حل کردن این مشکل ابتدا یک لایه پوشش اولیه روی آن سطح میگذاریم و سپس لیبل را روی آن قرار می‌دهیم ولی باز هم فقط برای برخی مصارف کاربرد دارد. یکی از دلایلی که این روش را پرکاربرد کرده است، اقتصادی و هزینه به صرفه آن است. به طوری که قیمت این روش دقیقا نصف قیمت روش طلاکوب گرم است. ولی از سوی دیگر اگر دنبال طراحی‌‌های عالی و با کیفیت‌های بسیار مناسب هستید این روش مناسب کار شما نمی‌باشد.

لیبل آزمایشگاهی  لیبل آزمایشگاهی حرارتی   لیبل شبرنگ  لیبل اسباب بازی  چاپ لیبل صدفی  چاپ لیبل شبرنگ  لیبل آزمایشگاهی   لیبل صدفی  دستبند شناسایی بیمار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا