چاپ لیبل نقره کوب

چاپ لیبل نقره کوب

بعد از کندن، مواد اولیه گرم به شکل‌های مختلفی فشرده و تغییر شکل داده می‌شوند. این مرحله ممکن است به وسیله متخصصین با استفاده از ابزارهای خاصی انجام شود.

نقره کوب یا طلاکوب در چاپ

در این مرحله قطعات شکل‌داده شده از فلزات نقره یا طلا به وسیله‌ی ابزارهایی مانند چکش‌ها و ماتریس‌ها به شکل نهایی تغییر شکل داده می‌شوند. این مرحله نیاز به تجربه و هنر دارد

تا جزئیات و طراحی‌های مورد نظر به دقت انجام شوند.

پالیش و تمیز کردن

پس از انجام فرآیند نقره کوب یا طلاکوب، قطعات باید پالیش شوند تا براقیت آنها بهبود یابد. این مرحله شامل تمیز کردن نقره یا طلا و از بین بردن هر نوع خط و خش در سطح می‌شود.

نصب و اتصال قطعات

در صورتی که قطعات مورد نظر برای ساخت یک جواهر یا تزیینات فلزی باشند، آنها به یکدیگر نصب و اتصال داده می‌شوند. این مرحله شامل جواهرسازی، جواهرگری و اتصال قطعات به یکدیگر است.

پایان دهی در طلاکوب و نقره کوب در چاپ

در این مرحله جزئیات اضافی مانند افکت‌های مات، حکاکی، رنگ آمیزی و یا افزودن سنگ‌های قیمتی انجام می‌شود تا تزیینات نهایی به دست آید.

جزئیات بسته بندی با استفاده از لیبل بسته بندی طلا کوب

صورت بسته بندی ارتباط تنگاتنگ با سیاهه دارد و معمولا همیشه همراه با آن است. صورت بسته بندی بایستی ‏همانند سیاهه، تا سر حد امکان جامع باشد.چاپ لیبل
‏صورت لیبل بسته بندی طلا کوب ، در بردارنده جزئیات چگونگی بسته بندی کالاها، محتوای جعبه ها، کارتنها یا عدل های مختلف ‏و جزئیات وزن و ابعاد تک تک بسته های محموله می باشد.

صورت لیبل بسته بندی در هنگام تصمیم گیری محل کننده در مورد حگونگی بارگیری محموله، ارزش مند است. صورت بسته بندی برای مقدمات گمرکی، سندی اساسی ‏برای انجام بازرسی و

نیز سندی مهم برای مشتری به منظور شناسایی محتوای محموله است.

‏اگر محموله صرفا شامل یک نوع کالا در بسته بندی استاندارد باشد باید بر روی آن لیبل بسته بندی طلا کوب لحاظ گردد و می توان اطلاعات بسته بندی را بدون هیچ ‏مانعی در سیاهه گنجاند.

به هر حال، به عنوان قاعده ای کلی، بهتر است اطلاعات مالی و بسته بندی را به طور ‏جداگانه، به ترتیب در سیاهه و صورت بسته بندی نوشت.

لیبل سلفون مات طلاکوب:

لیبل سلفون مات طلاکوب که بر روی انواع محصولات خورده می شود و می تواند شامل اسم، آدرس یا مشخصات کالا باشد . حداقل تیراژ محصول ۱۰۰۰ عدد می باشد .

سایز طراحی کار ۸٫۵×۴٫۸ می باشد . سایز بعد برش ۸٫۲×۴٫۵ خواهد شد .

زمان تحویل ۲۵ روز کاری است.

همانطور که از نام محصول مشخص است در بخشهای دلخواه مشتری طلاکوب می گردد. اما نکته حائز اهمیت، این است که چنانچه خودتان فایل را طراحی می کنید نیاز به فیلم برجستگی دارید.

به این صورت که یک فایل اطلاعات با هر رنگی که در طراحی شما لحاظ شده بدون جایگذاریه قسمت طلاکوب (مطابق عکس ارسالی) و یک فایل که قسمتهایی مانند لوگو یا نوشته ای که می خواهید

طلاکوب شود در فایل ارسالی به رنگ مشکی CMYK هر چهار مد رنگی ۱۰۰ در نظر گرفته شده و ارسال گردد.

لیبل آزمایشگاهی  لیبل آزمایشگاهی حرارتی   لیبل شبرنگ  لیبل اسباب بازی  چاپ لیبل صدفی  چاپ لیبل شبرنگ  لیبل آزمایشگاهی   لیبل صدفی  دستبند شناسایی بیمار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا