لیبل های شیشه ای یا شفاف برای بسته بندی
محصولاتی که نیاز است از داخل ظروف بسته بندی دیده شوند استفاده می شود. دستبند
همچین بر روی بطری های روغن ، آب معدنی ، آبمیوه و … نیز لیبل های شیشه ای به کار برده می شوند.لیبل های شیشه ای نیز دارای مقاومت مناسبی بوده و ضد آب می باشند.
4. از فونت مناسب استفاده کنید.
اگر فونت شما بسیار عمومی باشد گویا شما از اولین فونتی که به دستتان آمده استفاده کرده و زمانی برای طراحی یک لیبل جذاب صرف نکردهاید. بهتر است حداکثر از 2 الی 3 فونت، به صورت مستمر استفاده کنید.
در طراحی لیبل مواد غذایی از فونتی استفاده کنید که در برند سازمانی شما زیاد به چشم میخورد. این باعث به خاطرسپاری برند شما توسط مشتریان میشود. سعی کنید از فونتهای خوانا و با سایز مناسب استفاده کنید؛ چراکه نباید باعث آزار چشم مشتریان شود. از شلوغی در نوشتهها خودداری و سعی کنید نوشتهها ترازبندی شده باشند.
5. از قالبهای خلاقانه استفاده کنید.
در طراحی لیبل مواد غذایی زمانی که شما از قالب نامتعارفی استفاده میکنید، احتمال بیشتری وجود دارد که محصول شما نظر مشتری را جلب کند. بیشتر لیبلهای محصولات موجود از قالب استانداردی استفاده میکنند مانند مثلث یا دایره، ازینرو چشم بیننده به این لیبلها عادت کرده است.
به قالب بستهبندی خود دقت کنید. همیشه از متناسببودن قالب بستهبندی محصول با کانتری که میخواهد درون آن قرار بگیرد اطمینان حاصل کنید. اگر بستهبندی محصول با کانتر قرارگیری، تناسب نداشته باشد باعث آسیبرساندن به لیبلها میشود. بنابراین اگر قالب متفاوت، مناسب برای کانتر نگهداری محصول نیست باید از قالبهای استاندارد استفاده کنید.
6. در بستهبندی و لیبل مواد غذاییتان سبک خاص خود را داشته باشید.
رنگها، فونتها، تصاویر و طراحیها همه جزئی از تصویر و شخصیت برند شما هستند و رعایت این موارد در طراحی بستهبندی و لیبل مواد غذایی، باعث میشود مخاطبان صحیحی را به سمت محصول خود جذب کنید و به محصولاتتان شانس بیشتری برای فروش بدهید.
مشتریان شما نیاز دارند محصول شما را بشناسند و بدانند که این محصول برای نیاز آنان ایجاد شده است. نگاه کلی به محصول و درک احساس آن توسط مشتری، کلیدی مهم برای تاثیرگذاری محصول است.
لیبل آزمایشگاهی لیبل آزمایشگاهی حرارتی لیبل شبرنگ لیبل اسباب بازی چاپ لیبل صدفی چاپ لیبل شبرنگ لیبل آزمایشگاهی لیبل صدفی دستبند شناسایی بیمار
7. از یک ویژگی منحصربهفرد در طراحی لیبل مواد غذایی و بستهبندی استفاده کنید.
یکی از بهترین راهها برای متمایزکردن محصولاتتان، استفاده از یک ویژگی خاص و منحصربهفرد در بستهبندی و لیبل مواد غذایی است. برخی از برندها در محصولات و طراحی لیبل مواد غذایی از عکسهای متفاوت محصولاتشان استفاده میکنند. برخی برندهای دیگر، از لحن طنز در لیبل و بستهبندی محصول استفاده میکنند.
یک ویژگی را پیدا کنید که مشتری شما علاقهمند و خواهان ارائه آن در جمع افراد دیگر باشد.
8. از کیفیت محصول غافل نشوید.
در طراحی بستهبندی و لیبل مواد غذایی، اهمیتی ندارد چه مقدار طراحی خارقالعاده و گیرایی داشته باشید؛ زمانی که کیفیت محصول شما ضعیف باشد. هر مقدار مواد باکیفیتی استفاده کنید تاثیرگذاری محصول شما بر مشتری بیشتر میشود. طراحی بستهبندی و لیبل مواد غذایی یک بحث است، زمانی که مشتری محصول را بردارد و بگوید محصول کیفیت خوبی ندارد یک بحث مهم دیگر.