قیمت برچسب حرارتی 

قیمت برچسب حرارتی 

قیمت برچسب‌های حرارتی تحت تاثیر عوامل مختلفی محاسبه می‌شود. نوع کاغذ می‌تواند بر اساس ویژگی‌های مختلف مانند ضدآب بودن، مقاومت در برابر حرارت، و کیفیت چاپ متفاوت باشد.

برچسب‌های ساخته شده از کاغذهای با کیفیت و ویژگی‌های خاص اغلب هزینه بیشتری دارند.

اندازه و ابعاد برچسب نیز تاثیر زیادی بر قیمت دارد. برچسب‌های بزرگتر و با ابعاد خاص ممکن است هزینه بیشتری داشته باشند. برخی از برچسب‌ها امکانات چاپ خاصی دارند، مثلاً چاپ رنگی،

چاپ بارکد، چاپ تصاویر و طرح‌های خاص. این ویژگی‌ها نیز ممکن است به قیمت برچسب افزوده شوند.

دو نوع مشخص از برچسب های حرارتی وجود دارد و انتخاب گزینه مناسب بسته به نوع چاپگر و برنامه های شما برای چاپ دارد. شباهت این دو لیبل در این است که به هر حال در هر دو گزینه شما نیاز به چاپگر انتقال حرارتی دارید.

برچسب حرارتی مستقیم (Direct thermal)

در چاپ با برچسب حرارتی مستقیم، نیازی به ریبون نیست و پوشش حساس به گرما هنگام عبور از المنت حرارتی، گرما داده می شود و این گرما سبب ایجاد تغییرات شیمیایی و تغییر رنگ لیبل از سفید به سیاه می شود.

حتما بار ها شده است که به برگه فروشگاهی که از آن پوشاک خریداری کردید بعد از مدت ها سری زده باشید و متوجه می شوید که اصلا رنگی روی برگه نمانده است! بله درست است، ضعف عمده برچسب حرارتیچاپ لیبل

DT این است که بعد از مدتی در اثر گرما و نور مستقیم تخریب می شوند.

·برچسب انتقال حرارتی (thermal transfer)

در پرینت برچسب انتقال حرارتی، المنت های گرمایشی سبب ذوب شدن ریبون و تشکیل تصویر روی لیبل میشوند. در این نوع چاپ باید ریبون، لیبل و چسب بصورت دقیق روی هم منطبق شده باشند تا چاپ تمیزی ارائه شود.

لیبل آزمایشگاهی  لیبل آزمایشگاهی حرارتی   لیبل شبرنگ  لیبل اسباب بازی  چاپ لیبل صدفی  چاپ لیبل شبرنگ  لیبل آزمایشگاهی   لیبل صدفی  دستبند شناسایی بیمار

لیبل های حرارتی سیم و کابل

الف) توضیحات

لیبل حرارتی با استاندارد نظامی نوعی روکش حرارتی جمع شونده مختص استفاده جهت چاپ و استفاده به عنـوان لیبل حول سـیم و کابل ها، لوله ها، شلنگ ها، و سایر اجسام مورد لیبل گذاری می باشد.

  1. قابلیت چاپ رنگیاگر نیاز به چاپ برچسب‌های با رنگ‌های مختلف دارید، مطمئن شوید که پرینتر انتخابی دارای این قابلیت است.
  2. پهنای ریبون حرارتیاین ویژگی برای پرینترهایی که از ریبون حرارتی استفاده می‌کنند مهم است. مطمئن شوید که پهنای ریبون با اندازه برچسب‌ها سازگار است.
  3. پورت‌ها و اتصالاتاطمینان حاصل کنید که پرینتر دارای اتصالات و پورت‌های مورد نیاز شما برای اتصال به سیستم‌های مختلف است.
  4. سازگاری با سیستم عاملبررسی کنید که پرینتر با سیستم عامل‌هایی که در کارخانه یا دفتر شما استفاده می‌شوند، سازگار است یا خیر.
  5. قیمت و هزینه‌های جانبیهزینه خرید پرینتر فقط یک بخش از معادله است. مواردی همچون هزینه ریبون حرارتی و مصرف مواد نیز در نظر گرفته شوند.
  6. پشتیبانی و خدمات پس از فروشمطمئن شوید که شرکت سازنده پرینتر ارائه خدمات پس از فروش موثر و پشتیبانی کاربری مناسب دارد.
  7. اندازه و فضای فیزیکیاگر فضای محدودی برای نصب پرینتر دارید، ابعاد و اندازه آن را بررسی کنید.
  8. ویژگی‌های اضافیبرخی پرینترها ویژگی‌های اضافی مانند قابلیت اتصال به شبکه، قابلیت چاپ از طریق اسمارتفون و … دارند. بررسی کنید که آیا این ویژگی‌ها برای شما مهم هستند یا خیر.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا