لیبل امنیتی ( VOID ) 

لیبل امنیتی ( VOID )

لیبل امنیتی یا همان برچسب وید در صنعت چاپ اهمیت زیادی دارد و برخی از اهمیت‌های آن عبارتند از:

  1. حفاظت از برند و امنیت محصول: چاپ Void بر روی محصولات، به شما امکان می‌دهد برند خود را در برابر تقلب، جعل و سوء استفاده محافظت کنید. این لیبل‌ها به عنوان یک امضای امنیتی عمل می‌کنند و
  2. در صورت تلاش برای برداشتن یا تغییر لیبل، عبارت Void روی محصول باقی می‌ماند و نشان می‌دهد که محصول غیرقابل اعتماد است.
  3. اطمینان مشتریان: چاپ برچسب Void بر روی محصولات، به مشتریان اطمینان می‌دهد که محصولی که خریداری می‌کنند، اصل و امن است. این لیبل‌ها نشان می‌دهند که محصول تحت نظارت قرار گرفته و
  4. هرگونه تلاش برای بازسازی یا تغییر آن شناسایی می‌شود. امنیتی
  5. جلوگیری از خسارات مالی: با استفاده از لیبل Void، امکان خسارت جبران‌ناپذیر به برند و کسب‌وکار شما در صورت تقلب و جعل کاهش می‌یابد. این لیبل‌ها به شما کمک می‌کنند تا در صورت وقوع تقلب،
  6. به راحتی مشخص کنید که محصول اصلی را تشخیص دهید و از مسئولیت‌های حقوقی و خسارات مالی جلوگیری کنید.
  7. قابلیت تعقیب و پیگیری: لیبل Void می‌تواند به عنوان یک ابزار تعقیب و پیگیری برای محصولات استفاده شود. با ردیابی لیبل‌های مجهز به تکنولوژی‌های مختلف مانند بارکد و شماره سریال، می‌توانید مراحل توزیع و تحویل
  8. محصول را پیگیری کنید و از اصالت آن مطمئن شوید.

بنابراین، چاپ لیبل Void در صنعت چاپ اهمیت زیادی دارد و به شما کمک می‌کند برند خود را حفظ کنید، اعتماد مشتریان را جلب کنید و از خسارات مالی ناشی از تقلب و جعل جلوگیری کنید.

انواع لیبل امنیتی (برچسب امنیتی)

این لیبل ها به دو دسته ی لیبل اثرگذار بر سطح و بدون اثر بر سطح تقسیم می شوند.

لیبل اثر گذار بر سطح (TOTAL TRANSFER) :

این لیبل ها در صورت دستکاری پیغام OPEN VOID را هم بر روی لیبل و هم بر روی سطحی که چسبانده شده اند ظاهرمی کنند و عموما برای مواردی استفاده میشوند که یکبار مصرف هستند و بعد از فک پلمپ دور انداخته می شوند.

مثل پاکت نامه،کارتن، نایلون و…چاپ لیبل

لیبل بدون اثر بر سطح (NON TRANSFER) :

این لیبل ها در صورت دستکاری پیغام OPEN VOID را فقط  بر روی لیبل ظاهرمی کنند  و بر روی سطحی که چسبانده شده اند هیچ اثری ندارند و عموما برای مواردی استفاده میشوند که بارها پلمپ و فک پلمپ می شوند.

مثل جعبه بغل ماشین ها، درب کیس های کامپیوتر، اتاق های قرنطینه و…

نکاتی در مورد لیبل های امنیتی

نکات زیر در مورد لیبل ها (برچسب ها) می تواند پاسخگوی سوالات شما باشد:

  1. اين برچسب‌ها توسط ظاهر نمودن پيغام مخفي در زماني كه ليبل جدا مي‌شود نشان دهنده فك شدن برچسب خواهد بود.
  2. اين برچسب‌ها با خاصيت خود به خود ظاهر شدن پيغام مخفي يك ابزار بسيار عالي براي تشخيص سرقت يا دستكاري محصولات شما خواهد بود.
  3. هر تلاشي براي دستكاري برچسب توسط ظاهر شدن پيغام مخفي قابل شناسايي خواهد بود.
  4. اين برچسب‌ها يك روش ساده و مشاهده‌اي براي بازرسي كالا در اختيار شما قرار مي‌دهد كه مي‌تواند باعث پيشگيري از خسارت‌هاي احتمالي گردد.
  5. در مقابل گرما و سرمای معمولی مقاوم بوده و هر تلاشي در جهت برداشتن برچسب با استفاده از منبع گرمايي يا سرمايي امكان پذير نبوده و پيغام مخفي ظاهر مي‌گردد.
  6. يك برچسب به طور مجزا مي‌تواند شماره سريال داشته باشد كه از كپي كردن جلوگيري مي‌نمايد. اسم و آرم شركت و یک پیغام امنیتی موثر نيز مي‌تواند بر روي برچسب چاپ شود تا امنيت بالاتري را تأمين نمايد.

از مواد چسبنده با كيفيت بالا ساخته شده كه تقريباً براي تمام سطوح مختلف و محيط باز و بسته قابل استفاده مي‌باشد.

لیبل اثر گذار لیبل شبرنگلیبل اسباب بازی–  لیبل محصولات غذاییلیبل صدفی لیبل ترانسپارنت لیبل مواد آرایشیلیبل مواد شویندهلیبل امنیتی لیبل خودرویی

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top