برچسب پی وی سی مواد خوراکی

برچسب پی وی سی مواد خوراکی

لیبل موادغذایی شما به هیچ وجه نباید سمت و سوی تقلیدی به خود بگیرد. اجازه ی الهام گرفتن دارید اما کپی برداری از یک برند دیگر، جرمی نابخشودنی از نظر مشتری خواهد بود.

زیرا او معتقد است به مخاطب بی احترامی شده و حاضر نبوده اید حداقل زمانی را صرف طراحی لیبل مواد غذایی کنید. متاسفانه برخی افراد بخاطر ترس از قیمت طراحی لیبل مواد غذایی دست به کپی برداری می زنند،

فارغ از اینکه نمی دانند خساستشان به قیمت بر باد رفتن سرمایه‌شان تمام خواهد شد.

 جنس و سایز: آخرین موردی که می خواهیم به آن اشاره کنیم، جنس و سایز لیبل مواد غذاییست. توجه داشته باشید که این مورد باید متناسب با نوع محصول و مدل بسته بندی باشد.

اصول طراحی لیبل

یکی از موضوعات مهم در موفقیت کسب و کارها برندسازی آن‌ها است که به شکل‌های مختلفی انجام می‌شود. یکی از روش‌های برندسازی، به خصوص برندسازی محصولات غذایی طراحی لیبل برای آن‌ها است.

لیبل برچسبی است که روی بسته‌بندی محصول قرار می‌گیرد و به نوعی شناسنامه آن محصول است که مشتریان با مشاهده آن، برند را تشخیص می‌دهند. در بسته‌بندی ساده محصولات، لیبل‌ها اولین چزی هستند

که به چشم می‌خورند، بنابراین طراحی آن‌ها باید اصولی و با دقت انجام شود. از اصول طراحی لیلب که منجر به بستته‌بندی زیباتر شده و در ترغیب مشتریان به خرید یک محصول موثر است، موارد زیر را می‌توان نام برد.

سادگی و وضوحچاپ لیبل

اولین اصل در طراحی لیبل محصولات مختلف به خصوص مواد غذایی، سادگی و وضوح آن‌‌ها است. لیبل محصولات معمولا شامل جزئیاتی مانند آدرس، نام محصول، اطلاعات تماس و ارتباط با تولید کننده و ترکیبات آن است

که در کنار لوگوی محصول و المان‌های مورد نظر برای زیباسازی آن به کار می‌روند. برای دیده شدن همه این موارد و جلوه جذاب‌تر آن‌ها در بسته‌بندی محصول باید به سادگی و وضوح آن‌ها دقت کرد. لیبلی که خوانا نباشد

و مشتری قادر به فهمیدن جزئیات آن نباشد، جذابیتی برای او نخواهد داشت. البته خوانا بودن و سادگی به معنی استفاده از طرح‌های ابتدایی و فونت‌های درشت برای لیبل نیست، بلکه انتخاب نمادها و تصاویر و فونتی

که برای نوشته‌های لیبل انتخاب می‌شود، باید به گونه‌ای باشد که مشتری به راحتی قادر به خواندن و درک آن‌ها باشد. برای مثال اگر پس‌زمینه لیبل شما تیره باشد و فونتی تیره را برای نوشته‌های آن انتخاب کنید،

مطالعه تمام آن‌ها مشکل خواهد بود.

 تطابق طرح با محتوای محصول

از دیگر اصول طراحی لیبل، تطابق طرح با محتوای محصول است. این اصل اهمیت زیادی در طراحی اصولی لیبل دارد و بی‌توجهی به آن گاهی باعث بازخوردهای منفی در مشتریان خواهد شد.

اگر طراحی لیبل شما با محتوای محصولی که روی آن قرار می‌گیرد، متفاوت باشد مشتری اعتمادی به برند و محصول شما نخواهد کرد و این موضوع احتمال خرید توسط مشتری را کاهش می‌دهد.

رعایت این اصل چندان سخت نیست، کافی است به محتوای محصول یا نوع ارائه خدمات برند خود دقت کنید و طراحی لیبل را مطابق با آن انجام دهید. به عنوان مثال اگر برند شما به طور تخصصی در زمینه تولید

محصولات لبنی فعالیت می‌کند، بهتر است در برند خود نشانی از لبنیات داشته باشید یا اگر برند شما تولید کننده محصولات ارگانیک است، می‌توانید نمادهای مشخص کننده این محصولات را روی لیبل چاپ کنید

تا مشتری به محض مشاهده آن‌ها، محتوای بسته‌بندی را تشخیص دهد.

لیبل اثر گذار لیبل شبرنگلیبل اسباب بازی–  لیبل محصولات غذاییلیبل صدفی لیبل ترانسپارنت لیبل مواد آرایشیلیبل مواد شویندهلیبل امنیتی لیبل خودرویی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا