چاپ لیبل شیشه ای طلاکوب

چاپ لیبل شیشه ای طلاکوب

فواید چاپ برچسب شفاف مرغوب

امکان شخصی سازی تمامی جزئیات از سایز و شکل گرفته تا رنگ

برچسب شفاف ای درست کنید که متناسب با برند و محصول مورد نظر شما طراحی شده باشد. می توانید برچسب را در اشکال مربع، مستطیل، دایره و بیضی چاپ کنید، به نحوی که برای چسباندن در سطح جلویی و

پشت محفظه یا پکیج محصول مناسب باشد. حاشیه های گرد شده اطراف برچسب های مربعی و مستطیلی، ظاهری شیک و یکدست به طراحی شما می دهد و چسباندن آن نیز آسان تر خواهد بود.

بیش از ۱۰ نوع ابعاد مختلف برای چهار شکل موجود، در دسترس است؛ رایج ترین سایز برای هر شکل عبارت است از:

  • مربع: سایزهای ۲×۲ و ۳×۳ برای سطوح کوچک پیشنهاد می شود
  • مستطیل: سایزهای ۴×۳ و ۴×۲ جهت سطوح با طول زیاد مناسب هستند
  • دایره: سایز۲×۲ تقریبا هم اندازه یک بیسکویت کرمدار ساده است
  • بیضی: سایز۵/۲×۲ روی شیشه های کوچک به خوبی جا می شود اما سایز های بزرگتری همچون ۴×۳ و ۶×۴ نیز موجود استچاپ لیبل

لیبل اثر گذار لیبل شبرنگلیبل اسباب بازی–  لیبل محصولات غذاییلیبل صدفی لیبل ترانسپارنت لیبل مواد آرایشیلیبل مواد شویندهلیبل امنیتی لیبل خودرویی

چاپ لیبل صدفی

شما می توانید میزان شفافیت پس زمینه  و رنگ طرح برچسب خود را طبق سلیقه تان انتخاب کنید. ما با تنظیم صحیح تعداد لایه های جوهر سفید، دقیق ترین رنگ را از تصویر طراحی شده شما ارائه می کنیم.

  • شفاف کردن همه چیز جلوه‌ای تماماً شفاف به همه برچسب بخش های برچسب شما می بخشد. این گزینه برای برچسب هایی با متون سایز بزرگ و طراحی های نویسه-نگاری محور پیشنهاد میشود.
  • شفاف سازی پس زمینه به این معناست که پس زمینه کاملا شفاف خواهد بود؛ در حالی که در چاپ متون یا تصاویر از جوهر سفید استفاده می شود تا رنگهای آنها به خوبی نمایان شود.
  • پاک کردن نقاط سفید رنگ، تمامی تصاویر رنگی یا سفید، پس زمینه و حتی متون روی برچسب را شفاف میکند.
  • دنبال کردن تنظیمات فایل به این معناست که شما پیش‌تر گزینه لایه های جوهر سفید را برگزیده اید و نیازی به پیاده‌سازی هیچ یک از تنظیمات مذکور ندارید.

لیبل ترانسپارنت

، ظاهر زیبای خود را حتی در بدترین شرایط حفظ می کند. تمامی مواد به کار رفته جهت ساخت برچسب، ضد آب و ضد لک چربی است.

  • کاغذ برچسب سفید رنگ مرغوب به کار رفته در چاپ استیکر ها، ضد آب و ضد لک چربی است؛ این ویژگی، آنها را تبدیل به بهترین گزینه جهت استفاده برای اقلامی می‌کند که باید موقتاً در یخچال نگهداری شوند.
  • انواع BOPP(پلی پروپیلن با محوریت دو طرف چاپ پذیر)، غالباً ضد آب بوده و در محصولات صنایع غذایی و نوشیدنی ها، که در مجاورت رطوبت و روغن قرار میگیرند به کار میرود.
  • مواد نقش برجسته، اغلب روی بطری های نوشیدنی های الکلی به چشم می خورد و این ویژگی آنها در صورت نگهداری بطری در سطل یخ، تا ۴ ساعت پایدار خواهد بود.

امکان چسباندن روی شماره زیادی از اقلام، با استفاده از تفنگ برچسب زنی

تمامی لیبل های شیشه ای در رول هایی به قطر ۳ اینچ (۶۲/۷ سانتی متر) عرضه می شوند که با اکثر تفنگ های برچسب زنی استاندارد همخوانی دارد. این قالب بندی به تسهیل چسباندن سریع برچسب ها

در کمیت های بالای ۲۵۰ عدد کمک می کند.

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top