چاپ لیبل شیشه ای ضد اب

چاپ لیبل شیشه ای ضد اب

  • انعطاف‌پذیری
    این لیبل از انعطاف‌پذیری قابل توجهی برخوردار است و خاصیت کشسانی قابل توجهی دارد. براساس آنچه بیان شد برچسب پی وی سی در برابر پارگی و کش آمدن به خوبی مقاومت می‌کند و انعطاف‌پذیری بالایی از خود نشان می‌دهد.
    • مقاومت در برابر آب
    ضد آب بودن امتیازی عالی برای یک لیبل به‌حساب می‌آید، به‌ویژه اگر لیبل مذکور در بسته‌بندی محصولاتی که با رطوبت سر‌و کار دارند، استفاده شود. چاپ لیبل پی وی سی به ‌دلیل خاصیت ضد آب بودن محصول به‌وفور صورت می‌گیرد و در صنایع بسیاری استفاده می‌شود.
    • ضخامت کم
    لیبل پی وی سی از ضخامت نسبتا کمی برخوردار است و امکان درج آن روی انواع محصولات و بسته‌بندی را فراهم می‌کند. می‌دانید که لیبل‌های ضخیم در زمان به کار بردن مشکلات زیادی را ایجاد خواهند کرد درحالی‌که لیبل نازک از حجم کمی برخوردار است و به‌خوبی روی سطح قرار می‌گیرد.چاپ لیبل
    • مقاومت در برابر حرارت
    پی وی سی خاصیت مقاومت در برابر حرارت را برای این لیبل ایجاد کرده است که در کم‌تر لیبلی می‌توان این ویژگی را یافت. این محصول به‌خوبی در برابر درجه حرارت بالا از خود مقاومت نشان می‌دهد تا آن‌جا ‌که در دمای 100 تا 110 درجه سانتی گراد هم مقاومت می‌کند.
    • امکان چاپ شفاف
    لیبل پی وی سی قابلیت چاپ به صورت شفاف را برخوردار است و زیبایی قابل توجهی را برای محصول فراهم می‌کند. شفاف بودن این ابزار را به انتخابی عالی برای درج روی محصولات خوراکی، آرایشی و بهداشتی، تزئینی و… تبدیل کرده است.

کاربردهای برچسب پی وی سی را بشناسیم

یکی از دلایل محبوبیت این لیبل کاربردهای زیاد آن در میان مخاطبان به‌ویژه تولیدکنندگان کالا و محصول است. لیبل‌های پی وی سی یکی از اصلی‌ترین انتخاب‌ها در کارهای تبلیغاتی و معرفی انواع محصول است؛ بنابراین طبیعی است که به ابزاری محبوب برای صاحبان مشاغل تبدیل شود. از دیگر کاربردهای این لیبل می‌توان به استفاده از آن در محیط‌های خارجی و فضای باز اشاره کرد که به‌دلیل خاصیت ضد آب بودن به‌خوبی در برابر باد و باران مقاومت می‌کند. از دیگر کاربردهای این لیبل کاربرد آن در دکوراسیون است که به‌دلیل شفاف‌بودن زیبایی و درخشندگی قابل توجهی را به‌دنبال دارد. براساس نکات ذکرشده چنانچه به‌دنبال لیبلی کاربردی و چشم گیر برای محصولات خود هستید از چاپ لبیل پی وی سی را غافل نشوید.

لیبل پی وی سی با شیشه‌ای و کاغذی چه تفاوتی دارد؟

می‌دانید که لیبل پی وی سی در برابر رطوبت و حرارت مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد و این ویژگی پی وی سی را از سایز لیبل‌‌های موجود در بازار به ویژه لیبل شیشه‌ای و کاغذی متمایز می‌کند. از طرفی ماندگاری و مقاومت در برابر ضربه و خط و خش مزیت قابل توجهی برای برچسب پی وی سی به‌حساب می‌آید که در لیبل‌های کاغذی و شیشه‌ای نمی‌توان یافت. اما یکی از امتیازات لیبل‌های کاغذی امکان چاپ راحت و بی دغدغه روی محصول است، در حالی‌که لیبل پی وی سی به ریزه کاری‌های زیادی نیاز دارد.

روش‌های چاپ لیبل پی وی سی

سه روش اصلی در چاپ لیبل پی وی سی استفاده می‌شود که به صورت زیر با آن‌ها آشنا می‌شوید:
• چاپ دیجیتال
از این چاپ در تیراژهای کم و سریع بیشتر استفاده می‌شود و در میان تولیدکنندگان به‌وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد.
• چاپ افست
از چاپ افست و پرسرعت در تیراژهای بالا و ضروری استفاده می‌شود که در عین بالابودن سرعت کیفیت محصول را به‌خوبی حفظ می‌کند.
• چاپ سیلک
چاپ سیلک هم مانند چاپ افست در تیراژهای بالا به‌کار می‌رود اما تعداد رنگ محدودی دارد.

لیبل اثر گذار لیبل شبرنگلیبل اسباب بازی–  لیبل محصولات غذاییلیبل صدفی لیبل ترانسپارنت لیبل مواد آرایشیلیبل مواد شویندهلیبل امنیتی لیبل خودرویی

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top