چاپ لیبل صدفی پر چسب ضدآب

چاپ لیبل صدفی پر چسب ضدآب

سایزهای بزرگ لیبل‌ها برای برچسب‌گذاری در صنایعی مانند لجستیک، حمل و نقل، بسته‌بندی بزرگ، تجهیزات صنعتی و ساختمانی استفاده می‌شوند. این سایزها می‌توانند از چند سانتیمتر تا مترها در اندازه باشند. اطلاعاتی مانند نام شرکت، آدرس، بارکد، شماره سریال و دستورات نصب می‌توانند در این سایزها نمایش داده شوند.

سایزهای خاص:

علاوه بر سایزهای استاندارد، برخی سایزهای خاص نیز برای لیبل‌ها وجود دارد. به عنوان مثال، لیبل‌های استفاده شده در صنعت خودرو با سایزهای بزرگ و اطلاعاتی مانند نام قطعه، شماره پیگیری و راهنمای تعمیرات همراه هستند. همچنین، لیبل‌های امنیتی با ابعاد و امکانات خاص برای جلوگیری از تقلب و جعل نیز وجود دارند.

تحلیل جامع انواع سایزهای لیبل و کاربردهای تخصصی آنها

لیبل‌ها یکی از عوامل اساسی در شناسایی و برچسب‌گذاری محصولات و اشیاء مختلف هستند. انتخاب صحیح سایز لیبل بسیار مهم است و باید با توجه به نیازهای کاربری و صنعت مورد استفاده مدنظر قرار گیرد. در این مقاله، به بررسی تخصصی انواع سایزهای لیبل و کاربردهای آنها می‌پردازیم تا به تحلیل جامعی از این موضوع برسیم.

1. سایزهای کوچک:

– سایز 1 اینچ × 1 اینچ (25 میلیمتر × 25 میلیمتر): این سایز لیبل برای برچسب‌گذاری محصولات الکترونیکی کوچک مانند قطعات مدار چاپی کاربرد دارد.چاپ لیبل
– سایز 2 اینچ × 1 اینچ (50 میلیمتر × 25 میلیمتر): این سایز لیبل به صورت گسترده در صنایع دارویی و غذایی کوچک استفاده می‌شود.

2. سایزهای متوسط:

– سایز 2 اینچ × 2 اینچ (50 میلیمتر × 50 میلیمتر): این سایز لیبل برای برچسب‌گذاری محصولات متوسط مانند بسته‌بندی کوچک، کتاب‌ها و محصولات صنعتی استفاده می‌شود.
– سایز 4 اینچ × 2 اینچ (100 میلیمتر × 50 میلیمتر): این سایز لیبل در صنعت بسته‌بندی و ارسال محصولات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

لیبل اثر گذار لیبل شبرنگلیبل اسباب بازی–  لیبل محصولات غذاییلیبل صدفی لیبل ترانسپارنت لیبل مواد آرایشیلیبل مواد شویندهلیبل امنیتی لیبل خودرویی

3. سایزهای بزرگ:

– سایز 4 اینچ × 3 اینچ (100 میلیمتر × 75 میلیمتر): این سایز لیبل برای برچسب‌گذاری در صنایعی مانند لجستیک، حمل و نقل و انتقال، بسته‌بندی بزرگ و تجهیزات صنعتی استفاده می‌شود.
– سایز 6 اینچ × 4 اینچ (150 میلیمتر × 100 میلیمتر): این سایز لیبل برای برچسب‌گذاری محصولات بزرگ مانند کارتن‌ها، جعبه‌ها و تجهیزات ساختمانی کاربرد دارد.

پی وی سی سفید یا برچسب ضد آب از ماده اولیه پلی پرو پیلن (پلاستیک) تولید میشود که مدل های مختلفی دارد، این محصول بر خلاف جنس کاغذ خاصیت کشسانی دارد و به راحتی قابل پاره شدن نیست

در برابر حرارت تا 80 درجه سانتیگراد و مایعاتی مانند الکل و مواد شوینده مقاوم است. جوهرهایی که در ساخت چاپ لیبل پی وی سی استفاده می‌شوند، مرغوب بوده و در مکان‌هایی که در معرض نور قرار می‌گیرند، مقاومت می‌کنند.

لیبل در دو نوع لیبل در مجوعه چاپ گیفتو متناسب با فعالیت مورد نظر لیبل پی وی سی سفید یا شیشه ای ارائه میگردد.

در لیبل ضد آب  سفید پشت این لیبل ها دیده نمی‌ شود و کنتراست و بیس سفید رنگ دارد و در طرح شما قسمت های بی رنگ، به رنگ سفید وینیل باقی می ماند. لیبل پی وی سی رنگ بندی مختلفی دارد

اما رنگ متریالی که چاپ پذیر باشد وینیل سفید است که میتوان چهار رنگ اصلی ( آبی – سرخابی – زرد – مشکی) را چاپ نمود.

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top