انواع برچسب سلفون

انواع برچسب سلفون

لیبل سلفون براق در انواع مختلفی چاپ و در اختیار مشتری قرار میگیرد. یکی از آنها لیبل سلفون براق دور صاف میباشد. این نمونه لیبل یکی از پرکاربردترین ها میباشد که قیمت آن باتوجه به انداره سفارش متفاوت است.

به طور کلی اگر اندازه سفارش مشتری از حالت استاندارد بیشتر باشد، قیمت نیز بالاتر خواهد رفت. نمونه‌ی دیگر لیبل دایره‌ای است. این نوع لیبل ها به دلیل ظاهر دایره‌ای که دارند طرفداران زیادی دارند. نمونه گرد آنها

تا قط ۳۳ سانتی متر چاپ می‌شود.

اگر شما نیز در زمینه ای کار می‌کنید که به این لیبل های سلفونی نیاز دارید و به دنبال جایی هستید که با مناسب ترین قیمت چاپ لیبل را برای شما انجام دهند به سایت استیکر زیم مراجعه کنید‌.

هنگام خرید قاب های آماده‌ای نیز وجود دارد که اگر از آنها استفاده کنید هزینه کمتر خواهد بود ولی اگر قطر لیبل سفارشی‌ شما ازین بیشتر شود باید هزینه بیشتری را پرداخت کنید. چاپ لیبل سلفون براق معمولا

به صورت سی دی یا دی وی دی انجام می‌شود که این نیز به سفارش مشتری بستگی دارد. اگر قصد چاپ لیبل برتی کار خود را دارید به سایت استیکر زیم مراجعه کنید.

از لیبل سلفون براق در کجاها استفاده میشود

لیبل های سلفون براق برای استفاده بر روی محصولات ارایشی، زیبایی، قیمت و خدمات الکترونیکی بسیار  مناسب است. به دلیل جلوه براق و زیبایی که دارد برای استفاده روی بطری ها نیز بسیار کارآمد است.چاپ لیبل

استفاده ازین این لیبل ها بیشتر باید در مکان های سر پوشیده باشد و در مدت کمی در هوای آزاد قرار بگیرد. به طور کلی این لیبل ها کاربرد گسترده‌ای دارند و برای چاپ روی اغلب محصولات می‌توان از آنها استفاده کرد.

برای چاپ لیبل مورو نظر خود به سایت استیکر زیم مراجعه کنید.

سفارش برچسب سلفون براق یه صورت اختصاصی

چاپ لیبل سلفون براق به صورت اختصاصی یعنی یعنی با توجه به درخواست مشتری هر نوع لیبل در هر اندازه و قالبی که بخواهد چاپ می‌شود. البته این سایز تا ۴۸ سانتی متر امکان پذیر است.

باید توجه کنید که در این نمونه چاپ ها هرچه سایز بالاتر رود قیمت چاپ لیبل نیز بیشتر می‌شود. لیبل اختصاصی بیشتر مورد استفاده بر روی سی دی میباشد. همچنین قابلیت تغییر روکش را نیز دارند.

اما همانطور که گفته شد روکش سلفونی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به راحتی خراشیده نمی‌شود. برای سفارش لیبل سلفون براق با قیمت مناسب به سایت استیکر زیم مراجعه کنید.

با مراجعه به سایت با مشاورین تماس بگیرید و لیبل مورد نظر خود را در تعداد مشخص سفارش دهید.

قیمت چاپ لیبل سلفون براق

قیمت چاپ لیبل سلفون براق به عواملی مانند سایز و تعداد آنها بستگی دارد. هرچه سایز لیبل مورد نظر بیشتر باشد قیمت نیز بالاتر خواهد رفت. از طرفی برای تعداد بیشتر باید هزینه بیشتری کرد.

مراکز چاپ لیبل یه سری قالب هایی با سایز های مشخص دارند کا قیمت آنها ثابت است ولی اگر مشتری به دنبال لیبل اختصاصی با سایز بالاتر باشد باید هزینه بیشتری بپردازد. از طرفی اگر تعداد لیبل چاپی

شما بالا باشد به شما تخفیف نیز داده می‌شود.

لیبل امنیتی لیبل شبرنگی لیبل ازمایشگاهی دستبند شناسایی بیمارلیبل خودروییلیبل میوهلیبل اثر گذاردستبند شناسایی نوزاد

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top