چاپ لیبل کاغذی پشت چسب دار

چاپ لیبل کاغذی پشت چسب دار

لیبل‌ها را می‌توان بر اساس جنس وکاربردهای آن‌ها به چند دسته‌بندی تقسیم کرد.شناخت انواع لیبل و کاربرد آنها به شما کمک میکند تا لیبل مناسبتری را برای محصول و یا خدمات خود انتخاب کنید.

برای مثال اگر محصول شما در مجاورت مایعات و یا رطوبت قرار نمیگیرد استفاده از لیبل کاغذی برای محصول شما مناسب است ولی در صورتیکه محصول در مجاورت رطوبت ،درجه حرارت بالا و سایر شرایط محیطی قرار میگیرد.

باید از لیبل با جنس های دیگر استفاده کنید. در ادامه مهمترین انواع لیبل در صنعت چاپ را به شما معرفی خواهیم کردکه لازم است برای انتخاب درست جنس لیبل، با انها آشنا شوید.

لیبل کاغذی

ابتدایی ترین و متداول ترین شیوه طراحی و چاپ کاغذ پشت چسب دار، به طراحی و چاپ لیبل کاغذی اختصاص دارد. طراحی و تولید این لیبل ها بسیار ارزان تر و مقرون بصرفه تر از سایر موارد است.

بنابراین اگر قصد سفارش چاپ ارزان لیبل را دارید، ما به شما چاپ لیبل کاغذی پشت چسب دار را پیشنهاد می کنیم . همانطور که می دانید کاغذ نباید در معرض رطوبت باشد بنابراین در مکان های خشک می توانید

از لیبل کاغذی استفاده کنید که شامل انواع لیبلِ مات، گلاسه، نیمه گلاسه است که در رنگ‌ های مختلف موجود میباشد. کاربرد لیبل کاغذی بسیار زیاد است و برای اکثر محصولات قابل استفاده میباشد. البته شما میتوانید

برای افزایش مقاومت این نوع لیبل در برابر رطوبت و پاره شدن از روکش سلفون استفاده کنید.

روکش سلفون یک لایه مشمایی است که به دو صورت مات و براق موجود میباشد و برای افزایش جلوه و مقاومت لیبل در برابر رطوبت و پاره شدن میتوانید از این روکش استفاده کنید.

قیمت لیبل بطری

به نظر شما قیمت لیبل بطری تمام شرکت‌های تولید کننده، یکسان است؟ اگر تصور می‌کنید لیبل‌های مختلف، قیمت یکسانی ندارند؛ پس قیمت لیبل بطری تحت تاثیر چه عواملی قرار می‌گیرد؟ بهتر است بدانیدچاپ لیبل

قیمت لیبل‌های تولید شده توسط شرکت‌های مختلف با یکدیگر یکسان نبوده و تحت تاثیر عوامل زیر قرار دارد:

  • جنس لیبل بطری
  • چاپ و طرح
  • اندازه
  • کیفیت مواد اولیه
  • شرکت تولید کننده
  • میزان سفارش لیبل بطری

چاپ لیبل کاغذی مات

لیبل کاغذی مات یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین انواع لیبل‌ها است که به دلیل ظاهر ساده، کلاسیک و مات خود، برای طیف گسترده‌ای از محصولات و کاربردها مناسب است.

این نوع لیبل‌ها به دلیل پوشش مات، نور را منعکس نمی‌کنند و ظاهری آرام و دلنشین به محصول می‌بخشند.چاپ لیبل پشت چسبدار شبکه چاپ، تولید کننده انواع لیبل و چاپ برچسب اختصاصی افست :

لیبل شیشه ای، ترانسپرنت، برچسب و لیبل شفاف، لیبل پی وی سی (PVC)، لیبل خرد شونده (گچی)، متالایز (هولوگرام) متال، شبرنگ چاپ لیبل کاغذی پشت چسبدار چاپ انواع :

لیبل های تبلیغاتی، محصولات صنایع غذایی، آرایشی و بهداشتی، لیبل کاغذی و برچسب گارانتی ضمانت آماده دریافت سفارش طراحی، چاپ لیبل و برچسب پشت چسبدار کاغذی

و پی وی سی سلفون مات و براق یووی بصورت نیم تیغ شیت قالب دار خاص، گرد ، دایره ای و … در سراسر ایران و بدون واسطه می باشد.

اهمیت چاپ لیبل بطری

چاپ لیبل بطری، فرایندی فراتر از چسباندن یک برچسب ساده بر روی بطری است. این فرآیند، یک ابزار قدرتمند برای برقراری ارتباط با مشتری، انتقال پیام برند و ایجاد یک تجربه بصری جذاب است.

اهمیت این نوع چاپ را می توان در مواردی همچون گزینه های زیر دانست:

لیبل امنیتی لیبل شبرنگی لیبل ازمایشگاهی دستبند شناسایی بیمارلیبل خودروییلیبل میوهلیبل اثر گذاردستبند شناسایی نوزاد

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top