چاپ لیبل روی بطری ضدعفونی کننده 

چاپ لیبل روی بطری ضدعفونی کننده

  • جذب مشتری: لیبل بطری اولین چیزی است که مشتری در قفسه فروشگاه می بیند. طراحی جذاب و خلاقانه لیبل می تواند توجه مشتری را به خود جلب کرده و او را به خرید محصول ترغیب کند.
  • ارائه اطلاعات محصول: لیبل بطری حاوی اطلاعات مهمی درباره محصول مانند نام محصول، نام تجاری، مواد تشکیل دهنده، تاریخ تولید و انقضا، دستورالعمل استفاده و هشدارهای ایمنی است. این اطلاعات به مشتری کمک می کند تا انتخاب آگاهانه تری داشته باشد و از محصول به درستی استفاده کند.
  • ایجاد هویت بصری برای برند: لیبل بطری به عنوان یک ابزار بازاریابی، می تواند به ایجاد هویت بصری برای برند کمک کند. استفاده از رنگ ها، فونت ها و تصاویر خاص در طراحی لیبل، می تواند به شناسایی و تمایز برند در بازار کمک کند

اکنون بیش از هر زمان دیگری ، سلامت  از اهمیت بالایی برخوردار شده است. حتی قبل از شیوع COVID-19 ، مصرف کنندگان توجه خاصی به چاپ لیبل روی بطری های مکمل های دارووی و غذایی و چاپ لیبل روی بطری مواد ضد عفونی کننده و چاپ لیبل روی بطری مواد شوینده داشته اند.

بازار چاپ لیبل روی بطری مکمل ورزشی محصولات معدودی را شامل می شود  ، که شامل مکمل های ویتامین ، پروتئین ها و اسیدهای آمینه ، داروهای هوشمند nootropic و تقویت کننده  ، چاپ لیبل روی بطری کرم مراقبت از پوست و CBD نیستند.

در رابطه با چاپ لیبل روی بطری مکمل ورزشی ، ایالات متحده بزرگترین بخش جهانی را تشکیل می دهد و تقریباً ۹۰ تا ۱۰۰ میلیارد دلار فروش دارد. پیش بینی می شود بازار چاپ لیبل مکمل ورزشی ایالات متحده تا سال ۲۰۲۳ با رشد ۷٪ CAGR رشد کند.

چاپ لیبل روی بطری

چاپ لیبل روی بطری ماده مغذی مؤثر باید چندین هدف را انجام دهد. تعادل ظریف بین ایستادن بر روی قفسه در حالی که به طور واضح و خوانا جزئیات محصول را مشاهده می کنید.چاپ لیبل

چاپ لیبل روی بطری مواد مغذی مؤثر دارای طرحی قانع کننده با متن هستند که به وضوح از مزایای محصول مطلع می شوید.” علاوه بر این ، این مهم است که چاپ لیبل روی بطری به درستی دستورالعمل های محصول را برای استفاده و همچنین مواد و اطلاعات ایمنی را نشان دهد. این چاپ لیبل روی بطری ها اغلب به متن خوب احتیاج دارند – بنابراین کیفیت چاپ از اهمیت بالایی برخوردار است.

“یکچاپ لیبل روی بطری ماده مغذی خوب باید جذاب باشد تا مشری اطلاعات روی آن و مصرف آن را مطالعه کند.” “بسیاری از مصرف کنندگان مواد مغذی امروزه علاوه بر مرور در قفسه ها در فروشگاه های مواد غذایی بهداشتی ، فروشگاه های ویتامین ها و خرده فروشان با نام بزرگ ، محصولات خود را بصورت آنلاین خریداری می کنند.

با توجه به ماهیت آنها ، چاپ لیبل روی بطری مواد ضدعفونی کننده می توانند گیج کننده باشند. در هر فروشگاه که قدم بزنید ، محصولات زیادی وجود دارد که مزایای سلامتی خاصی را موجب می شود. از طرف دیگر ، مصرف کنندگان ممکن است وارد یک فروشگاه شوند – یا به یک وب سایت مراجعه کنند – برای جستجوی مواد خاص. چاپ لیبل روی بطری می تواند فرایند خرید را آسانتر و کارآمدتر کند.

لیبل امنیتی لیبل شبرنگی لیبل ازمایشگاهی دستبند شناسایی بیمارلیبل خودروییلیبل میوهلیبل اثر گذاردستبند شناسایی نوزاد

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top