چاپ لیبل شیشه ای ابمیوه

چاپ لیبل شیشه ای ابمیوه

چسبندگی بالا: اکثرا در بین عموم مردم این لیبل ها به قدرت چسبندگی بالایی که دارند معروف می باشند و باعث استفاده زیاد از این لیبل در کسب و کار های مختلف شده است.

استحکام: از آنجاکه به طورکلی بر روی شیشه قرار می گیرند از استقامت بالایی در مقابل رطوبت و همچنین خیس شدن برخوردارند.

نمایش محصول: یکی از مصارف لیبل شیشه ای صنایع مواد غذایی و همچنین محصولات دارویی میباشد. به موجب این امر بتوانند اعتماد اولیه ای از اصل بودن جنسی که در اختیار مشتریان خود قرار می دهند

بدست بیاورند، همانند شیشه نوشیدنی ها و شیشه عسل.

انواع برش برچسب شیشه ای

لیبل شیشه ای اصولا به چهار حالت اصلی که بیشتر از موارد دیگر بین عموم مردم محبوب است تولید و ارائه می شود. مجموعه لمون نیز هر 4 شکلی که امکان چاپ این لیبل وجود دارد، در اختیار شما مشتریانچاپ لیبل

عزیز قرار می گیرد که به شرح زیر است.

لیبل شیشه ای برش دور صاف

پر کاربرد ترین نوع برش می باشد که در اکثر موارد از این روش استفاده می شود که در کنار سادگی از زیبایی خاصی بر خوردار است.

لیبل شیشه ای برش دایره ای

انواع لیبل آب معدنی

برای بسته بندی آب معدنی از لیبل های محدودی استفاده می شود. اغلب این برچسب ها برای چاپ لیبل گلاب و مانند آن هم بکار می روند. انواع لیبل پشت چسبدار با متریال های شفاف که به عنوان لیبل چسبدار

نیز شناخته می شوند در این صنعت کاربرد دارند. این لیبل ها باید ضد آب باشند و مقاومت بالایی هم در برابر نور آفتاب و رطوبت داشته باشند.

لیبل OPP نیز نوع دیگری است که در صنایع غذایی جهت الصاق لیبل به بطری در انتهای خطوط بسته بندی انواع نوشیدنی نوشابه، دلستر، دوغ و آب معدنی مورد استفاده قرار می گیرد.

بنابراین برای چاپ لیبل نوشابه، گلاب و عرقیات نیز می توان از این برچسب ها استفاده کرد.

چاپ لیبل صدفی

این لیبل ها در گذشه توسط حرارت و به صورت شرینک بر روی بطری های PET الصاق می شدند اما بعدها و با افزایش سرعت دستگاه های پرکن نیاز به فرآیندی سریع تر جهت چسباندن لیبل به بطری های PET احساس گردید.

سلفون نام دیگری است که برای فیلم های شفاف و شیشه ای بکار می رود که مواد اولیه آن بر پایه پلی پروپیلن (pp) است. در تولید این متریال ابتدا مواد مذاب پس از عبور از آب سرد به صورت فیلم تشکیل می شوند. آن ها دارای خاصیتی مستحکم و شکننده هستند و با توجه به شفافیت بالا و شکننده بودن می توان از آن ها برای چاپ لیبل مواد غذایی نیز استفاده نمود. امروزه با توجه به افزایش هزینه های مربوط به چاپ لیبل استفاده از برچسب متالایز در بسته بندی آب معدنی افزایش قابل توجهی داشته است.

لیبل متالایز برای آب معدنی

لیبل متالایز از آلیاژ آلومینیوم ساخته می شود و ظاهر آن هم کاملا شبیه متریال های آلومینیومی که همانند نوعی فلز نقره ای یا طلایی می ماند. متالایز به صورت ورق متالایز اورجینال و کاغذ چسبدار روکش شده متال در بازار وجود دارد.

لیبل امنیتی لیبل شبرنگی لیبل ازمایشگاهی دستبند شناسایی بیمارلیبل خودروییلیبل میوهلیبل اثر گذاردستبند شناسایی نوزاد

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top