لیبل های مواد غذایی

لیبل های مواد غذایی

ما یک راه مناسب برای فروش بیشتر محصولات شما و جلب اعتماد است. چاپ لیبل بر روی شیشه، بطری ، پاکت های کاغذی ، پنجره دار ، کیسه پلاستیکی ، گالن ها ،

قوطی به راحتی راه فروش محصول فراهم خواهد کرد.
در صورتی که به دنبال اندازه مشخصی یا قالب و طرح برش خاصی از برچسب هستید، با ما تماس بگیرید. شما می توانید از 1000 تا 100،000 برچسب چاپ کنید که برای برای شروع به کار محصول تجاری شما ایده آل است .

برچسب های ما فقط تا 4 روز کاری برای ارسال آماده می شوند. به راحتی از طریق قالب های آماده ما انتخاب کنید.

اهمیت طراحی لیبل های مواد غذایی

در گذشته، بسته‌بندی تنها وسیله‌ای برای ارائه محصول به مشتری به شمار می‌رفت و نقش لیبل‌ها نیز در این میان، فقط لیستی از جزئیات محصول جهت آگاهی مشتریان و انتقال اطلاعات به آن‌ها بود.

اما امروزه رویکرد فروشگاه‌های محصولات غذایی و بهداشتی در طراحی لیبل بسیار متفاوت از گذشته بوده و لیبل به عنوان یکی از مهمترین عوامل جذب مشتری، تبدیل به مؤلفه‌ای کلیدی در راستای

تمایز یک محصول نسبت به کالاهای مشابه شده است. طبق آنچه که تجربه نشان داده، بیشتر از اطلاعات حک شده بر روی لیبل، طراحی ظاهری و رنگ‌بندی لیبل‌های کالاست که می‌تواند عاملی برایچاپ لیبل

جلب توجه مشتری و تصمیم به خرید محصول باشد. زیرا استفاده از رنگ‌های مناسب در بسته‌بندی‌های مواد غذایی، عاملی برای تحریک اشتهای فرد و افزایش انگیزه خرید محصول مورد نظر در مشتری می‌باشد.

اصول و نکات مهم در طراح لیبل مواد غذایی

طراحی لیبل محصولات غذایی و ارائه آن بصورتی خلاقانه و حرفه‌ای نیاز به آگاهی نسبت به تکنیک‌هایی خاص در طراحی و رعایت نکاتی کلیدی در این زمینه دارد. به کار بردن این نکات می‌تواند تأثیر بسیار زیادی

در ارتقای محصول عرضه شده داشته باشد. در ادامه به بررسی برخی از این نکات مهم می‌پردازیم.

سادگی و وضوح در طراحی لیبل های غذایی

یک لیبل با طراحی شلوغ و پیچیده می‌تواند باعث سردرگمی مشتری و حتی دلیلی برای انصراف او از خرید محصول باشد، به ویژه مشتریانی که اولین نکته مهم برای آن‌ها بخش ارزش‌های غذایی لیبل است.

بنابراین استفاده از یک طرح با تصاویر و فونتی ساده جهت انتقال اطلاعات مورد نیاز، می‌تواند بهترین انتخاب در طراحی لیبل مواد غذایی و در نتیجه کسب رضایت مشتری باشد.

تطابق طرح لیبل و محتوای درونی

یکی از مهمترین نکاتی که هنگام طراحی لیبل باید مورد توجه قرار بگیرد تناسب بین طراحی لیبل و محتوای درونی محصول عرضه شده است. وجود ناهماهنگی میان لیبل و واقعیت محصول، می‌تواند باعث

بی‌اعتمادی مشتری به برند مورد نظر باشد. لذا انتقال اطلاعات صحیح و مطابق با کالا، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 

استفاده از خلاقیت در طراحی لیبل

نوآوری و خلاقیت در طراحی تصویر هک شده بر روی لیبل، رنگ‌بندی و سبک نوشتاری آن از نکاتی بسیار مهم و تأثیرگذار بر مشتری محسوب می‌شود. اصولاً محصولات غذایی خاص نظیر خرما که تفاوت چندانی

در بین برندهای مختلف عرضه‌کننده آن وجود ندارد، با طراحی متفاوت بسته‌بندی و لیبل است که می‌توانند در جذب مشتری موفق عمل کنند. و یا بطور مثال در خوراکی‌های مختص به کودکان این نکته اهمیتی

دوچندان پیدا می‌کند؛ زیرا یک طراحی شاد و استفاده از رنگ‌بندی جذاب می‌تواند توجه کودکان را تا حد زیادی به خود جلب کند. در نهایت تمامی این موارد بستگی به خلاقیت طراح در خلق ایده‌ای مبتکرانه و چشمگیر دارد.

لیبل اثر گذار لیبل شبرنگلیبل اسباب بازی–  لیبل محصولات غذاییلیبل صدفی لیبل ترانسپارنت لیبل مواد آرایشیلیبل مواد شویندهلیبل امنیتی لیبل خودرویی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا