چاپ لیبل های شیشه ای

چاپ لیبل های شیشه ای

جهت کسب بهترین نتیجه مراحل زیر را دنبال کنید:

  1. پیش از چسباندن لیبل، از تمیز بودن سطح مورد نظر اطمینان حاصل کنید. با استفاده از آب گرم و صابون یا یک پارچه تمیز سطح محصول مورد نظر را از هرگونه آلاینده و چربی تمیز کنید.
  2. از تماس دست یا بدن با سطح چسبناک برچسب خودداری کنید تا اثر انگشت باقی نماند. در صورتی که با دست اقدام به چسباندن برچسب می‌کنید بهتر است از دستکش استفاده کنید.
  3. در هنگام چسباندن برچسب روی سطح مقعر یا محدب، ابتدا از یک سمت، برچسب را به خوبی روی سطح چسبانده و سپس آن را روی بخش منحنی محکم کنید. با این روش از ایجاد هرگونه تاخوردگی یا چین خوردگی جلوگیری می شود‌.
  4. هنگام چسباندن برچسب روی سطوح صاف، ابتدا یک سمت برچسب را به خوبی چسبانده و سپس با فشار کافی مابقی آن را روی سطح محکم کنید.
  5. در مرحله نهایی پس از اطمینان از چسبیدن تمامی قسمت ها، برای رفع هرگونه حباب ایجاد شده زیر چسب، سطح برچسب را صاف کنیدچاپ لیبل

چاپ طلاکوب و نقره کوب لیبل به چه صورت انجام می‌شود؟

در روش چاپ لیبل طلاکوب و نقره کوب، ابتدا از لوگو یا طرح مورد نظر كليشه ساخته می‌شود. در مرحله‌ي بعد طرح لوگو به وسيله‌ي ورق‌های فويل طلایی یا نقره‌ای ، با اعمال فشار و حرارت توسط کلیشه روي برچسب حک مي‌شود.
چاپ لیبل طلایی به وسیله‌ی ورق‌های متالایز طلایی یا متال نقره‌ای صورت می‌گیرد. این ورق‌ها به صورت مات و براق وجود دارند و چاپ بر روی آنها انجام می‌شود. پس از اتمام چاپ، سطوح مورد نظر از لیبل به رنگ طلایی یا نقره‌ای تبدیل می‌شود.

سهولت چاپ روی کاغذ متالایز، هزینه کم، استحکام و مقاوت بالا از مزایای این کاغذ به شمار می‌آید. این نوع روش چاپ لیبل در کنار روش چاپ فلکسو 6 رنگ لیبل ، بطور کلی در انواع محصولات دارویی، آرایشی-بهداشتی و… کاربرد فراوانی دارند.

لیبل اثر گذار لیبل شبرنگلیبل اسباب بازی–  لیبل محصولات غذاییلیبل صدفی لیبل ترانسپارنت لیبل مواد آرایشیلیبل مواد شویندهلیبل امنیتی لیبل خودرویی

چاپ لیبل شیشه ای رنگی

چاپ لیبل پشت چسبدار شیشه ای جهت استفاده برروی سطوح شیشه ای مثل شیشه ماشین، شیشه فروشگاه ها و داروخانه ها یا ظروف شفاف که می خواهید محتویات داخل آن مشخص باشد مورد استفاده قرار می گیرد.

برای لیبل شیشه ای می توان از چاپ چهارررنگ اصلی و چاپ تک رنگ یا دورنگ استفاده کرد تا یک چاپ رنگی کامل داشته باشیم، و در عین حال می توان از خدمات طلاکوب و یا تقره کوب نیز برای زیبایی بیشتر کار چاپی استفاده کرد.

خدمات مختلف چاپ برچسب شفاف

برای خدمات چاپ برچسب ترنسپرنت می توان از انواع طلاکوب و نقره کوب ، چاپ رنگ پنتوم یا رنگ پنجم ، سلفون مات  و ساخت قالب خاص نام برد.

چاپ لیبل شیشه ای با رنگ پنجم سفید

گاهی برای چاپ چسبدار شیشه ای برای مکانهای خاص مثل ( شیشه ماشین ها ) یا محصول خاص مثل ( شامپو ) باید از رنگ پنجم سفید برای نمایش و رد نشدن نور از چاپ اصلی استفاده کرد. در این تکنیک پس از چاپ چهار رنگ مکانهایی که باید رنگ سفید بخورد با چاپ سیلک پوشیده می شود.

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top