چاپ کاغذ پشت چسب دار

چاپ کاغذ پشت چسب دار

برای مشتریانی که به دنبال یک راه ارزان برای تبلیغات هستند، بهترین گزینه است. با استفاده از لیبل، می توانید به طور اقتصادی بر روی بسته بندی محصولات خود تبلیغ کنید و به مشتریان خود یک نمایش کامل از برند خود بدهید.

در نتیجه، می توانید باکیفیت و با قیمت کمتر، محصولات خود را به صورت تبلیغاتی ارائه دهید و در کسب و کار خود پیشرفت کنید. به علاوه، با استفاده از لیبل تبلیغاتی می توانید بازار هدف خود را به صورت دقیق تر شناسایی کنید و مشتریان جدید را جذب کنید.

برای اینکه هزینه چاپ برای شما مقرون به صرفه باشد میتوانید از خدمات چاپ ارزان لیبل و چاپ تعداد کم لیبل مجموعه چاپ سورن استفاده کنید.

چاپ لیبل بطری

بدون شک از تمام لیبل‌های بطری برای درج مشخصات محصول، چاپ طرح و تبلیغات برند استفاده می‌شود. بنابراین چاپ لیبل بطری یکی از مهم‌ترین موضوعات در مورد خرید لیبل بطری است. در واقع علاوه بر انتخاب محل قرارگیری لیبل و جنس آن؛ باید طرح لیبل و روش چاپ را نیز در نظر بگیرید. از طرفی چاپ درست و اصولی لیبل بطری از ویژگی‌های زیر برخوردار است:

  • متن خوانا و نگارش درست
  • درج مشخصات محصول
  • چاپ تصویر گرافیکی و نماد برند تولید کنندهچاپ لیبل
  • استفاده از رنگ‌های جذاب و تاثیرگذار
  • ارائه بیشترین اطلاعات به خریداران

بنابراین مناسب بودن چاپ لیبل بطری به جلب توجه مشتریان و افزایش فروش محصولات کمک می‌کند. به همین علت استفاده از روش چاپ درست و انتخاب طرح مناسب؛ یک روش موفق بازاریابی و فروش محسوب می‌شود.

چاپ روی لیبل ( کاغذ پشت چسب دار ) با طرح و تیراژ دلخواه، امکان چاپ های سفارشی با برش قالب دار یا نیم تیغ، چاپ لیبل بصورت افست با انواع روکش های مات و براق و … قابل چاپ و تولید است.

یکی از ابزار تبلیغاتی پرکاربرد است که هم برای معرفی کالا و هم مجموعه ارائه دهنده آن مورد استفاده قرار می گیرد و هم این که طراحی لیبل شکیل می تواند در جهت جذب مشتری بسیار مؤثر باشد. طراحی لیبل با توجه به اینکه روی چه محصولاتی چسبانده  شود انجام می شود البته برای طراحی آن سلیقه مخاطبین و سفارش دهندگان نیز تا حد زیادی دخیل می باشد زیرا برخی از افراد می خواهند که روی لیبل عکس لوگو و یا عکس دیگری قرار بگیرد برخی هم تمایل دارند که روی لیبل شماره تلفن و لوگو با همدیگر و … قرار گیرد. چاپ لیبل محصول اصولاً برروی شیشه های بسته بندی، جعبه ها و… چسبانده می شوند.

 

روش تعیین اندازه لیبل بطری

از جمله دیگر موضوعات مهم در مورد لیبل بطری می‌توانیم به انتخاب اندازه درست لیبل اشاره کنیم. در واقع برای اینکه لیبل به درستی بر روی بطری قرار بگیرد؛ باید اندازه مناسبی داشته باشد. از طرفی هر یک از انواع لیبل اعم از تمام بدنه، وسط و لیبل درب؛ اندازه‌های مختلفی دارند. بهتر است بدانید چند نوع اندازه مشخص به عنوان اندازه‌های مشترک و از قبل تعیین شده توسط شرکت‌های مختلف به مشتریان ارائه می‌شوند. با این حال هر یک از شرکت‌های تولید کننده لیبل بطری می‌توانند اندازه دلخواه مشتریان را با در نظر گرفتن نوع و طرح لیبل لحاظ کنند.

لیبل امنیتی لیبل شبرنگی لیبل ازمایشگاهی دستبند شناسایی بیمارلیبل خودروییلیبل میوهلیبل اثر گذاردستبند شناسایی نوزاد

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top