آشنایی با چاپ لیبل بطری به صورت رولی

آشنایی با چاپ لیبل بطری به صورت رولی

لیبل را اگر بخواهیم تعریف کنیم باید بگوییم که برچسبی از جنس کاغذ، فلز، پارچه و یا پلاستیک می باشد که اطلاعات مفید در مورد جنس مد نظر ارائه می دهد و به سبب کارایی عالی که دارد بسیار مورد توجه می باشد.

محصولات بعد از این که مراحل بسته بندی را طی کردند و مشخصات شان تعیین شد لیبل ها بر همین اساس چاپ می شوند و روی کالا چسبانده و درج می گردند.

از نمونه لیبل های پر کاربرد که در بازار بسیاتر مطرح می باشد لیبل بطری است که روی بطری های آب معدنی، دلستر، آبمیوه، دارو های گیاهی و … مشاهده می شود و روی هر کدام اگر دقت داشته باشیم مشخصات خاصی درج است.

چاپ لیبل بطری در نمونه های مختلف می باشد که چاپ لیبل بطری در دو نوع رولی و شیت است که گزینه بارز در این جا چاپ لیبل به صورت رولی می باشد. محصولات مورد نظر را در اندازه های متفاوت می توان جست و جو کرد

که سایز شان متناسب با نوع بطری انتخاب می شود که در نمونه های بزرگ، کوچک و متوسط یافت می گردد.

با  توجه به جنس بطری جنس لیبل را انتخاب کنید. به این نکته که لیبل کجا میخواهد قرار بگیرد نیز توجه کنید.

چاپ لیبل صدفی

در آخر میتوان گفت که یکی از نکاتی که خریدار در هنگام خرید انواع بطری به آن توجه میکند لیبل و چاپ روی آن می باشد که اگر نکاتی از جمله خوانا بودن ، استفاده از رنگ مناسب ، کیفیت مناسب و… را رعایت کنیدچاپ لیبل

میتواند جنبه برندسازی و تبلیغاتی عالی برای شما داشته باشد

در چاپ لیبل باطری به صورت رولی ماشین آلات فلسکو مورد کاربری قرار می گیرد. در این نوع چاپ نوشته ها اغلب به صورت بر جسته است و به همین سبب در لیبل های روی بطری مورد توجه قرار می گیرند.

منظور طراحی و چاپ لیبل بر روی بطری از دستگاهای مخصوص استفاده می شود. در طراحی لییل سعی می شود که اطلاعات تغذیه ایی و مصرف بر روی بطری قرار گیرد.

تکنیک های متفاوتی به منظور چاپ لیبل روی بطری وجود دارد. امروز با گسترش تکنولوژی روش های سریع و دقیق تری به منظور چاپ لیبل ابداع شده است که از جمله می توان به روش های فلسکو و افست اشاره نمود.

از آنجا که روش فلسکو روشی آسان تر است و همچنین هزینه تولید کمتری دارد کاربرد بیشتری در چاپ لییل روی بطری دارد.

عموما چاپخانه ها قبل از تولید قیمت چاپ را به مشتری اعلام می کنند و مشتری بر اساس نیاز خود یک روش را انتخاب می کند. از جمله بهترین دستگاه های مورد استفاده به منظور چاپ لیبل می توان به دستگاه جت پرینتر

دستی اشاره کرد. این دستگاه هزینه نگه داری کم دارد اما سیستم چاپ پایدار و قابل اعتماد طرح اروپایی و آمریکایی  و چاپ با ثبات بالا دارد.

چاپ انواع لیبل

لیبل همان برچسبی است که بر روی انواع محصولات و یا سطوح گوناگون چسبانده میشود و اطلاعات و آگاهی در مورد آن محصول یا خدمات ارائه میدهد.
در صنایع مختلف مانند مواد غذایی، دارویی، بهداشتی و تبلیغاتی کاربرد دارد.
لیبل ها برای آگاهی دادن در مورد محصول، درج اطلاعات و مشخصات مهم محصول، و شناساندن برند تولیدکننده محصول بکار میروند.
لیبل محصولات غذایی مانند: قوطی و ظروف پلاستیکی عسل ، مربا، لبنیات، ترشیجات، عرقیجات و…) شما برای سفارش لیبل محصولات غذایی خودتان، کافیست متن و مشخصات محصولتان را به طراحان حرفه ای تبلیغات لوپ

بسپارید تا ما با طراحی متناسب با محصول شما محصول شما را در قفسه فروشگاه متمایز کنیم.

لیبل امنیتی لیبل شبرنگی لیبل ازمایشگاهی دستبند شناسایی بیمارلیبل خودروییلیبل میوهلیبل اثر گذاردستبند شناسایی نوزاد

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top