چاپ لیبل صدفی

چاپ لیبل صدفی

چاپ لیبل صدفی چاپ در تیراژهای بالا معمولا بصورت افست رول یا فلکسو یا دیجیتال رول انجام میشود لیبل پی وی سی در این بخش به لیبل های صدفی شناخته میشوند و معمولا نسبت به لیبل های پی وی سی

با چاپ دیجیتال مقاومت کمتری دارند .برچسب های صدفی بصورت رول افست و چاپ فلکسو چاپ یل رول دیجیتال چاپ می شوند و برای برش نیاز به قالب دارند . چاپ به صورت 4 رنگ و در برخی ومواقع

رای رنگهای خاص نیاز به رنگ پنجم دارند و درصورت نیاز طلاکوب و نقره کوب هم انجام میدهند.

چاپ برچسب پلی کربنات برای مصارفی همچون استفاده روی صفحه‌کلید و ال‌سی‌دی‌‌ها کاربرد دارد. پلی کربنات نوعی پلیمر است که از خانواده ترموپلاستیک‌ها محسوب می‌شود و برای صنایع شیمیایی

مورد استفاده قرار می‌گیرد.

حرارت باعث ایجاد تغییر زیادی روی این مواد ترموپلاستیکی شده و از این‌رو در صنعت کاربرد زیادی دارند. یکی از مهم‌ترین حوزه‌های مورد استفاده از آن صنعت چاپ است. بیشترین استفاده از برچسب‌های

پلی کربنات توسط کارخانه‌جات تولید دستگاه الکترونیکی است.

لیبل‌های چاپ شده از پلی کربنات دارای کاربرد، ویژگی و مزایای خاصی هستند که ما قصد داریم به بررسی آنها بپردازیم.

اگر شما نیز مایل به کسب اطلاعات در زمینه چاپ لیبل‌های پلی کربنات هستید، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.چاپ لیبل

بیشتر بخوانید:

چاپ لیبل پلی کربنات چگونه انجام می شود؟

کاربرد لیبل پلی کربنات چیست؟

همه چیز درباره لیبل پلی کربنات – کاربردها هزینه

بیشتر بخوانید:

کاربرد شبرنگ چیست؟

ویژگی یک برچسب ژله ای گوشی خوب چیست؟

بهترین گزینه برای چاپ برچسب اموال قیمت دار

آشنایی با چاپ برچسب پلی کربنات

تبلیغات و برندسازی جزء جدانشدنی پس از راه‌اندازی شرکت، کارخانه، بیزینس و… است و برای این کار روش‌های متفاوتی وجود دارد. راه‌ها و تجهیزاتی که برای تبلیغ در نظر گرفته می‌شود می‌توانند تاثیر زیادی در مخاطب بگذارند.

اگر محصول خاصی را به بازار عرضه می‌کنید، تهیه برچسب پلی کربنات می‌تواند یکی از مهم‌ترین راه‌های بازاریابی برای شما به حساب آید.

با طراحی برچسبی مناسب که تمامی مشخصات محصول را به ‌بهترین شکل بیان کرده و همچنین با قرارگیری لوگو در جای مناسب بتواند برند شما را تبلیغ کند؛ گام بزرگی در زمینه تبلیغات برداشته‌اید.

می‌توان گفت این راه نسبت به دیگر روش‌های بازاریابی از هزینه کم‌تر و تاثیرات بیشتری برخوردار است.

اگر قصد سفارش لیبل پلی کربنات را دارید لازم است با انواع آن از نظر جنس، رنگ‌بندی، سایز، طراحی، استحکام، میزان ماندگاری و… آشنا شوید و سپس با توجه به شغل خود و محصولی که ارائه می‌دهید، گزینه مناسب را انتخاب کنید.

البته به‌دلیل استفاده از پلی کربنات در تولید این برچسب‌ها معمولا همه آنها از مقاومت خوب تا بسیار بالایی برخوردارند.

متریال درجه یک موجود در این برچسب باعث استفاده از آن در انواع لوازم الکتریکی شده است. از این‌رو درمی‌یابیم چاپ برچسب پلی کربنات برای بسیاری از لوازم می‌تواند گزینه مناسبی باشد.

در ادامه با کاربردهای آن آشنایی بیشتری پیدا خواهیم کرد.

کاربردهای مهم چاپ برچسب پلی کربنات

از برچسب پلی کربنات برای انواع دستگاه‌های الکترونیکی و صنعتی استفاده می‌شود. لذا شرکت‌ها و کارخانه‌هایی که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند، بیشترین استفاده را از این برچسب دارند.

از آنجایی که نحوه استفاده از دستگاه یا مدل و مشخصات آن باید به‌صورت مختصر روی محصول درج شود تا کاربر روش کار با دستگاه را بیاموزد؛ استفاده از برچسب پلی کربنات اهمیت زیادی پیدا می‌کند.

این برچسب علاوه‌بر ظاهر زیبایی که برای محصول به‌وجود می‌آورد، باعث محافظت از آن در برابر نور مخرب و رطوبت نیز خواهد شد.

لیبل پلی کربنات در برابر سایش احتمالی در اثر کشیدن دست مقاوم بوده و همچنین نسبت به حرارت، مواد حلال و اختلاف دما نیز مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. عمده دلیل استفاده از پلی کربنات نیز همین موضوعات است.

دستبند شناسایی بیمار

لیبل آزمایشگاهی

 لیبل صدفی

 ترانسپارنت

 لیبل شبرنگی

لیبل اثر گذار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا