برچسب لایه شونده امنیتی

برچسب لایه شونده امنیتی

برچسب لایه شونده امنیتی ابتدا باید بدانیم برچسب‌های لایه شونده به چه نوع لیبل‌هایی گفته می‌شود؟ در حقیقت این برچسب‌ها، لیبل‌های امنیتی می‌باشند که برای حفاظت کردن از امنیت کالاها استفاده می‌شوند. برچسب‌های لایه‌ای شونده دارای یک روکش کاغذی می‌باشند. در صورتی که روکش کاغذی از سطح این برچسب‌ها جدا شود، این برچسب‌ها به صورت لایه به لایه درآمده و نمی‌توانید آن را از روی سطح کالا جداسازی کنید.

برچسب های امنیتی لایه شونده نوعی برچسب سکوریتی است که برای حفظ امنیت کالا استفاده می شود.این برچسب ها یک روکش کاغذی دارند که اگر از سطح کالا جدا شود به صورت لایه لایه در می آید و بدین ترتیب امکان جداسازی از کالا وجود ندارد.مهم ترین ویژگی برچسب های لایه شونده چسبندگی زیاد آن می باشد که در هنگام جدا شدن از روی سطح کاملا لایه لایه و مخدوش و به طور کامل تخریب می گردند.
این برچسبها از الیاف فایبر تشکیل شده اند که پس از نصب بر روی کالا در هنگام کنده شدن به صورت نامنظم لایه لایه می شوند.همین ویژگی مهم سبب استفاده از این برچسب در صنایع مختلف شده است.
برچسب لایه شونده درجه امنیتی بالایی جهت پلمپ و تضمین محصولات مختلف دارد.

مزایای برچسب های لایه شونده:
مقاومت بالا در برابر رطوبت
دارای مقاومت در برابر حلال ها
مقاومت بالا در برابر مواد شیمیایی وشوینده
لایه لایه شدن در هنگام جداسازی برچسب

مزایای لیبل اموال

·         چسبندگی بسیار بالا

·         خرد شوندگی در زمان جدا شدن

·         قابلیت انعطاف پذیریچاپ لیبل

·         قابل نصب بر روی انواع سطوح روغنی

·         مناسب برای استفاده در دماهای بالا

·         جنس غیر قابل کپی و ضد تخریب

·         تحمل حرارت تا ۲۸۰ درجه سانتیگراد

·         رنگ های آبی، زرد، سبز، قرمز، نارنجی، نقره ای و سفید

·         ضد خش و ضد آب

·         دارای کیفیت تصویر، متن و ماندگاری عالی

·         مناسب انبارداری، مدارس و دانشگاه ها، شهرداری و خدمات شهری، بیمارستان و کلینیک

لیبل چیست؟

همانگونه که گفته شد، لیبل از متریال‌های مختلفی ساخته می‌شود. لیبل‌ها حاوی اطلاعاتی مانند بارکد، اطلاعات تولید، مصرف و… هستند که این اطلاعات توسط لیبل پرینتر بر روی آن‌ چاپ می‌شود. برای چاپ بسیاری از لیبل‌ها از ریبون نیز استفاده می‌شود و باید توجه داشته باشید که ترکیب و انتخاب لیبل و ریبون صحیح، نتیجه مناسبی برای برطرف کردن نیازهای چاپی شما در پی دارد.

دستبند شناسایی بیمار    دستبند شناسایی نوزاد    لیبل آزمایشگاهی     لیبل صدفی  چاپ لیبل صدفی   لیبل ترانسپارنت    لیبل شبرنگ   چاپ لیبل شبرنگ   لیبل اثر گذار     کاغذی     چاپ لیبل کاغذی

متال   متالایز   چاپ لیبل متالایز    ریبون    چاپ رول   حرارتی   لیبل دی جی کالا

انواع لیبل

لیبل‌ها در انواع مختلف و برای کاربردهای مختلفی تولید می‌شوند. برای تهیه لیبل باید به نوع محصول، شرایط محیطی و میزان ماندگاری مورد نیاز برچسب توجه داشت. به همین علت بهتر است قبل از تهیه لیبل حتما با کارشناسان مربوطه و افراد متخصص مشورت نمایید تا بهترین و مناسب‌ترین لیبل را با توجه به کسب و کار و نیاز شما بتوانید تهیه نمایید. این لیبل‌ها برای کسب و کارها و صنایع مختلف با متریال‌ها و مدل‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند که در ادامه به معرفی چند مورد از آن‌ها می‌پردازیم.

لیبل کاغذی  (Semi Glossy Art Paper)

لیبل آرت یا همان لیبل کاغذی یکی از ارزان‌ترین و پرمصرف‌ترین لیبل‌های موجود در بازار است که برای چاپ اطلاعات بر روی آن از ریبون استفاده می‌شود. فرآیند انجام چاپ بر روی این لیبل با ریبون‌های وکس یا وکس رزین انجام می‌شود که بر اساس نیاز مشتری نوع ریبون آن انتخاب می شود.

1 دیدگاه دربارهٔ «برچسب لایه شونده امنیتی»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا