دستبند بیمارستانی بیمار

دستبند بیمارستانی بیمار

دستبند بیمارستانی بیمار در واحد پذیرش حین تشکیل پرونده صادر می شود.

2-قبل ازنصب دستبند حتماً اطلاعات هویت خود  را بر روی دستبند که شامل نام و نام خانوادگی ، نام پدر ، سن (سال و ماه و روز ) و شماره پرونده می باشد را کنترل و مطمئمن شوید که اطلاعات

ثبت شده صحیح می باشداین اطلاعات توسط کادر پذیرش و کادر درمانی با پرسش از شما انجام می شود .

3-دستبند شناسایی نصب شده بیمار باید تمام مدت بستری سمت در بیمارستان حفظ گردد.

4-اگر به هردلیلی دستبند بیمار شد یا مشکلی داشت به پرستار / ماما اطلاع دهید. حرارتی

5-در ابتدای هر شیفت کادر پرستاری / مامایی با استفاده از چک دستبند شناسایی شما و اطمینان صحت  آن تحویل و تحول را انجام می دهند .

6-کلیه کادر درمانی قبل از انجام هر پروسیجر درمانی ، تشخیصی  و …ابتدا صحت دستبند شناسایی شما را از طریق پرسش از شما کنترل مس نمایید لذا به هیچ عنوان دستبند شناسایی خود را باز و یا مخدوش نفرمایید.

7-دستبد شناسایی نوزادان تازه متولد شده پس ازتولد بلافاصله به دست نوزاد نصب می گردد .

8-جهت اطمینان از تحویل نوزادان به خانواده خود علاوه بر دستبند شناسایی مادر و نوزاد که اطلاعات پرونده خودشان می باشد یک دستبند اضافه که شامل مشخصات پدر نوزاد است  تکمیل ودست مادر و پای نوزاد نصب می شود .

خرید دستبند شناسایی زرد بیمار

این دستبند مقاوم در برابر آب و محصولات تمیز کننده رایج، جابجایی مکرر، طراحی شده برای بیمارستان های کاملاً بهداشتی، شناسایی ایمن بیمار را در طول بستری شدن در بیمارستان تضمین می کند و

در عین حال راحتی را نیز بهبود می بخشد. دستبندهای بیمار ما نیز می توانند از طرف موسسه سفارشی شوند، با نام (نام بیماران) و شماره گذاری جداگانه (اعداد، بارکد، کدهای QR) امنیت بالاتری را ارائه می دهند.

تمام این دستبندهای پزشکی ایمن دارای یک پرداخت عالی (کنترل کیفیت دقیق) هستند. نمونه های ما را خودتان تست کنید و از کیفیت لذت ببرید!چاپ لیبل

چرا از مچ بند طبی استفاده کنیم؟

مچ بندهای پزشکی به مراکز درمانی و کارکنان پزشکی اجازه می دهد تا هویت بیماران را در طول مشاوره و در طول مدت مراقبت تضمین کنند. علاوه بر این، ایمنی بیمار تضمین می شود زیرا امکان تعویض دستبند وجود ندارد.

این دستبند شناسایی زمانی که برای اولین بار از بیمار مراقبت می شود به طور خودکار توسط پرستار بسته می شود.

بنابراین، دستبندهای پزشکی به کارکنان این امکان را می دهد که در شناسایی بیماران کارآمدتر باشند. اسکن مچ بند امکان دسترسی به سوابق، شماره اتاق و غیره را فراهم می کند.

همچنین خطر خطا در هنگام مراقبت، مسافرت و مشاوره را به حداقل می رساند. خطاها اغلب ناشی از عدم شفافیت اطلاعات بین اداره، پرستاران، پزشکان و غیره است.

دستبند شناسایی بیمار    دستبند شناسایی نوزاد    لیبل آزمایشگاهی     لیبل صدفی  چاپ لیبل صدفی   لیبل ترانسپارنت    لیبل شبرنگ   چاپ لیبل شبرنگ   لیبل اثر گذار     کاغذی     چاپ لیبل کاغذی

متال   متالایز   چاپ لیبل متالایز    ریبون    چاپ رول   حرارتی   لیبل دی جی کالا

دستبندهای شناسایی

دارای تابلوی تحریر هستند. این پانل به شما اجازه می دهد تا ویژگی های شناسایی دقیق بیمار را همیشه نشان دهید و نظارت بر هویت انجام دهید. این ویژگی ها اطلاعات زیر هستند:

نام بیمار

جنسیت بیمار

تاریخ تولد

ویژگیها:

جنس پلاستیکی ضد حساسیت با بهترین کیفیت

قابل شستشو و ضد عفونی

دارای لایه روکش آنتی باکتریال

بدون لاتکس

دارای دکمه وعدم امکان جداشدن بدون ابزار

بدون وجود هیچ گونه فلزی در دستبند

دارای جنس لطیف و سبک

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا