کاربرد دستبندهای بیمار

کاربرد دستبندهای بیمار

کاربرد دستبندهای بیمار دستبند بیمار یکی از وسایل پزشکی مهم است که در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی به کار می‌رود. این دستبند برای شناسایی بیماران و اطلاعات پزشکی آن‌ها بسیار مفید است. برخی از این کاربردها شامل:

تشخیص سریع و دقیق: با استفاده از دستبند بیمار، پرستاران و کادر درمانی قادر خواهند بود به سرعت بیمار را شناسایی کنند و اطلاعات پزشکی آن‌ها را در دسترس داشته باشند.

کاهش خطاهای پزشکی: با داشتن اطلاعات دقیق در مورد بیمار، پزشکان و کادر درمانی قادر خواهند بود تشخیص خطاهای پزشکی را بهبود بخشند و برای بیماران مراقبت بهتری ارائه دهند

این داده ها را می توان به صورت دستی وارد کرد یا می توانید برچسب هایی برای چسباندن روی دستبند ایجاد کنید. در حالت ایده‌آل، تگ‌های VOID را نمی‌توان مجدداً وصل کرد و پس از حذف، ردی از خود باقی می‌گذارد.

سایر اطلاعات مانند شماره تامین اجتماعی به دلیل سیاست های حفظ حریم خصوصی بیمارستان نمی توانند روی مچ بند نمایش داده شوند.

بنابراین، با چنین اطلاعاتی در مچ بندهای شناسایی، بیمارستان های بالینی قادر خواهند بود به راحتی بیماران را شناسایی کنند، حتی زمانی که آنها گم شوند یا از اتاق استراحت خود فرار کنند.

چگونه مچ بند بیمارستانی را برداریم؟

دستبند شناسایی بیمار    دستبند شناسایی نوزاد    لیبل آزمایشگاهی     لیبل صدفی  چاپ لیبل صدفی   لیبل ترانسپارنت    لیبل شبرنگ   چاپ لیبل شبرنگ   لیبل اثر گذار     کاغذی     چاپ لیبل کاغذی

متال   متالایز   چاپ لیبل متالایز    ریبون    چاپ رول   حرارتی   لیبل دی جی کالا

شناسایی دائمی بیمار

امنیت مچ بند به میزان بسته شدن آن بستگی دارد. با توجه به مدل انتخابی متفاوت است: تیوک، وینیل، با فشار ساده، فشار غیرقابل نفوذ…

فقط دستبندهایی با یک قفل ساده می توانند بدون شکستگی جدا شوند و دوباره مورد استفاده قرار گیرند. این مورد دستبند مرگ است. این دستبندها در بیمارستان ها علاقه چندانی ندارند،چاپ لیبل

آنها برای مدیریت مراسم تشییع جنازه سازگار هستند.

تمام دستبندهای دیگر ایمن هستند، یعنی نمی‌توان آنها را بدون شکستن جدا کرد. بنابراین، هیچ کدام قابل استفاده مجدد یا انتقال به شخص دیگری نیستند. بنابراین آنها فردی و منحصر به فرد هستند.

بسته شدن محکم دستبند ID یک سیستم اتصال بسیار قوی است که از برداشتن دستبند توسط کاربر جلوگیری می کند. در واقع دستبند شناسایی بیمار پس از بسته شدن قابل برداشتن نیست.

بنابراین از فردی به فرد دیگر قابل انتقال نیست. به لطف نقاط بسته شدن متعدد، این دستبند پزشکی یکبار مصرف با انواع مچ دست و مورفولوژی سازگار است. برای درآوردن دستبند باید آن را با مقداری قیچی برش دهید.

دستبند شناسایی بیمار

  • دستبندهای فلزی: این دستنبدها از جنس فلز ساخته شده و برای بیمارانی که در شرایط خاصی مانند آلرژی، دیابت یا بیماری قلبی هستند، مناسب است.
  • دستبندهای با تکنولوژی RFID: این دستبندها دارای یک تراشه الکترونیکی هستند که به کمک فرکانس‌های رادیویی، اطلاعات بیمار را برای پرسنل درمانی قابل دسترسی می‌کند.
  • دستبند‌های با قابلیت نوشتاری: این دستبندها برای بیمارانی که دارای شرایط خاصی هستند و تغییر درمانی را نیاز دارند (مانند بیماران سرطانی) مناسب هستند؛ زیرا امکان نوشتن دستورات
  • جدید بر روی آن‌ها وجود دارد.
  • دستبند‌های با قفل: این دستبندها برای بیمارانی که بیش از حد فعال هستند و ممکن است تلاش کنند آن‌ها را خارج کنند، به کار می‌روند.
دستبند‌های ضد عفونی:

این دستبندها برای جلوگیری از انتقال عفونت بین بیماران به کار می‌روند.

همچنین یکی از مزیت‌های استفاده از دستبندهای رنگی برای بیماران، کاهش خطاهای دارویی است. با توجه به اینکه هر رنگ دستبند معنای خاصی دارد، پرستاران و پزشکان می‌توانند از این روش

برای شناسایی دقیق تر بیمار و در نتیجه، تجویز دقیق‌تر داروها استفاده کنند

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا