چاپ لیبل لوازم خانگی

چاپ لیبل لوازم خانگی

چاپ لیبل لوازم خانگی در حالی که انتخاب یک فونت بسیار گرافیکی ممکن است وسوسه انگیز باشد، در نظر گرفتن خوانایی آن نیز بسیار مهم است. اطمینان حاصل کنید که کاربران می توانند حروف را از حدود نیم متر بدون فشار ببینند.

علاوه بر این، تأیید کنید که هر شخصیت قابل تشخیص است. به این ترتیب، کاربران می توانند به راحتی لیبل  را در نگاه اول بخوانند، بدون اینکه یک حرف را با حرف دیگر اشتباه بگیرند.

 نام شرکت

هنگام ایجاد لیبل لوازم خانگی، نام شرکت و محصول خود را در نظر بگیرید. یک لیبل  خوب، لیبلی است که این جزئیات را از فاصله دور به وضوح نشان دهد. همچنین حروف باید خوانا و به شدت نمایان باشند، از جمله موارد دیگر.

اگر چندین محصول درست می‌کنید، بهتر است از ثابت بودن برچسب‌هایتان اطمینان حاصل کنید. می توانید این کار را با استفاده از رنگ یکسان برای نوشتن نام شرکت روی همه لیبل ها انجام دهید. علاوه بر این، یک سبک فونت یکنواخت را انتخاب کنید و اندازه آن را بسته به اندازه لیبل یا محصول تغییر دهید.

دستبند شناسایی بیمار    دستبند شناسایی نوزاد    لیبل آزمایشگاهی     لیبل صدفی  چاپ لیبل صدفی   لیبل ترانسپارنت    لیبل شبرنگ   چاپ لیبل شبرنگ   لیبل اثر گذار     کاغذی     چاپ لیبل کاغذی

متال   متالایز   چاپ لیبل متالایز    ریبون    چاپ رول   حرارتی   لیبل دی جی کالا

 نکاتی که باید در چاپ لیبل لوازم خانگی رعایت کنیم

نکات چاپ لیبل لوازم خانگی معمولا به برچسب انرژی ختم میشود. به طوری که میتوان گفت مهم ترین لیبلی که در لوازم خانگی مورد استفاده قرار میگیرد برچسب انرژی است.

برچسب انرژی یکی از قوانینی است که باید رعایت شود. این برچسب میزان عملکرد مفید دستگاه را نمایش میدهد.

همچنین مشخص میکند که مصرف انرژی توسط لوازم خانگی چقدر است.

از طرفی برچسب انرژی مشخص میکند که متغیر هزینه مصرفی شما چقدر است به طوری که هر چقدر لوازم خانگی شما پر مصرف تر باشد، هزینه شما بالاتر میرود.چاپ لیبل

هر چقدر لوازم خانگی کم مصرف تر باشد هزینه نیز کاهش میابد. جالب است بدانید همین لیبل و برچسب انرژی برای حدود ۸۰ درصد افراد مهم است و در هنگام خرید به آن توجه میکنند.

 

چاپ لیبل

برچسب انرژی چیست؟

در راستای چاپ لیبل لوازم خانگی بهتر است بدانیم که برچسب انرژی شامل یک سری نموداراست که با حروف انگلیسی نام گذاری شده اند.

این نمودار ها از A تا G  طبقه بندی شده اند که هر کدام از آن ها داری معنای متفاوتی است. به طوری که A نشان دهنده بهترین و کارآمد ترین کارایی دستگاه است.

G نیز به معنی ضعیف ترین کارایی دستگاه است. در این نمودار A بخش سبز رنگ نمودار است و G  بخش قرمز رنگ نمودار است.

اخیرا نیز برچسب هایی با سه درجه A+، A++ و A+++ طراحی شده اند که دارای طیفی از سبز تا قرمز هستند.

تاثیر برچسب انرژی در صرفه جویی انرژی

همانطور که گفته شد برچسب انرژی بخشی از چاپ لیبل لوازم خانگی است.

از میزان اهمیت این برچسب ها همین بس که طی تحقیقاتی که در اروپا صورت گرفته است مشخص شده است که با استفاده از برچسب انرژی و طراحی داستگاه های مناسب میزان مصرف انرژی بسیار پایین آمده است.

به طوری که تخمین زده شده تا سال ۲۰۳۰ میلادی چیزی حدود ۲۳۰ میلیون تن در مصرف نفت صرفه جویی خواهد شد.

از طرفی چیزی معادل ۶۶ میلیارد یورو به درآمد شرکت ها افزوده خواهد شد.

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top