طراحی لیبل جذاب

طراحی لیبل جذاب

طراحی لیبل جذاب آیا تابحال به این موضوع فکر کرده اید که چرا برخی از لیبل ها از سایرین جذاب تر هستند؟ مطالعات نشان داده اند که لیبل های محصول محبوب دارای یک سری ویژگی های مشترک هستند که پس از ترکیب با عوامل روان شناختی، یک لیبل را جذاب می کنند. روش های مختلفی برای جذاب تر کردن لیبل وجود دارد که در ادامه آن ها را به شما معرفی می نماییم:

  •  استفاده از تصاویر برند
  • به رنگ ها توجه کنید
  • فونت درست را برگزینید
  • اهمیت مواد یا متریال بکار رفته در چاپ لیبل
  • از بهترین ابزارهای ممکن برای طراحی لیبل استفاده کنید
  • تمامی اطلاعات مورد نیاز مشتری را در لیبل بگنجانید
  • به بسته بندی و جعبه محصول خود اهمیت دهید
  • تمام فضا لیبل را پر نکنید و جای خالی نیز در لیبل بگذاری

لیبل چیست؟

شاید برای شما هم سوال پیش بیاید که لیبل چیست؟ چه کاربردی دارد؟ لیبل‌ها قطعه‌ای از کاغذ، ورق نازک پلاستیکی، پارچه، فلز یا سایر مواد چسبیده بر روی یک ظرف یا محصول هستند که بر روی آن، اطلاعات یا نمادهای مربوط به کالا درج یا چاپ شده است. لیبل‌ها کاربردهای زیادی دارند؛ برای مثال لیبل‌ها در تبلیغ و ارائه اطلاعات در مورد منبع محصول، تولید کننده، نام تجاری، شیوه استفاده، ماندگاری و بازیافت محصول ضروری هستند. روش‌های تولید و اتصال لیبل به بسته بندی بسیار متنوع هستند و همچنین ممکن است تحت استانداردهای شناخته شده بین المللی باشند. در بسیاری از کشورها محصولات خطرناک مانند سموم یا مایعات قابل اشتعال باید همراه چاپ لیبل هشدار دهنده در بازار توزیع شوند. چاپ لیبل محصولات به مشتریان اطلاعات ارزشمندی می‌دهد و آنها را در انتخاب بهتر و مصرف صحیح یاری می‍‌کندچاپ لیبل

جدا کردن گوشت علی‌الخصوص نوع چرخ کرده، برای خانم­ها در منزل کار دشواری است. سعی کنید با طراحی بسته ­بندی مواد غذایی، این کار را برایشان ساده کنید. کافی است درون بسته بندی گوشت چرخ کرده شیارهایی ایجاد کنید تا در زمان فریز شدن، بتوان به راحتی آن را به قطعات کوچک تبدیل کرد و از یخچال خارج نمود. برای جذابیت بیشتر، این شیارها را به شکل­ های هندسی مختلف ایجاد کنید.

ایده های طراحی بسته بندی انواع مواد غذایی

ایده‌های طراحی بسته بندی مواد غذایی این روزها بسیار متنوع ­تر و البته خلاقانه­ تر شده‌اند. به جرأت می­توان گفت خلاقیت و استفاده از امکاناتی که در دسترس هستند، رمز موفقیت شما خواهد بود. به فکر تفاوت داشتن طراحی بسته بندی محصول با رقبای خود نباشید. محصولی که بسته بندی آن را طراحی می­کنید، نباید شبیه به دیگر محصولات موجود در بازار باشد. باید به فکر یک طرح و ایده جدید باشید که تا به امروز اجرا نشده است. به خاطر داشته باشید که اولین­ ها همیشه دیده می­شوند؛ پس اولین باشید. به این منظور در ادامه قصد داریم جدیدترین و خارق­ العاده ­ترین ایده­ های طراحی بسته بندی مواد غذایی مختلف را در اختیار شما قرار دهیم. در ادامه با ما همراه باشید

اصول طراحی لیبل بطری

طراحی لیبل بطری از دیگر لیبل های پرطرفدار مواد غذایی است. از آن جا که خرید انواع نوشیدنی های مختلف به ویژه توسط نوجوانان و جوانان صورت می گیرد در طراحی لیبل بطری باید سلیقه ی قشر مربوطه را در نظر بگیریم. تکراری نبودن لیبل های موجود بر روی انواع بطری ها و استفاده از طرح های ویژه از جمله مهمترین گزینه در طراحی لیبل بطری است

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا