لیبل‌های پشت چسب‌دار

لیبل‌های پشت چسب‌دار

لیبل‌های پشت چسب‌دار ین نوع لیبل، جزو پرکاربردترین نوع لیبل در بازار محسوب می‌شود. این نوع لیبل می‌تواند اطلاعات نسبتاً کاملی را به مشتریان انتقال دهد. به همین دلیل بازار بهتری نسبت به انواع لیبل دارد. شما می‌توانید اطلاعاتی مانند تاریخ‌های مهم، طراحی

ویژگی‌ها، معرفی برند و ثبت محصول بر روی این نوع لیبل چاپ نمایید. اما برای آشنایی بیشتر با این لیبل، ما در سلام گرافیک شما را با اجزای مختلف این لیبل آشنا خواهیم کرد

  • لایه رویه لیبل
  • لایه زیره لیبل

لیبل اسکراچ

این نوع لیبل اغلب برای حفاظت از محصول و برقراری امنیت بکار گرفته می‌شود. معمولاً این نوع لیبل بر روی کارت‌های تلفن، کدهای چاپ شده قرعه‌کشی و یا محصولات این‌چنین دیگر قابل‌مشاهده خواهد بود.

این نوع لیبل به دلیل فرایندهای پیچیده که در زمان تولید تجربه می‌کند، از مقاومت بسیار بالایی نسبت به سایر مدل‌های لیبل برخوردار است.

لیبل‌های دور پیچ یا حرارتی

این نوع لیبل از موادی با لایه‌های فیلمی که به‌صورت تکی و یا دولایه به هم متصل شده‌اند طراحی می‌شود. برای چسباندن این لیبل باید از نوعی چسب گرم که قابل ذوب شدن است، استفاده شود.

اغلب از این لیبل به‌منظور جلوگیری تماس با سطح اصلی استفاده می‌شود. این کار تا حدودی اصول بهداشتی را نیز در بر می‌گیرد. و این مورد یکی از اصول طراحی لیبل است.

اگر قصد دارید از این نوع لیبل برای محصولات خود استفاده نمایید، باید بدانید که امنیت این مدل نسبت به انواع لیبل نسبتاً خیلی پایین است؛ بنابراین باید بتوانید با راهکارهای زیاد این امنیت را افزایش دهید:چاپ لیبل

  1. استفاده از نوعی طراحی به‌صورت گرافیکی
  2. تهیه و چاپ کردن کدهایی که به‌صورت دوبعدی متغیر هستند.
  3. مرکب‌های خاص

لیبل‌های ژله‌ای با پایه پلاستیک

این نوع لیبل نسبت به سایر انواع لیبل با پایه پلاستیک، از محبوبیت بیشتری بین مشتریان برخوردار هستند. این سبک از طراحی لیبل محصولات در سلام گرافیک نیز بین طراحان محبوب است.

شما در این لیبل شفافیت بسیار زیادی را مشاهده خواهید کرد.

البته تنها مزیت لیبل‌های ژله‌ای شفافیت آن‌ها نیست، بلکه باتوجه‌به متریال بکار رفته در ساخت آن قطعاً دارای ویژگی ضدآب بودن نیز هستند. همچنین این نوع لیبل به مدت پنج در برابر نور مستقیم خورشید مقاوم خواهد بود.

همچنین در زمان استفاده از این لیبل دیگر نگران مواد شیمیایی نیز نخواهید بود. زیرا لیبل ژله‌ای نسبت به سایر مدل‌ها از حلال پذیری بسیار پایینی برخوردار است.

لیبل کاغذی

لیبل کاغذی از دسته لیبل‌هایی است که بر روی محیط‌های خشک چسبیده می‌شود ولی عمر بالایی ندارد. این دسته از لیبل‌ها به صورت مات، گلاسه و نیمه گلاسه و در رنگ‌های متنوع با توجه به نظر مشتری تولید می‌شوند.

رنگ لیبل یکی از موارد مهم در انتخاب و فروش بیشتر محصولات است.

لیبل‌های شفاف

لیبل‌های شفاف دارای عمر کوتاهی هستند و نوشته‌های بر روی آن‌ها پس از چند روز از بین می‌روند. به دلیل این ویژگی از لیبل‌های شفاف در آزمایشگاه‌های پزشکی استفاده می‌شود. انتخاب نوع فونت روی لیبل‌های شفاف

از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است.

لیبل متال

لیبل متال از ریبون رزین ساخته شده و به دلیل چسبندگی بالا، ضد خش بودن، مقاومت در برابر انواع پاک‌کننده‌ها و همچنین مقاومت در برابر دما بین ‌40 درجه تا 220 درجه، بیشتر برای چسبانده شدن

بر روی خودروها و لوازم برقی استفاده می‌شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا