لیبل های مندرج شده برروی محصول

 لیبل های مندرج شده برروی محصول

  • نام و تاریخ تولید و انقضای روی محصول را با لیبل آن تطبیق دهید.
  • اصالت محصول را با استفاده از بارکد دیتا ماتریکس و یک اپلیکیشن ساده برروی گوشی خود بسنجی

ارکد دو بعدی لیبل، راهی برای ایجاد اعتماد در مشتری

علاوه‌بر تمام اصولی که تا به این‌جا خوانده شد، یکی از مطمئن‌ترین راه‌ها جهت اثبات اصالت اعتبار محصول، استفاده از بارکدهای دو بعدی است. طراحی لیبل محصولات آرایشی به‌صورت دو بعدی، داد و ستد محصول

در فروشگاه‌های مختلف را بسیار راحت کرده است. این لیبل در بسیاری از فروشگاه‌های بزرگ قابل استفاده است.
کاربرد این نوع لیبل به این صورت است که توسط دستگاه‌های بارکد خوان اسکن و تمام اطلاعات مهم محصول از این طریق خوانده می‌شود. مشخصاتی مانند ویژگی‌های فنی، تاریخ تولید و انقضاء، سری و شناسه تولید

محصول و … از جمله اطلاعاتی هستند که توسط بارکد دو بعدی لیبل بهداشتی قابل دسترسی است.

شناسه ردیابی، اصلی مهم در طراحی لیبل محصولات آرایشی

راهی آسان و قابل دسترس جهت تایید اصالت و اعتبار محصولات آرایشی و بهداشتی، استفاده از شناسه آن‌هاست. شناسه (UID) که در طراحی لیبل محصولات آرایشی استفاده می‌شود، معمولا یک کد 16 رقمی درج‌شده

روی لیبل است. روی این کد را به واسطه یک پوشش اسکرچ طلایی یا نقره‌ای می‌پوشانند تا از تقلب در محصول جلوگیری شود. این لایه اسکرچ توسط مصرف‌کننده قابل برداشت است تا از اصالت و اعتبار محصول مطمئن شود.

برچسب فلکسوگرافی، لیبلی متفاوت در محصولات آرایشی

یکی از راه‌های مقرون به‌صرفه در طراحی لیبل محصولات آرایشی استفاده از برچسب فلکسوگرافی است. این برچسب در عین ارزان قیمت‌بودن محصول را به‌خوبی معرفی می‌کند. از این نوع برچسب جهت چاپ‌های بزرگ وچاپ لیبل

سفارشی استفاده می‌شود.

طراحی چاپ برچسب اصالت کالا

از خصوصیات ظاهری این لیبل می‌توان به شناسه ی تجاری محصول که یک کد ۱۴ رقمی است اشاره کرد. این کد متمایز کننده کالای قاچاق از غیر قاچاق است. این شناسه برای هر محصول اختصاصی بوده و به آن GTN هم می‌گویند.

همچنین UID یا شناسه ردیابی یک کد منحصر به‌ فرد و غیرتکراری برای هر محصول است. این کد دارای 20 رقم می‌باشد و شرکت‌ها طبق استاندارد آن را تولید می‌کنند. لازم به ذکر است که وجود سری ساخت محصول (LOT) و تاریخ

انقضای آن (EXP) روی لیبل ضروری می‌باشد.

گفتنی است که شناسه اصالت کالا در واقع یک کد 16 رقمی می‌باشد. این کد زیر یک لایه اسکرچ پنهان و فقط فرد مصرف کننده امکان مشاهده آن را دارد. در هنگام خرید باید دقت داشته باشید که این لایه آسیب ندیده باشد.

همچنین یک بارکد دو بعدی نیز بر روی برچسب درج شده است که باید هنگام خرید آن را بررسی کنید که دچار اشکال نباشد. همچنین اطلاعات محصول شما مانند شماره تماس، آدرس سایت و… روی لیبل چاپ می‌شوند.

لیبل اصالت در چه سایز و اشکالی چاپ می‌شود؟

برای چاپ لیبل اغلب از اندازه‌های استاندارد استفاده می‌شود. اما از اشکال و سایز‌های سفارشی نیز می‌توان استفاده کرد. لیبل‌های اصالت اغلب در اشکال مستطیل و مربع تولید می‌شوند. برخی از کسب و کارها

برای سفارش برچسب خود به دنبال شکل و یا سایز سفارشی هستند که شاید اندازه های استاندارد برای طرح آن‌ها مناسب نباشد. لازم به ذکر است شما می توانید اندازه و طرح مورد نظر را به صورت اختصاصی

به مجموعه صبح آگهی سفارش دهید. کافی است قبل از انجام این کار از اندازه گیری دقیق محل مورد نظر مطمئن باشید. هر چه طرح و اندازه برچسب شما خاص باشد برای جلب توجه مخاطبین شما تاثیر مثبت تری خواهد داشت.

دستبند شناسایی بیمار    دستبند شناسایی نوزاد    لیبل آزمایشگاهی     لیبل صدفی  چاپ لیبل صدفی   لیبل ترانسپارنت   لیبل شبرنگ   چاپ لیبل شبرنگ   لیبل اثر گذار    کاغذی 

 چاپ لیبل کاغذی متال   متالایز   چاپ لیبل متالایز   ریبون   چاپ رول   حرارتی   لیبل دی جی کالا برچسب انرژی    چاپ برچسب انرژی    برچسب لوازم خانگی  

 برچسب طلا کوبچاپ لیبل طلا کوب  لیبل پی وی سی  لیبل میوه   لیبل صنایع شیمیایی   برچسب فروشگاهی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا