مزایای استفاده از لیبل ترانسپارنت

مزایای استفاده از لیبل ترانسپارنت

  1. مزایای استفاده از لیبل ترانسپارنت لیبل ترانسپرنت ضد آب می باشد و بسیار منعطف است. این ویژگی ها باعث شده که برای اجناسی که ممکن است دچار ضربه یا ساییدگی شوند انتخاب بسیار خوبی به شمار آید.
  2. کیفیت چاپ این لیبل ها به گونه ای است که اگر در مجاورت رطوبت یا آب قرار بگیرند، چسبندگی آنها کاسته نمی شود و نوشته های روی برچسب کمرنگ نمی شوند.
  3. به دلیل شفاف بودن این نوع برچسب ها می توان از آن روی کالاهای شفاف استفاده کرد که بتوان نوشته های روی محصول را از هر دو طرف خواند.
  4. با توجه به اینکه این برچسب ها یکی از مواد اولیه فیلم ها می باشند، بسیار کشسان هستند و در برابر پاره شدن بسیار مقاوم اند.
  5. خصوصیات فیزیکی و ظاهری این نوع از برچسب ها به گونه ای است که می توان در صنایع مختلف و بر روی کالا ها و قطعات مختلف از آن استفاده کرد.
  6. لیبل های ترانسپارنت از نظر ظاهری بسیار زیبا هستند و با توجه به اینکه امکان شخصی سازی وجود دارد می توان با استفاده از انواع روش های گرم کوبی جذابیت بصری آنها را افزایش داد.
  7. قابلیت چسبندگی این نوع از لیبل ها بسیار بالا است، بنابراین به راحتی می توان روی سطوح مختلف مثل سطوح پلاستیکی، شیشه ای و … از آن استفاده کرد.
  8. چاپ لیبل پشت چسب دار | نوع چاپ، کیفیت و اطلاعات درج شده روی بسته‌بندی، به شدت روی فروش شما به عنوان تولیدکننده، موثر خواهد بود.

چاپ لیبل

  1. لیبلی که بر روی محصول خود می‌چسبانید باید گویا، جذاب و حاوی اطلاعات مورد نیاز مشتری باشد. می‌توان گفت امروزه کمتر محصولی را در قفسه فروشگاه‌ها می‌یابیم که لیبل مناسب و باکیفیت نداشته باشد.
  2. چاپ لیبل برای معرفی و شناخت برندها اهمیت فراوانی یافته و تولیدکنندگان را به رقابت با یکدیگر واداشته است.
  3. با توجه به پیشرفت‌های صنایع چاپ و بسته‌بندی و تولید لیبل، تولیدکنندگان انتخاب‌های گسترده‌ای برای لیبل روی محصولات خود در اختیار دارند. انواع بسیار متنوعی از لیبل‌ها در بازار موجود است که هر کدام ویژگی‌ها وچاپ لیبل
  4. کاربردهای خود را دارند.
  5. لیبل پشت چسبدار (Adhesive back label) یکی از انواع پرطرفدار و پرکاربرد لیبل است که کاربردهای بسیار گسترده‌ای در صنایع و کارخانجات گوناگون دارد. حال می‌خواهیم بدانیم محصول فوق چیست و چه ویژگی‌ها و
  6. مزایایی دارد؟

قیمت پشت چسبدار

انواع لیبل پشت چسب دار | چاپ لیبل برای کالاها، یکی از الزامات برای تولید هر کالایی محسوب می‌شود. این مدل از لیبل‌ها در اندازه‌ها و مدل‌های گوناگونی تولید و عرضه می‌شوند که در فرآیند چاپ لیبل پشت چسب دار

رولی هزینه تمام شده مخصوص به خود را دارند. به طور خلاصه می‌توان گفت هزینه تمام شده تولید لیبل پشت چسبدار به عوامل زیر بستگی دارد:

تیراژ چاپ پشت چسب دار: هر چه تعداد بالاتری سفارش برای چاپ لیبل داشته باشید، هزینه‌های تولید کمتر شده و قیمت مناسب‌تر خواهد شد.

جنس کاغذ و متریال تولیدی:    ماده اولیه و نوع کاغذ پشت چسب دار نیز در قیمت تمام شده موثر است. معمولا لیبل‌های کاغذای قیمت پایین‌تر و لیبل‌های متلایز قیمت‌های بیشتری دارند. همچنین علاوه بر تولید لیبل خام،

انواع روکش‌های مات و براق و یا طلاکوب درچاپ رول لیبل پشت چسبدار هزینه جداگانه‌ای نیز خواهند داشت.

دستبند شناسایی بیمار    دستبند شناسایی نوزاد    لیبل آزمایشگاهی     لیبل صدفی  چاپ لیبل صدفی   لیبل ترانسپارنت   لیبل شبرنگ   چاپ لیبل شبرنگ   لیبل اثر گذار    کاغذی 

 چاپ لیبل کاغذی متال   متالایز   چاپ لیبل متالایز   ریبون   چاپ رول   حرارتی   لیبل دی جی کالا برچسب انرژی    چاپ برچسب انرژی    برچسب لوازم خانگی  

 برچسب طلا کوبچاپ لیبل طلا کوب  لیبل پی وی سی  لیبل میوه   لیبل صنایع شیمیایی   برچسب فروشگاهی

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا