لیبل کاغذی نیمه براق

 لیبل کاغذی نیمه براق

کاغذهای پشت چسب دار شیشه‌ای یکی از بهترین و معرف‌ترین کاغذ برای چاپ لیبل بوده و دارای درخشندگی نسبتا خوبی هستند. این لیبل‌ها با هر تیراژی که بخواهید قابل سفارش هستند. سازگاری سطح کاغذ نیمه براق برای چاپ حائز اهمیت است، این لیبل با انواع سیستم‌های معمول چاپ فلسکو، افست، دیجیتال به چاپ می‌رسند. در کاغذ نیمه براق قابل نوشته‌های روی آن، از هر دو سو قابل مشاهده است.

 لیبل کاغذ کرومو

قیمت پایین این کاغذ  دلیلی شده تا یکی از پرکاربردترین کاغذها برای چاپ لیبل باشد. این کاغذ پشت چسب دار با گرماژ متفاوت و در سایز‌های مختلفی تولید می‌شود. این کاغذ لیبل پوشش بسیار خوبی دارد و از یک طرف آن برای چاپ استفاده می‌شود. ضخامت پوشش کاغذ کرومو از کاغذ گلاسه بیشتر است. لیبل کاغذی در دو نوع کم چسب و پر چسب ارائه‌ می‌گردند، این محصولات با چاپ پذیری بسیار بالا در کلیه سیستم‌های چاپ قابل استفاده است.

چاپ لیبل را می توان یکی از بهترین روش های بازاریابی آفلاین و معرفی محصولات و جذب مشتریان دانست. اگر شما هم به دنبال چاپ و طراحی لیبل هستید،   می تواند بهترین انتخاب شما باشد چرا که تمام مدل های لیبل در بهترین قیمت و سریع ترین زمان ممکن در این مجموعه چاپ می شود. در ادامه همراه ما باشید تا بیشتر با روند چاپ و طراحی لیبل آشنا شویم.

سفارش چاپ لیبل در تهران

اگر در شهر تهران به دنبال سفارش چاپ لیبل هستید؛ با خیال راحت می توانید سفارش خود را تحویل مجموعه سانترال چاپ دهید. مجموعه چاپ لیبل در شهر تهران واقع شده است و سفارشات این شهر در سریع ترین زمان ممکن به دست شما خواهد رسید. با ثبت سفارش از سانترال چاپ نیز خیالتان از بابت تنوع نوع لیبل نیز راحت است چرا که اغلب انواع لیبل در این مجموعه قابل طراحی و چاپ می باشد. در ادامه درباره خدمات چاپ لیبل و انواع لیبل بیشتر صحبت خواهیم کرد.

چاپ لیبل در شهرستان هاچاپ لیبل

بر خلاف اغلب وبسایت ها و مراکز چاپ که تنها به شهر تهران خدمات می دهند مجموعه سانترال چاپ به تمام نقاط ایران خدمات رسانی دارد و اگر سفارش طراحی و چاپ لیبل از مشهد، اصفهان، شیراز، همدان، تبریز، کرج، قم، اردبیل و سایر نقاط ایران را دارید می توانید از سانترال چاپ سفارش خود را ثبت کنید. توجه کنید که سفارشات شهرستان ها با پست پیشتاز ارسال می شود در نتیجه زمان انتظار برای شهرستان ها نیز کوتاه است و چاپ سانترال به دنبال ارائه سریعترین خدمات چاپی در مناسب ترین قیمت است.

طراحی لیبل

قبل از اینکه چاپ لیبل را انجام دهید، می بایست لیبل خود را طراحی کنید. اگر طرح مطلوبی برای ارائه و معرفی کسب و کار خود ندارید، می توانید سفارش طراحی لیبل خود را نیز به مجموعه سانترال چاپ بسپارید. بعد از دریافت سفارش شما در کمتر از یک روز کاری پروسه طراحی لیبل تکمیل می گردد و سپس چاپ لیبل آغاز می شود.

قیمت طراحی لیبل نیز در سانترال چاپ مناسب است و از طراحان حرفه ای برای این کار استفاده می شود.

لیبل آزمایشگاهی  لیبل آزمایشگاهی حرارتی   لیبل شبرنگ  لیبل اسباب بازی  چاپ لیبل صدفی  چاپ لیبل شبرنگ  لیبل آزمایشگاهی   لیبل صدفی  دستبند شناسایی بیمار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا