لیبل آموزشی

لیبل آموزشی 

لیبل آموزشی لیبل رولی در هزینه‌های چاپ شما صرفه جویی می‌کند، سرعت تولید بسیار بالایی دارد، بر روی هر سطحی چسبیده می‌شود، محدودیتی در رنگ ندارد و متریال مورد استفاده در آن نیز بسیار مرغوب و باکیفیت هستند. بنابراین اگر می‌خواهید هزینه‌های چاپ خود را کاهش دهید، چاپ لیبل رولی گزینه بسیار مناسبی برای شما خواهد بود.

انواع لیبل و کاربرد آن ها

برچسب‌ها را برا کاربرد‌های مختلفی چاپ می‌کنند. به همین دلیل نیز نوع برچسب‌ها با یکدیگر متفاوت است. به طور کلی دسته بندی لیبل‌ها به صورت زیر انجام می شود.

  • لیبل برند
  • لیبل معرفی محصول
  • لیبل آموزشی
  • لیبل درجه بندی

لیبل برند

اگر روی برچسب محصولات تنها نام و نشان تجاری شرکت تولید کنند چاپ شود، به آن لیبل برند گفته می‌شود. هدف از چاپ این لیبل‌ها تنها برند سازی و تبلیغات شرکت تولید کننده است. از این نوع برچسب‌ها بروی محصولاتی مانند لباس، کیف، کفش و.. استفاده می‌شود. بدون شک همه ما هنگام خرید محصولاتی مانند کیف، کفش، لباس و.. لیبل آن را باز کرده ایم. این نوع از برچسب بسیار متداول است و در برند سازی از آن بسیار استفاده می‌شود. معمولا رنگ این نوع از لیبل ها ، با رنگ تجاری شرکت تولید کنند یکسان است.

لیبل درجه بندی

این نوع از لیبل برای مشخص کردن کیفیت محصولات به کار می‌رود. روی این نوع از برچسب‌ها از اعداد و حروف استفاده می‌شود.چاپ لیبل

لیبل معرفی محصول

یکی از پر کاربرد ترین انواع لیبل‌ها، لیبل معرفی محصول است. معمولا از این برچسب‌ها برای معرفی محصول، دستورالعمل استفاده از محصول و.. استفاده می‌شود. این برچسب‌ها را بیشتر روی محصولات غذایی، دارویی و.. می‌توان مشاهده کرد.

لیبل آموزشی

یکی دیگر از انواع لیبل ها، لیبل آموزشی است. این نوع از برچسب برای دادن اطلاعات کامل به مشتریان استفاده می شود. در این نوع برچسب اطلاعات دقیقی از شرکت تولید کنند، تاریخ تولید و انقضاء، قیمت محصول و.. چاپ می‌شود.

لازم به ذکر است، به دلیل وجود کسب و کارهای متفاوت و همچنین جنبه رقابتی که در همه زمینه های شغلی وجود دارد، باعث تفاوت در لیبل ها شده است. به طوری که هر کدام از انواع لیبل‌ها را در شکل و جنس‌های متفاوتی چاپ می‌کنند. در ادامه بیشتر با لیبل‌های مختلف آشنا خواهیم شد.

برچسب کاغذی

برچسبه‌های کاغذی یکی از متداول ترین نوع برچسب ها هستند. روکش پشتی این لیبل ها، چسبی است و به همین دلیل به راحتی می‌توان آن‌ها را روی سطوح صاف مانند، قوطی های پلاستیکی، فلزی و.. چسباند. از لحاظ قیمت نیز چاپ لیبل کاغذی، نسبت به سایر برچسب‌ها ارزان تر و مقرون به صرفه تر هستند.

 معرفی انواع کاغذ و جوهرهای چاپ لیبل

معرفی انواع کاغذ و جوهرهای چاپ لیبل به شما کمک می‌کند تا انتخاب‌ بهتری، هنگام نیاز به لیبل داشته باشید. اطلاعات مفید، این مقاله به شما کمک می‌کند تا بتوانید هدفمند لیبل کاغذی را انتخاب کنید.

 لیبل کاغذی چیست

لیبل‌ها مصارف گوناگونی در انواع کسب‌وکار‌ها داشته و این گستردگی باعث می‌شود تا با متریال‌های متفاوت ساخته شوند، تا به نیاز همه پاسخ داده باشند. لیبل کاغذی که با نام برچسب کاغذی نیز معروف است، به تکه کاغذی گفته می‌شود که امکان چسباندن آن به محصول وجود دارد

لیبل آزمایشگاهی  لیبل آزمایشگاهی حرارتی   لیبل شبرنگ  لیبل اسباب بازی  چاپ لیبل صدفی  چاپ لیبل شبرنگ  لیبل آزمایشگاهی   لیبل صدفی  دستبند شناسایی بیمار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا