متالایز های پی وی سی

متالایز های پی وی سی

علاوه بر اینکه به دلیل جنس PVC خود بسیار مقاوم و ضد آب هستند، به دلیل نمایش رنگ های واقعی طلایی و نقره ای بسیار شکیل و درخشنده اند. مورد استفاده این لیبل ها برای مواردی است که نیاز به بالا بردن کلاس کاری یک محصول یا بسته بندی وجود دارد، مواردی مثل شیشه عطر و ادکلن، بسته بندی زعفران و هر محصولی که نیاز به بسته بندی بسیار شیک و زیبایی دارد.

لیبل متالایز کاغذی: متالایز های کاغذی فقط در رنگ نقره ای عرضه می شوند و توانسته اند زیبایی و ظرافت لیبل های متالایز را با قیمت بسیار مناسب تری به دست مصرف کننده برسانند. ترکیب قیمت مناسب به دلیل کاغذی بودن و زیبایی بالای لیبل های متالایز آن ها را به لیبل بسیار مناسبی برای مواردی تبدیل کرده است که نیازی به ماندگاری بالا و یا مقاومت در برابر آب ندارند.

چاپ لیبل که به چاپ پشت چسبدار نیز شناخته می‌شود یکی از انواع پرکاربرد چاپ است که مشاغل مختلف جهت معرفی و تبلیغات محصولات و خدمات خود از آن استفاده می‌کنند. از این نوع چاپ معمولا برای معرفی محصول و برند تولیدکننده، درج اطلاعات تکمیلی همچون نحوه مصرف، تاریخ تولید و انقضا، مواد تشکیل دهنده، طریقه مصرف، کد QR و غیره استفاده می‌شود و در واقع هویت و شناسنامه محصول به حساب می‌آید.

چاپ لیبل دارای انواع مختلفی است که هریک از آنها ویژگی‌های خاص خود را دارند و با توجه به نیاز و سفارش مشتری چاپ می‌شوند. چاپ لیبل به کسب و کار و محصولات شما اعتبار می‌بخشد و میزان فروشتان را ارتقا می‌دهد. بنابراین اگر تولید کننده و یا ارائه دهنده خدمات خاصی هستید حتما برای محصولات خود از برچسب‌های چاپ لیبل‌ استفاده نمایید. برای کسب آخرین قیمت چاپ می توانید با مشاوران ما تماس حاصل کنید.چاپ لیبل

قیمت چاپ لیبل

همان طور که می دانید لیبل ها در ابعاد بسیار کوچک تا ابعاد بزرگ طراحی و چاپ می شوند. همچنین لیبل ها در انواع و جنس های مختلفی چاپ می شوند بنابراین نمی توان قیمت چاپ لیبل را به طور دقیق اعلام کرد. بسته به نوع سفارش شما قیمت نیز متفاوت است. برای اطلاع از قیمت چاپ لیبل به صورت لحظه ای می توانید به قسمت ثبت سفارش سانترال چاپ بروید و پس از انتخاب تعداد، نوع و ابعاد لیبل خود قیمت و زمان تحویل را مشاهده کنید.

کاربردها و انواع چاپ لیبل

در ابتدا درباره انواع لیبل توضیحاتی را به صورت ابتدایی مطرح کردیم. حال می خواهیم شما را به طور کامل با انواع لیبل و کاربردهای آن آشنا کنیم. به طور کلی چاپ لیبل را می توان به دسته های زیر تقسیم کرد:

  1. چاپ لیبل میوه
  2. چاپ لیبل یووی
  3. چاپ لیبل مات
  4. چاپ برچسب گارانتی
  5. چاپ لیبل (برچسب) فانتزی
  6. چاپ لیبل قارچ
  7. چاپ لیبل کاغذی پشت چسب دار
  8. چاپ لیبل کارت ویزیت
  9. چاپ لیبل مواد غذایی
  10. چاپ لیبل طلاکوب
  11. چاپ لیبل صنعتی
  12. چاپ لیبل شیشه ای
  13. چاپ لیبل صدفی
  14. چاپ لیبل هولوگرامی
  15. چاپ لیبل پی وی سی ( PVC )

لیبل آزمایشگاهی  لیبل آزمایشگاهی حرارتی   لیبل شبرنگ  لیبل اسباب بازی  چاپ لیبل صدفی  چاپ لیبل شبرنگ  لیبل آزمایشگاهی   لیبل صدفی  دستبند شناسایی بیمار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا