برچسب پشت چسبدار صدفی مات

برچسب پشت چسبدار صدفی مات

امروزه لیبل های بخش مهمی از محصولات و بسته بندی آن را تشکیل میدهند که کاربرد متفاوتی دارند. یکی از این لیبل ها لیبل پشت متال می باشد که ویژگی هایی نیز دارد. در ادامه بیشتر توضیح میدهیم.
لیبل پشت متال:
این لیبل از 2 سطح زیری متال و رویی کاغذی تشکیل شده که چسب استفاده شده در این لیبل هات ملت است که بهترین چسب می باشد.
کاربردها:
به دلیل داشتن چسب بسیار قوی روی میتوان روی سطح ناهموار و متخلخل مثل سطوح روغنی ، خشن ،  لاستیکی ، قطعات و ماشین الات و… صنعتی کاربرد دارد.
پلاک معرف کالا ، برچسب مشخصات فنی روی محصولاتی از جمله لاستیک و یخچال ، برچسب تبلیغاتی تولیدکنندگان و تعمیرکاران ، صنعت لوازم خانگی ، نساجی و…
ویژگی ها:
مقاوم در برابر حلال هاو شرایط محیطی
چاپ پذیری مناسب از ریبون و جوهر ها.
مقاوم در برابر کشش و پارگی.
ضد خش.
مقاومت در حرارت 200 درجه سانتی گراد.چاپ لیبل
چاپ پذیری با ریبون زرین و سوپر زرین
نکات:

چاپ لیبل

به شرایط محیطی و سطحی که میخواهید روی آن لیبل را بچسبانید توجه کنید.
به رنگ ، طراحی و نکات روی لیبل نیز توجه کنید.
در آخر لیبل ها طیف گسترده ای دارند که هر کدام ویژگی های متنوعی دارند که لیبل پشت متال نیز از لیبل ها مناسب و پرکاربرد می باشد که مقاومت و چسب مناسبی دارد که در صنایع مختلف مورد کاربرد است.

لیبل پشت متال یا در اصطلاح بک متال (Back Metal) از لحاظ ساختاری از دو لایه کاغذ و متال (در قسمت زیرین) طراحی و تولید می شود و از چسبندگی بسیار بالایی برخوردار است و علاوه بر آن براحتی بر روی هر سطوح روغنی، لاستیکی، ناهموار، پارچه و ماشین آلات و… می چسبد.

چسب تعبیه شده در قسمت زیرین لیبل بک متال از نوع هاتلمت است و نوع ریبون مصرفی برای این برچسب از نوع وکس یا وکس-رزین می باشد، لیبل های پشت متال در برابر مخاطراتی همچون رطوبت، کشیدگی و ساییدگی، کنده و پاره شدن و… بسیار مقاوم و ایمن بوده و به هیچ وجه دچار تغییر شکل و تغییر حالت نمی شود.

لیبل متال 150×100 میلیمتر تک ردیف

مشخصات کلی:

  • این لیبل از نوع متال و نوع چسب مورد استفاده هاتملت و پر چسب است.
  • این لیبل دارای بوبین کوچک بوده و تک ردیف می‌باشد.
  • تعداد لیبل موجود در هر رول 400 عدد است.
  • ریبون مورد نیاز جهت چاپ بر روی این لیبل، ریبون رزین یا سوپر رزین عرض 110 می‌باشد. (ابعاد: 300×110 یا 75×110)
  • لیبل متال در بخش صنایع خودروسازی، لوازم خانگی، تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی، تولید الکتروموتورها، صنایع فولاد و شیمیایی جهت شناسه محصولات و قطعات کاربرد فراوانی دارد.
  • از مهمترین خصوصیات لیبل متال، مقاومت بالا در برابر حرارت (تا ℃150+)، سایش و خراشیدگی، کشیدگی و پاره شدن و همچنین مقاومت بالا در برابر آب، مواد شیمیایی، حلال‌ها و مواد شوینده است.
  • لیبل متال 25.50 دو ردیفه 4000 عددی metal label دو ردیفه از سری لیبل های پرفروش و سبک هستند که شما می توانید از این لیبل ها در صنایع خودروسازی ، لوازم برقی ، لوازم خانگی و… استفاده کنید و
  • اطلاعات لازم را بر روی آن چاپ کنید.
  • در هر رول لیبل متال ۲۵.۵۰ تعداد ۴۰۰۰ عدد لیبل دو ردیفه کنار یک دیگر قرار کرفته اند ، این لیبل ها کیفیت بسیار بالایی دارند و با بیشتر لیبل پرینترهای موجود در بازار سازگار هستند.
  • لیبل متال به دلیل دوام بالایی که دارد بیشتر در صنایع هوایی ، نظامی ،تولید مواد شیمیایی از قبیل
  • حلال ها مواد ضدعفونی کننده و… کاربرد دارد.

لیبل آزمایشگاهی  لیبل آزمایشگاهی حرارتی   لیبل شبرنگ  لیبل اسباب بازی  چاپ لیبل صدفی  چاپ لیبل شبرنگ  لیبل آزمایشگاهی   لیبل صدفی  دستبند شناسایی بیمار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا