لیبل پشت متال uv

لیبل پشت متال uv

لیبل پشت متال یا بک متال از سه جزء مهم تشکیل شده است. قسمت رویه از جنس کاغذ، قسمت زیره از جنس متال( فویل آلومینیوم ) و قسمت چسب که از جنس هات ملت می باشد.

چسب این لیبل از نوع پرچسب یا هات ملت می باشد. این نوع چسب سبب می شود که لیبل پشت متال به هر محیط روغنی، ناصاف، لغزنده، پارچه، لاستیک و چوب امکان اتصال داشته باشد.

لیبل پشت متال دارای طول عمر بالا و در صورت چاپ با ریبون مناسب دارای چاپ ماندگار و با کیفیت می باشد. لیبل پشت متال دارای مقاومت بالا در برابر کشیدگی، اصطکاک ( ضد خش )، عوامل محیطی و

انواع حلال ها دارد. لیبل پشت متال چسبندگی فوق العاده بالا و استقامت در درجه حرارت ۲۰۰ درجه سانتی گراد را دارا می باشد. این لیبل در صنایع نساجی، لوازم خانگی و… کاربرد دارد.

کاربرد لیبل متال

یکی از پرطرافدارترین لیبل‌ها در بین صنایع و مشاغل مختلف شناخته می‌شوند. این لیبل با مقاومت بالای خود شناخته شده است از این رو در صنایعی که برچسب‌ها در آن بیشتر در معرض آسیب‌اند استفاده می‌شود.

قبل از همه باید بدانید که برای سطح فلزی برچسب از جنس لیبل متال بسیار مناسب است. در زیر برخی از صنایع و مشاغلی که از لیبل متال استفاده می‌کنند برایتان آورده‌ایم:
خودروسازی و نصب اطلاعات بر روی انواع قطعات خودرو
لوازم خانگی برای درج اطلاعات و مشخصات محصول بر روی کالا
صنعت فولاد
صنایع شیمیایی و پزشکی و انواع تجهیزات پزشکی
قطعات الکتریکی و صوتی

مزیت‌های لیبل متال

مزیت‌های این لیبل که مهم محسوب می‌شوند را در زیر آورده‌ایم:چاپ لیبل
مقاومت در برابر خش
ضد آب بودن
مقاومت چاپ بالا
ماندگاری چاپ
قدرت چسبندگی عالی
مقاومت در برابر حلال‌هایی مانند الکل و ..
تحمل و مقاومت در دماهای بالا و پایین
مقاومت در برابر سایش و کشیدگی

لیبل چیست ؟

یکی از تعاریف مشهود در رابطه لیبل، کالا هایی میباشد که شما در بازار میبینید. درواقع میتوان گفت تمامی محصولات در هر نوع که باشند، دارای لیبل یا برچسب اطلاعاتی هستند.

یعنی با توجه باه آن میتوانید مشخصات کالای خود را مطالعه نموده سپس خریداری نمایید. از قابلیت های دیگری گه لیبلیا برچسب دارد در داروخانه ها ، بر روی جلد کتاب ، دفتر و در کل لوازم نوشت افزاری است

کف با مشخص نمودن جزئیاتی مانند: زمان مصرف دارو یا نوشتن نام و نام خانوادگی خود بر روی لوازم خود میتوانید مشخصات آن کالا را برای بیماران یا اطرافیان (جهت جلوگیری از به سرقت رفتن اشیاء) بهره ببرند.

انواع لیبل

  1. لیبل پشت چسبدار
  2. لیبل پی وی سی
  3. لیبل شیشه ای یا شفاف
  4. لیبل مگنتی
  5. لیبل حرارتی
  6. لیبل اموال
  7. لیبل پشت فلزی
  8. لیبل امنیتی گچی

کاربرد لیبل:

یک دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Scroll to Top