لیبل لوازم آرایشی

لیبل لوازم آرایشی

علاوه بر مواردی که گفته شد یک بارکد دو بعدی نیز روی لیبل اصالت محصولات آرایشی و بهداشتی چاپ می‌شود. با اسکن این بارکد دو بعدی می‌توان مشخصات فنی محصول، تاریخ انقضا، سری تولید محصول را شناسایی کرد.

اطمینان از اصالت محصول آرایشی بهداشتی

مصرف کنندگان برای اطمینان از اصالت محصولات آرایشی و بهداشتی می‌توانند لایه اسکرچ روی شناسه اصالت را بخراشند و با استفاده از این کد، از طریق روش‌های زیر از اصالت کالای آرایشی و بهداشتی خود استعلام بگیرند.

  • ارسال شناسه اصالت محصولات آرایشی و بهداشتی به صورت پیامک به شماره
  • تماس به شماره تلفن گویا
  •  استعلام اصالت محصولات آرایشی و بهداشتی از طریق سایت

ابعاد لیبل اصالت محصولات آرایشیچاپ لیبل

لیبل اصالت محصولات آرایشی معمولا در ابعاد و اندازه‌های زیر چاپ می‌شود:

  • لیبل اصالت آرایشی 47×23 میلیمتر
  • لیبل اصالت آرایشی 20×40 میلیمتر
  • لیبل محصولات آرایشی و بهداشتی 18×40 میلیمتر
  • برچسب اصالت آرایشی 10×40 میلیمتر

البته ممکن است بسته به ابعاد محصول در ابعاد بزرگر و یا کوچکتر نیز چاپ شود.

لیبل اصالت تلفیقی

برچسب اصالت تلفیقی برچسبی است که علاوه بر کد GTIN، شماره LOT، UID و شناسه اصالت، مشخصات محصول به فارسی نیز روی آن چاپ می‌شود. همچنین طریقه مصرف آن نیز به صورت مختصر در برچسب‌های اصالت تلفیقی محصولات آرایشی و بهداشتی ذکر می‌شود. ابعاد برچسب اصالت تلفیقی معمولا 40×40 و 40×50 و 40×60 میلی‌متر می‌باشد.

چاپ برچسب اصالت

برای چاپ برچسب اصالت محصولات آرایشی و بهداشتی به یک برنامه نرم افزاری برای تولید کد‌ها و درج مشخصات محصولات به فرمت XML برای بارگذاری در سایت سازمان غذا و دارو، نیاز است. علاوه بر این برای چاپ لیبل نیز به تجهیزاتی مانند دستگاه لیبل پرینتر، دستگاه اسکرچ زن و همچنین به لیبل و ریبون نیاز است.

برچسب برچسب لوازم آرایشی و بهداشتی

توضیحات محصول:

برای برچسب برچسب آرایشی بهداشتی Jingyida ما معمولا لمینیت ضد آب را روی سطح برچسب انجام می دهیم. به طور کلی، سطح برچسب را با فیلم براق، فیلم مات یا روغن می پوشانیم. در مورد چسب، ما چسب های مختلفی مانند چسب حرارتی، چسب روغن، چسب آب و چسب ویسکوز را از طریق سطح خمیر مشتری توصیه می کنیم. مواد ما خود ضد آب شده است و مواد مورد استفاده برای برچسب برچسب لوازم آرایشی عبارتند از: وینیل، BOPP، PVC، PET، کاغذ پوشش داده شده و غیره. ما می توانیم هر اندازه و شکلی را برای شما سفارشی کنیم و حداقل مقدار سفارش فقط 500 قطعه است. . از نظر فرآیند چاپ مانند برنزینگ، مهر زنی سرد، UV جزئی، برجسته و غیره می توانیم همه آنها را چاپ کنیم.

معرفی محصول:

ما معمولا لمینت ضد آب را روی سطح برچسب چسب آرایشی انجام می دهیم. به طور کلی، سطح برچسب را با فیلم براق، فیلم مات یا روغن می پوشانیم. در مورد چسب، ما چسب های مختلفی مانند چسب حرارتی، چسب روغن، چسب آب و چسب ویسکوز را از طریق سطح خمیر مشتری توصیه می کنیم. مواد ما خود ضد آب شده است و مواد مورد استفاده برای برچسب ها عبارتند از: وینیل، BOPP، PVC، PET، کاغذ پوشش داده شده، و غیره، با مهر طلایی، فویل داغ، UV نقطه ای یا برجسته فرآیندهای چاپ.

لیبل آزمایشگاهی  لیبل آزمایشگاهی حرارتی   لیبل شبرنگ  لیبل اسباب بازی  چاپ لیبل صدفی  چاپ لیبل شبرنگ  لیبل آزمایشگاهی   لیبل صدفی  دستبند شناسایی بیمار

مهمترین جنبه در صنعت آرایشی و بهداشتی، ظاهر محصول است و باید طراحی لیبل محصولات به طوری باشد که دفعه های بعد در قفسه تشخیص داده شوند.
برای اینکار می توانید برچسب های بسته بندی لوازم آرایشی و بهداشتی سفارش دهید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا